Pasija

RECENZIJA FILMA

PASSION OF THE CHRIST - PASIJA Budući da sam film pogledao više puta, reć ću svoje neutralno lično mišljenje o filmu. Prvo ću počet sa komplimentima, kritikama i konkluzijom na kraju, pa da počnem: Apsolutno se slažem što se tiče toga da svi negativno kritiziraju film Mel Gibsona The Passion of the Christ iz 2004. zbog jako velike količine violencije u filmu oko čije radnje se skoro cijeli film vrti... Brutalno bičevanje i razapinjanje Jezusa na križ, da toga nije bilo u filmu nego kontra film ne bi imao nikakvog smisla - ali baš nikakvog! Pitate se zašto, zbog čega?! Zbog toga jer je film baš iz tih razloga unikatan, jedinstven i neponovljiv! Uostalom samo ime filma logički govori o čemu se radi "Passion of the Christ" - u prevodu "Pasija" što znači Jezusove patnje/muke. Da sva ta brutalnost koju je Jezus proživljavao cijelo vrijeme nije bila prikazana u filmu film ne bi uopšte bio to što je... De facto je to da je film kontraverzan zbog toga, kontraverzan je u svakom pogledu. Ali, bez svih tih scena koje su prisutne u filmu (bičevanje, razapinjanje, etc.) to ne bi bio taj film što ga sve to radi u cjelini (a i ne bi onda uopšte bio kontraverzan), inače sve radnje koje se dešavaju u filmu su rađene isključivo po legendi (e.g. karakteri - sv. Marija, sv. Petar, Juda, Baraba i drugi, Jezusova rezurekcija, etc.). Što se govornih jezika u filmu tiče, u filmu se govore mrtvi jezici - hebrejski, aramejski i latinski jezik (što potvrđuje autentičnost filma i daje težinu i uvjerljivost filmu. Tokom filma u većini prevladavaju hebrejski/aramejski dijalozi a u manjini latinski dijalozi (želio bi reć, u filmu se više govori hebrejski/aramejski nego sam latinski - uostalom, to je sve jako primjetno), u dvije scene kada Poncije Pilat pregovara sa Jevrejima on govori isključivo hebrejski/aramejski a ne latinski (po meni je to trebalo bit baš kontra, Pilat da govori po svoje - latinski a Jevreji da govore po svoje - hebrejski/aramejski, ujedno u te 2 scene kada Pilat sa Jevrejima pregovara na njihov jezik je napravljen kontra efekt), jedina rijetka eksepcija je kada je rekao u jednoj sceni "Ecce homo" - "Evo čovjeka" - i to je sve, od jezika u filmu još samo fali grčki (inače uz latinski grčki je bio administrativni jezik Rimskog Imperija - zbog toga je i grčki trebao bit u filmu), a i kada su Rimljani stavljali Jezusa na križ ozgora na križ su stavili tabelu na latinskom (REX IUDAEORUM - u prevodu KRALJ JEVREJA - JEVREJSKI KRALJ, kao i na hebrejskom/aramejskom ali na grčkom nije uopšte bilo napisano - tako da i tu fali grčki. Lično smatram da bi se ovih par sitnica moglo bez problema korigirat u II. nastavku Pasije - Rezurekcija (čija je premijera već naredne 2021., film se momentalno snima u tajnosti u Italiji). Također, netko je rekao da je film bez titlova, moram vas informirat da se radi o dezinformaciji - film je sa titlovima). Dajem 2 minusa za sve gore navedene defekte u filmu i dajem još jedan ekstra minus za latinske dijaloge, zbog toga jer su latinski dijalozi jako kratki dok su hebrejski/aramejski dijalozi dugi u komparaciji sa latinskim dijalozima. Uglavnom, bilo kako bilo, film Pasija je donio profit od 622.3 mil. dolara što je za svaki kompliment, komplimenti scenaristu Mel Gibsonu koji je idejan autor filma Pasije - scenarija filma (ideja o filmu mu nije došla tek preko noći, trebalo je prvo dobit ideju o filmu pa onda napisat scenarijo na hebrejskom, aramejskom i latinskom, etc.). Komplimenti i akterima Jim Caviezelu, Monici Bellucci, Maii Morgenstern, Christo Jivkovu i drugima koji su akterirali u filmu, bez svih njih ne bi bilo ništa. Komplimenti i za muziku (soundtrack) koja je na solidnom levelu, komplimenti i za sve drugo (kostimografija, scenografija, specijalni efekti, etc.). KONKLUZIJA Konkluzija je ta da se u zadnjem nastavku Pasije treba malo više pozabavit sa latinskim dijalozima da budu malo više duži i kvalitetniji (kao i vjerodostojniji) da ne budu opet tako kratki kao što su u I. dijelu Pasije. Što se tiče zadnjeg nastavka Pasije - Rezurekcija, od filma očekujem da se korigiraju svi gore navedeni defekti u novom nastavku koji su prisutni u I. dijelu Pasije. Već kada pišem cijeli referat, još 2-3 riječi ću reć: Volili ili ne volili PASIJU, to je definitivno film koji baš nikog ne ostavlja ravnodušnim, a takvi filmovi nikako ne mogu bit loši. PASIJU kao film smatram remek djelom moderne kinematografije koje svaki filmofil MORA svakako pogledat. Pasija je ovo, pasija je ono... Svakakvi komentari, da li pozitivni ili negativni (nebitno!) važno je pogledat film sa jednog totalno drugog stajališta - da li je scenarist uspio nešto napravit ili ne. Bez obzira na mišljenja (kojih je svakakvih), mora se iskreno priznat da nakon "Pasije" svaki religiozni film o Jezusu Kristu postaje totalno beznačajan. Činjenica je da je Mel Gibson kao scenarist filma Pasije ostvario svoju misiju, da li zbog njegovih religioznih, financijskih ili nekih drugih razloga.

