Machete

Leti...ne, nije Superman, već machete ;)

Ovo je film kojeg ne treba shvaćati ozbiljno i ako ga tako u startu krenete gledati, jamčim svakome dobru zabavu. Za pustit mozak na pašu nakon napornog dana/tjedna...Trash film 21.stoljeća!

Pogrešno shvacen film

Nakon prvog gledanja MACHETEA bio sam jako razočaran.Od zvijezdane glumačke postave dobio sam katasrofalan akcijski film sa nerealnom,glupom radnjom i bezkaraktrenim likovima.Tada sam ponovo pogleadao film i shvatio u čemu je štos.MACHETE prije svega nije akcijski film ovo je prije svega sprdačina tj.hommage eksplotacijskom filmu!Redatelj nije ni išao raditi akcijski film sa ozbiljnom radnjom ili pak akcijsku komediju već crnohumorni hommage eksplotacijskom zanru!Otud i te sve ultra pretjerane nasilne scene.Kad MACHETE počnemo gledati na taj način shvatimo da je to ustvari vrlo dobra ako ne i odlična psveta eksplotaciji i shvatimo da su ti svi pretjerani štosevi ustvari vrlo zabavni. Još jednom,MACHETE je film za pustiti mozak na pasu i uzivjeti se u odlicnu zafrkantsku zabavu koju nam je pružio R.R.

zakon!

Podsjetnik na neka bolja vremena, na akcijske filmove za koje smo kao klinci živjeli samo sada napravljenog za odrasle, baš za nas! čovjek mora shvatiti što je Rodriguez htio reci; e pa baš ono da sjednes, otvoriš pivo i ne razmišljaš o poslu, zdravlju, o svakodnevnim problemima vec da to sve baciš iza sebe, uzivas i lomiš vratove u cast nekim boljim vremenima!

Ništa posebno

Film je onako malko glupast ako ga gledamo na jedan ozbiljan način,a inače za ko rođen za razbribrigu.....

E-Stakvir Vlah

Film je preglup...Stavli ovoga ne obrijanog da bude glavna uloga hehe..Mislim stvarno,ako nema biceva da se obrije onda...Onda onoga Stevena Segala ne osisan pa jebemu,ako nema para mogo se je sam osisati..Ovi ostali djeluju pristojno

Jako loše

Jedan od najgorih filmova koje sam pogledao! Ocjena: 1

Prika

ma čisti promašaj,s ovakvom glumačkom ekipom taj film je trebao biti nešto posebno,a ne ovakva sprdačina

):

Nisam oduševljen

Machete

+ Dobri glumci,gola Jassica Alba,prepuno zanimljivih scena i akcije,nema dosadnih dijaloga - Borba na kraju filma prepuna glupih scena,kvari cjelokupni dojam

bezveze

ono film mi je bio zanimljiv prvih 15 min, al onda se zasitiš jedno te istih krvavih scena i skužiš da je film bezveze. al segal je odglumio ulogu života, uloga je ko stvorena za njegov način glume cijeli film isti izraz face.. ...a alba je odlična.

