Luzeri

Samoubilačka misija

Tim američke elitne specijalne jedinice biva poslat na misiju u džunglama Bolivije.No tamo shvataju da su izigrani i samo pukim slučajem preživljavaju.Kada im se pridruži misteriozna i opasna Aisha (Zoe Saldana), članovi tima predvođeni pukovnikom Clayom (Jeffrey Dean Morgan) kreću u osvetnički pohod.Njihova meta je Max (Jason Patric), beskrupolozni ego-manijak, spreman da trguje high-tech oružjem i tako izazove sukobe globalnih razmera...Inspiracija za snimanje filma pronađena je u prvoj priči iz stripa 'The Losers', pod nazivom 'Ante Up', koji potpisuje Andy Diggle. James Vanderbilt je strip-priču adaptirao u filmski scenario uz pomoć iskusnog filmadžije Petera Berga ('Friday Night Lights').Režiserske palice latio se mladi neafirmisani Sylvain White.Ljudi iz 'Warner Bros. Pictures' odobrili su skroman budžet od $25,000,000, angažujući par poznatijih glumačkih imena.Krajnji rezultat je tipičan akcioni film, sa upotrebom specijalnih efekata u razumnim količinama, što znači pucačina, eksplozije, jurnjava i naravno dosta nasilja i ljudskih žrtava.Pohvalno je što ima i par dobrih fora, kao npr. scena sa Jensenom i obezbeđenjem tokom krađe podataka iz računara (gde sam čin krađe ipak deluje prilično neuverljivo i naivno).Stoga valja istaći da postoje rupe u scenariju i teško se mogu zamaskirati.Iako dobijamo pomalo neočekivan kraj, koji ostavlja prostora za eventualni nastavak, može se reći da film nije izašao iz okvira proseka.Od glumačke postave niko se posebno nije istakao, jer utisak je da su samo odradili posao, ispunili postavljene glumačke zadatke i ništa više od toga.Akcija za razbibrigu, koja se lako prati, ali i brzo zaboravlja.

zabavno

film je doista zabavan...ako zelite ugodno provesti sat i po onda pripremite kokice,pivo i uzivajte

Solidna četvorka (skoro petica)

Humorističan ( u nekim djelovima) akcioni film, lajkam!Moram priznati da dugo nisam pogledala dobar film tog žanra- Preporuka!

Šit loše...loše bolje gledajete Plaćenike :))

počinje filmi..i šta pucanje ..ubijanje itd.....kada ono 25 nevine dejce poginu..i to ove fine i dobre dečke velikoga morala ponikne da osvete nevinašcad ...naravno Zoe Saldana jako sltaka i lijpa u licu...ali ANOREKSIČNA klasa kost i koža....ništa ne radi u filmu osim što se jebe s vođom Luzera to njih dvoje rade sve do kraja filam di se i oni pridruže pravoj akciji, a ne švedskoj ;)) jako loše...trash skinuti s neta..ako vam se baš gleda..nije vrijedno nikakve love... naravno morate imati flat

ništa posebno

ne znam, mene se film nije dojmio,ništa novo što nismo već vidjeli,predvidljiv je dosta što mi se ne sviđa, al eto ako nemate pametnijeg posla pogledajte ga!!!!!!!!!