Šokantno remek djelo

Gibson mi je jedan od najdražih glumaca,ali i redatelja.Njegove redateljske uspješnice(HRABRO SRCE,PASIJA i APOCAYLPTO) smatram remek djelima koja se ističu orginalnošću,realnošću i šokantnošću.Ja,međutim,kod njih najvise volim realnost i orginalnost iako to dvoje nakraju dovode do šokantnosti.Počet ću sa realnošću.Mnogi se žale na preveliku količini nasilja u PASIJI...Nije mi jasno kako da čovjek nenasilno prikaže bičevanje i razapinjane na križ.Smatram da je upravo brutalno realan prikaz nasilja jedan od najveći aduta filma.Da je nasilje cenzurirano PASIJA bi bila samo jos jedan konvencionalan religijski film u stilu starih Biblijskih epova prepun klišeja i patetike,a publika u tom slučaju nebi u potpunosti vidjela kakve je muke i torturu Isus prošao.Upravo ta realnost film čini orginalnim.Gibson je film mogao snimiti kao prikaz Isusovog života gdje bi pratili njegove odnose sa učenicima itd,a takav bi film najvjerovatnije bio prepun patetike i film koji bi obitelji zajedno gledale na Božić ili Uskrs,a mislim da takvih filmova ima previse.Međutim,on je odlučio biti orginalan.Odlučio je prikazati jedan dio Isusova života,onaj najšokantniji,Njegovu patnju odnosno torturu i muke uz koje na vješto prikazan način,kroz flashbackove vidimo neke događaje iz Isusovog života poput primjerice Posljednje večere.Odabir tada nepoznatog glumca Jima Cazaviezela(koji je filmu briljantan)kao Isusa je bio uistinu hrabar potez jednako hrabar kao i odabir mrtvih jezika,armejskog i latinskog kao govornih jezika filma.Najveća genijalnost Pasije leži u tome što se radnja filma prenosi prvenstveno vizualnim putem tako da je film jednako zanimljiv iako se gleda bez podnaslova.U vezi apsurdnih rasprava da je film pun antisemitizma,nemam puno pametnog za reći.Tko je kriv za Isusovu smrt ako nisu Židovi,da nisu možda Budisti? Voljeli ili ne voljeli PASIJU,to film koji nikog ne ostavlja ravnodušnim,a takvi filmovi nikako nemogu biti loši.PASIJU smatram remek djelom suvremene kinematografije koje svaki filmofil MORA pogledati.

