Posljednji Airbender

fiilm

film mi je nas dobar... malo me zbunjuje gdje je ta radnja i kada se događa al jedva čekam 2. nastavak :)

JAKO ZANIMLJIV

Nisam ga jos pogledao,ali znam da je zanimljiv jer imam taj Filing...Kao npr kada vidite kolac koji ima jako ljepu dekoraciju,odmah osjetite da je jako jako ljepog ukusa..Tako je i za film,barem kod mene,cim sam pogledao Triler odmah sam znao da je to taj kolac..I koji k****c ja stavljam ovoliko zareza-,,,

obavezno pogledati

Kolko sam svatio film bi trebao imati jos minimalno 2 nastavka... ukratko jedva cekam...

Fantastičan

Film me se jako dojmio,jako je super i prezanimljiv.Sviđa mi se njegova napetost i obavezno ga preporucujem svakome ;) !!!

Kino katastrofa u Avenue Mallu u Zagrebu broj 2

Zagreb (01.09.2010. 18,30) Nakon čuvene debilne rečenice 'Uživajte u filmu'kojom nas naš kino distributer svaki put dočekuje kreće film. Ali da li on doista kreće? Naravno da ne. Kreće samo zvuk, a slike nigdje ni za lijeka. Ovog puta polu-puna dvorana počinje skandiranje jer pet minuta nema slike. Opet ulazi tip, a ovoga puta jedan dečko traži od njega da film pusti ispočetka, a na što on odgovara 'nema šanse'. Iznerviran takvim odgovorom ovoga puta idem tražiti povrat novca kojeg naravno lako dobijam. Dva dečka su izašla iz dvorane i tražila ili da se pusti film ispočetka ili da im se vrati novac. Sve je mirišalo na sukob, a ja osobno nisam imao više živca za projekciju bilo kakvog filma. I, na kraju. U kino idem od početka 80-ih. Takve stvari se nisu dešavale u doba nestanke struje, a posebno se ne bi trebale dešavati u 21. stoljeću jer je ipak tehnologija na zavidnoj razini. I ovoga puta apeliram na gledatelje da za svaku projekciju koju naš kino distributer zajebe traže povrat novca. Možda onda budu više cijenili svakog gledatelja, od kojih zapravo i žive. Da je ovo prvi put ne bih ništa rekao. Ali nije. Loši titlovi, mrlje na ekranu, prekidanje projekcija... Uobičajena filmska slika u Avenue Mallu. Ili samo dodatni film unutar filma?