Soul Kitchen

Restoran

Izuzetno talentovani mladi Fatih Akin ('Gegen die Wand') servira nam komediju iz stvarnog života. Adam Bousdoukos je autor scenarija i ujedno glavni lik u filmu - Zinos Kazantsakis koji vodi restoran u Wilhelmsburgu, u delu Hamburga koji i ne slovi baš za urbano mesto.Kako jedva sastavlja kraj s krajem, Zinos odlučuje da krene za Šangaj kod devojke Nadine (Pheline Roggan). Restoran poverava svom nestašnom bratu Illiasu (Moritz Bleibtreu) koji se nalazi na odsluženju zatvorske kazne, gde je predviđeno da se zaposli, kako bi se ranije našao na slobodi.Ali kada u restoranu uvrnuti kuvar Shayn (Birol Ünel) počne da služi svoje specijalitete, DJ da pušta svoju muziku za dušu, a mladi umetnici da izlažu svoje radove, ovo mesto postaje stecište dobre zabave i kvalitetno provedenog slobodnog vremena mladih ljudi.Zinos upada u nevolju s nekadašnjim školskim drugom Thomasom Neumannom (Wotan Wilke Möhring) koji hoće da se dočepa njegovog restorana kako bi tu gradio tržni centar.Uz sve to, ovaj nesrećni mladi čovek ima i zdravstvenih problema (diskus hernija)... Ova urnebesna dinamična komedija gleda se netremice, jer su dijalozi britki, prožeti istinskim humorom.Niz komičnih situacija u koje zapadaju naši glavni junaci deluju prilično autentično, jer publika zaista može 'da se pronađe u nekoj istovetnoj ili sličnoj situaciji'.Odlična glumačka postava koja prezentira galeriju uvrnutih likova, definitivno daje poseban pečat filmu.Naravno da je režija sve to uspešno ispratila, što uz jednu zanimljivu životnu priču, svrstava ovaj film u kategoriju gledljivih i pre svega jako zabavnih urbanih filmova.Veoma prijatno iznenađen viđenim, a Fatih Akin ponovo dokazuje da je filmaš velikog formata pred kojim su, nema sumnje brojni projekti gde će moći da iskaže svoj raskošni umetnički (filmski) talenat.Pogledajte, jer zaista vredi.

soul kitchen

Film koji će vam popraviti raspoloženje, zabavan, opušten, pozitivan, jako dobri glumci.

Za pet!