De luxe

Pregledao sam ga tek prije neki dan udobno razapet u fotelji.Al želio sam ga pogledati onih prvih dana kada se pojavio jer sam znao da će se u njemu pričati autentičnim jezikom.Od same pomisli na Džingis Kana koji priča sofisticirani engleski fata me mučnina(nevezano za ovaj film) Patnja.Al ovom filmu koji prosto odiše produhovljenošću sjajno stoji aramejsko-hebrejsko-latinski koji se u njemu govori.Ne bih ulazio,niti komentarisao vjerodostojnost događaja opisanih u filmu.Al ovome filmu-umjetničkom djelu,dajem čistu peticu,uz blagu strepnju zbog spoznaje da se ovakvi filmovi,sve rjeđe snimaju i u silnom moru hoolywoodskog smeća sijaju kao bisr pred svinjama.

poučno

Ljudima je sve relativno, a jedino ljudsko vječno je glupost.

originalno, autentično i nezaboravno

Mnogi su ovaj film dočekali na nož ali tako je sa svime za čime je popračena velika medijska pompa, uvijek se nađe netko tko misli da će svojim cinizmom ispasti pametan. Ovaj film je tako autentičan da sam imao osječaj da sam tamo u Jeruzalemu, i još k tome se u filmu govori na hebrejsko-aramejski što potvrđuje autentičnost i daje filmu težinu i uvjerljivost. Koliko je filmova snimljeno o plavom Isusu američka lica i koji k tome još govori na engleskome. Mel Gibson se udaljio od klišeja i neuvjerljivosti i htio malo ljudima istinski prikazati Isusovu muku tako da ih malo šokira i razbije njihovu beščutnost. Gibson se također ovdje nije zamarao sa pričom o isusovu životu jer kao što i sam naziv filma govori riječ je o posljednim Isusovim satima odnosno Pasiji. Ali je Mel mudro u sekvencama kroz film prikazao scene nekih Isusovih govora svojim apostolima i narodu što je za svaku pohvalu. Da, film je u onome dijelu zbilja malo šokantan i ulazi direktno u svijest kroz što je Isus prolazio u tim trenucima. Dakle, htio je prikazati ljudima o kakvoj se muci radi i koju nitko od nas nebi izdržao. naravno, Mel u jednome dokumentarcu spominje da je film mogao biti još krvvije prikazan ali nije htio da ljudi bježe iz kina. Gluma i scenografija je odlična i ništa nije rađeno u studiju niti od umjetne scenografije kao što je to u nekim slučajevima kod prošlih filmova riječ. ovo je film o Isusovoj muci koji je upsut prožet njegovim riječima i mislim da ga malo tko nije pogledao. Ako takav netko uopće ima neka ga pogleda zbog opće kulture jer je riječ o povijesnom filmu u sedmoj umjetnosti.

odličan i realan film

film je stvarno odličan i realno prikazuje ono što je bilo. svaka čast redatelju i glumcima!!!

.....

film naravno nije originalan. ali smatram da je tema odrađena više nego korektno. pa ako je sam papa ivan pavao II rekao 'bilo je kako je bilo' tko sam ja da proturiječim. naravno da u filmu ima puno krvi i ružnih scena ali ako je tako bilo, kako drugačije prikazati pravu kristovu pasiju? oni koje tema interesira mislim da će biti zadovoljni a oni koje ne, neka ni ne gledaju

RAZOČARAVAJUČE

Poštujem Gibsona kao redatelja a ponajviše kao glumca jer je utjelovio neke od najboljih filmskih likova ikad.Ali Pasija je najgori film u kojem je on sudjelovao (osim možda Patriota). Scene su razdužene i dosadne likovi,iako poznati totalno nezanimljivi,a šta se tiče "legendarne" scene mučenja, o kojoj su svi pričali kao da se gledajuči je ne može izdržati da se ne ispusti hektolitre suza, mene ne samo da nije ni u jednom trenutku ni podsjetla na plač,već mi se samo dizao želudac,jer nešto tako gadljivo, bezrazložno i glupo nikad nisam vidio na film. Dakle sva pompa je dobro došla Melu jer je dobro zaradio na filmu koji nikako ne zaslužuje ni promil pozornosti koju je dobio.