Mexico via Texas

Robert Rodriguez je scenario za ovaj film napisao još davne 1993. godine.Inspiraciju je pronašao u saznanju da FBI ili DEA kada moraju odraditi veoma opasne i 'prljave' poslove, gde njihovi agenti mogu i eventualno da nastradaju, tada angažuju komšije - agente iz Meksika da urade takve poslove za siću od nekih $25,000.Pošto je sarađivao s Danny Trejom,maltene u svakom filmu koji je napravio,Rodriguez je odlučio da mu dodeli ulogu glavnog baje u adrenalinskoj akciji u kojoj će radnja uglavnom biti fokusirana na njegov lik istinskog borca za pravdu (znači pozitivac,za razliku od nekih ranijih uologa).Priča obiluje scenama brutalnog nasilja,pucačine,krvi,pesničenja koliko hoćete...a ima i nešto erotike.Rodruguez je nastojao da napravi svojevrstan omaž filmovima B-produkcije (puno akcije,često preterane,sa plitkim scenarijem,a malim budžetom za snimanje).Pošteno je reći da smo svi 'gledali bez daha' ovakve filmove,obično je to bilo u fazi puberteta i sazrevanja,pa čak i kasnije (u zavisnosti od afinititeta prema određenom filmskom žanru).Dakle,pošto su ga izdali u borbi sa opakim narko-dilerom Torrezom (Steven Seagal,prvi put kao ortodoksni ljigavac),federalac Machete Cortez (Danny Trejo) jedva uspeva da sačuva živu glavu,što nije bio slučaj sa njegovom porodicom (supruga i kćer).Posle par godina pojavljuje se u Texasu,kao fizikalac,ali ubrzo ga angažuje zli biznismen Michael Booth (Jeff Fahey) da za $150,000 ucmeka senatora John McLaughlina (Robert De Niro).No radi se o klasičnoj nameštaljki,Machete ponovo biva lakše ranjen,ali sada odlučuje da kazni sve one koji su mu radili o glavi,a spisak bogme nije uopšte mali.Svakako da je jedan od najvećih ljigavaca - Von Jackson (pomalo zaboravljeni Don Johnson) vođa privatne armije čiji se članovi predstavljaju kao američke patriote spremne da zaštite USA od stalne granične najezde Meksikanaca.Na putu osvete,Machete-u se pridružuju Luz (Michelle Rodriguez), žena pobunjeničkog duha,znana kao 'She',koja pomaže svim Meksikancima da opstanu kada dođu u Texas,kao i brat - Padre Cortez (neizbežni Cheech Marin),uz naravno brojne imigrante Meksikance,angažovane na obavljanju teških poslova.Naravno i ovde imamo predstavnika zakona, lepa Sartana Rivera (Jessica Alba) je agent Američke Imigracione i Carinske službe,koja se kako radnja filma odmiče opredeljuje drugoj strani (uslovno strani koja je van zakona),jer morala je da napravi izbor između sprovođenja zakona i onoga što je lično smatrala ispravnim.Mada kod nje još jedan faktor dolazi do izražaja - emocije koje se postepeno razvijaju između nje i glavnog baje (ma koliko bilo teško u to da poverujem,ipak je on mačo tip).Na okupu imamo sjajnu glumačku ekipu,ali Rodriguez je svima dao 'dovoljno minutaže' u filmu tako da svi mogu doći do izražaja i time doprinesu stvaranju radnje koja će vas ostaviti bez daha,miksovana kroz akciju,komediju i ponešto golotinje.Ovo zadnje navedeno vidimo u sceni u bazenu koja se snima kamerom za web-prezentaciju,a u kojoj učestvuju April Booth (Lindsay Lohan),ćerka i June Booth ((Alicia Marek),supruga biznismena Michaela Bootha i neočekivano Machete.Da ne zaboravim scenu kada agent Sartana obnažena razmišlja pod tušem (nažalost nije se zaista skinula, u pitanju je samo dobar trik savremene kompjuterske simulacije),ali zbilja deluje efektno.Za nešto manje od dva sata imate pravi spektakl,koji će vas pre svega dobro nasmejati i zabaviti.Ovo iz razloga što ovaj film ne treba shvatiti kao pravu,ozbiljnu akciju,a u prilog tome podsetnik: prvi trejler ovog filma,pušten je kao lažnjak za ranije snimljen serijal (od dva filma 'Grindhouse').Preporuka svima,koji posmatraju sa ovog stanovišta, a što se tiče ocene,ona može biti samo maksimalna,iako ovo verovatno nije njegov najbolji film (preciznije rečeno ovde je imao i saradnika - Ethan Maniquis,koji takođe slovi kao ko-režiser filma,a inače njegov višegodišnji pajtos u produkciji istih).

Naiva

Dobri glumci, prepuno krvi, brutalno. Pokušaj nečega ali bez većeg uspjeha. Za mene je film loš.

MACHETE

Evo pogledao sam i ovo.Svaka cast na pojavljivanju De Nira,Segala,Albe,Lindzi..ali film je akcija puna sranja!Cuj Deni Treho glavna uloga pored De Nira.Ovo je ono sto sam govorio,sve vise poznatih glumaca u jednom filmu.Pocelo je sa placenicima.Upamtite sta ce se sve desiti.Pa A-tim.Film je bezvezarija sto je nema.Neznam sta vise da kazem.Akcija kao akcija..ima je..ostalo..bolje da nema..Hvala..