Noć i dan

Razbibriga i ništa više

Simpatična i lako zaboravljiva akcijska komedija sa jednostavnom,blesavom,stoput viđenom radnjom prepunom klišeja i neizvedivih vratolomija,koja bi bila puno puno bolja da se vise koncentriralo na razvoj likova i njihovog odnosa.Međutim,film savršeno funkcionira kao razbibriga ili ubojica viška vremena te ga se samo zbog toga i isplati pogledati.

Baterija

June Havens (Cameron Diaz) putuje na venčanje svoje mlađe sestre April (Maggie Grace) i ne sluteći da će joj putovanje potpuno izmeniti život.Susret s naočitim, ljubaznim Roy Millerom (Tom Cruise) izgledaće kao slučajan.No Roy kao dobro obučeni agent uvek razmišlja unapred, te na taj način uspeva da izbegne mnoge opasne likove koji su mu za petama, počev od kolege Fitzgeralda (Peter Sarsgaard) pa do Antonija (Jordi Mollà), opakog španskog trgovca oružjem (nije poznato da li je povezan sa ETA).Odlučuje da uvuče June u igru otkrivajući joj deo po deo slagalice koja može biti smrtonosna za mnoge pa i za njih dvoje...James Mangold ('Walk the Line') režira špijunski triler predstavljen u jednoj opuštenoj, komičnoj formi po priči koju je napisao Patrick O'Neill (autor scenarija za neke TV serije krimi-žanra).Zbog dinamične radnje koja se dobrim delom sastoji od jurnjave širom sveta, neophodno je bilo izabrati prave lokacije na kojima će se napraviti brojne vratolomne scene: Massachusetts, California, Illinois u USA; Salzburg, Sevilla, pa čak i Jamaica.Naravno da je to povećalo troškove produkcije, pa otud i pozamašan budžet od čak $117,000,000. Ipak ljudi iz 'Twentieth Century Fox Film' mogu da odahnu, jer publika je lepo prihvatila film, tako da je za nešto više od 4 meseca prikazivanja u američkim kinima zarađeno blizu $260,000,000.Zabavno sa dva glavna lika koja su već imala zajednički nastup ('Vanilla Sky'), tako da se primetila lakoća u iznošenju ovih likova začinjena većom dozom humora i sa nešto manje romatike.Sporedni likovi su korektno odradili svoj posao (pre svega Jordi Mollà), mada sam više očekivao od lika Simona Fecka, jako bitnog u celoj priči, koga tumači mladi Paul Dano.Kamera je solidna (ima tu finih kadrova zaista), a ni izbor muzike nije loš.Zamerka da je priča dobrim delom predvidiva je na mestu, no nemojte ovakvu radnju shvatati previše ozbiljno (scena u avionu jasno ukazuje u kom pravcu ide dalji tok radnje) pa će onda film možda i moći da se svari (odgleda).Nije mi poznato da li je Robert Rodriguez ovde umešao svoje prste, ali ipak se može pogledati, ako ništa drugo radnja nije preterano duga niti komplikovana da se isprati.

ufff

Početak vrlo zanimljiv, zainteresirao me za film, a ono što sam nakon dobrog početka čekala, nikad nisam dočekala. Šteta. Nakon uvodnih 15tak mnuta samo sam gledala na sat i čekala da završi. Dosadno skroz.

Cruise kao Chuck Norris

Eto pomislih solidni glumci za solidnu zabavu, no opet prevario sam se. Početak sasvim obećavajuć (slučajno upoznavanje na aerodromu), a od tad nadalje sve ode kvragu. Cruise pobije 25 ljudi u avionu, sletio jumbo jet, njegova partnerica očarana njegovom ljepotom sve to non-šalantno gleda (da netko pored mene ubije 25 ljudi ne bi mu se baš smijao)? wtf..Najbolji su mi prijelazi u filmu - svaki put je redatelj napravio prekid putem davanja injekcije/droge Diazici koja se zatim unesvijesti i budi 20 sati kasnije na mjestima udaljenim svjetlosnim godinama. "Najbolja scena" mi je bombardiranje otoka, gdje Cruise izvlači mali helić i uspjeva preživjeti sve zahvaljujući drogiranju Diazice (director's cut) i nastavlja se u vlaku miljama,miljama,miljama daleko (mislim wtf).. Oprostite ali meni je ovaj film totalno nerealno smeće u koje su uložili 170 mil $. Kak je "filmska koka" ispod mene komentirala, i ja bi najradije da su mi nakon početka filma dali drogu ili injekciju i da sam se probudio na odjavnoj špici...

Ajme, šta je ovo?!

Film nema suvislu priču, dok je kemija između Tom Cruisea i Cameron Diaz nepostojeća. U filmu u više navrata Cruiseov lik drogira lik Diazice, koju time onesvijesti, pa dok gledate film poželite i sami da ste nešto slično konzumirali. Gledati ako baš morate!

katastrofa

Volim filmove Toma Kruza ali ovaj je bezveze scenario je ocajan i prazan.

Knight and Day

Evo akcije,evo brzine,evo i komedije.Pravi slatki akcioni film,sa elementima komedije.Uradjen u maniru nemogucih misija i jos inih brzo-akcionih "pametnih" filmova koji imaju zapletenu dzemsbondovsku radnju,gdje se scenario odvija na mnogim svjetskim lokacijama.Radnja filma je dobra.Tom Kruz je tajni agent,veoma sposoban,koji iskoristava Kameron Diaz,koja veze ni o cemu nema,da bi se domogao,tj. spasio malenu bateriju (paklic),koja moze pokretati podmornicu.Tu je i smjesni naucnik,koji je bas smjesan,pravi "nerd".Kameron Diaz i dalje ima slatko dupe i dobre cice,i nije losa kokica i sada,a Tom je kao u najboljim danima- bas faca!Ljudi,da vam kazem,volim ovakve filmove u kojima mogu da nagadjam sta ce biti,a da nema bas previse gresaka,tipa..oni udjose,dan,izadjose mrak..ima gresaka,ali sam gledao-film.Zabavio me je,nasmijao me,ima akcije,avanture,komedije,ljubavi,i vise mi se istakla uloga Kameron,nego Tomova,mada su razliciti likovi.Ovo je film koji se moze i u 3 mjeseca opet pogledati,nije umjetnicko djelo,ali je vrlo,vrlo dobar i kvalitetan film sa pametnom radnjom.Neznam kako ga je IMDB ocjenio,ali ja mu dajem ljetnu,u sorcu petardu..preporuka!