PATNJA ZA GLEDANJE

Tema filma je u redu, ali sve ostalo od jadne glume osobito Jima Caviezela, pa do naivnog nasilja je ispod svake kritike. Tu također do izražaja dolazi licemjerje crkve koja se inače buni zbog nasilja u filmovima, ali ovdje je nasilje u potpunosti u redu, film se treba obavezno pogledati jer je to vjerska tema. Glavni glumac je katastrofalan. Čini se kao da je jedva čekao da snimanje filma završi, a glavna su mu fora izjave tipa Moju su inicajali JC (Jesus Christ) i imam trideset tri godine - prilično PRIMITIVNO za privlačenje publike, ali takva je prašina bila potrebna da bi se film uopće gledao. To na neki način podsjeća na medijsku prašinu u vezi filma Projekt vještica iz Blaira koji također bez toga nitko ne bi ni pogledao. Da je barem Gibson snimio nešto u stilu Bravehearta koji je neopisivo bolji film, ili u stilu starih biblijskih spektakala. Jer čemu neke priče o kontroverziji: stvari su se dogodile kako su se dogodile i to nitko ne može izbrisati, pa film ne može biti antisemitski. Nasilje: Isus gubi litre i litre krvi, pa se čovjek zapita koliko je to on krvi imao u tijelu, ili je u međuvremenu po Gibsonu bio na nekakvoj transfuziji. Jedina dobra ideja filma je prikazivanje na aramejskom i latinskom jeziku. Sve u svemu jad i bijeda.

Ocjena recenzije: 1.78 Tvoja ocjena: -

previse krvi...

za moj slab zelucic stvarno previse scena nasilja. i na kraju, kad sve to hrabro podneses prikazu groznu scenu "uskrsavanja". kao - tijelo nestaje ispod plahte. nek idu vrit...

Misija redatelja

Pasija je ovo, pasija je ono... Bezbrojni komentari, bezbrojne pogrde ili pak pohvale. Sve u svemu taj Gibson zna uzburkati glasove, bilo loše ili dobre. Važno je pogledati film sa jednog potpuno drugog stajališta: da li je redatelj uspio nešto napraviti ili ne . Bez obzira na svakojaka mišljenja, mora se priznati da nakon" Pasije", svaki religiozni film o Isusu Kristu postaje beznačajan. Da li razlog leži u tome što priča nama totalno nerazumljiv jezik ili u onoj staroj "slika govori više nego tisuću riječi ", prosudite sami. Činjenica je da je redatelj ostvario svoju misiju, bilo zbog nekih njegovih religioznih ili financijskih razloga.

dosadno, vec viđeno, trkelj, trkelj...

mel gibson ima priliku iskupiti se za ovaj dosadni gnoj od filma u Mad Max 4 ;-)

Ocjena recenzije: 1.63 Tvoja ocjena: -

pasija

Film koji je postigao svoj cilj. 1. zaradio je režiseru-producentu novce 2. gledali su ga kršćani koji vole Isusa 3. gledali su ga ne-kršćani koji ne vole Isusa 4. gledali su ga mazohisti koji se poistovjećuju sa Isusom 5. gledali su ga sadisti koji vole mazohiste 6. pisali su i govorili o njemu svi pa čak i ja 7. Film koji je podjelio kritiku-publiku (loš ili odličan -sredine nema) 8. Film koji će dobiti Oscara 9. Film koji neće dobiti Oscara ako u žiriju sjedi previše židova. 10. film koji ispisuje novih 10 filmskih zapovjedi. Po meni vrhunski režiran film, marketinški odrađen i obrađen do kraja. Savršen taiming ..

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

Vrlo atraktivno

Bez obzira što Svijet mislio,bez obzira što Crkva govori i bez obzira na sve ostale besmislene komentare i nepotrebne diskusije o filmu, Pasija predstavlja jedno iznimno ostvarenje filmske industrije. O filmu se vode beskrajne rasprave o tome da li je redatelj Mel Gibson pretjerao u brutalnosti i da li je film ispričao točnu verziju Biblije. Rasprave su po meni zaista nepotrebne. Koliko je krvi igubio nekima je čudno, a nije čudno što je uskrsnuo?pustite ljudima da vjeruju što žele. ako ne vjerujete shvatite film kao jednu fantastičnu priču borbe dobra i zla. Jer to on i jest. Preksransu i teška priča koju je Gibson briljantno režirao.Film koji je uspio u izvrsno odabranoj glumačkoj postavi uz vrlo malo riječi tokom cijelog filma ostaviti publiku bez daha koja je bezbroj puta odmicala svoje pogleda od ekrana shrvana teškim scenama nasilja i brutalnosti. Publika je izlazila iz kina bez riječi u jednoj tišini koja nosila sa sobom brojna pitabnja i sumnje. Zato smatarm da nije potrebno ništa više reći jer film koji to sve može učiniti je ni manje ni više nego remek djelo - ma što mnogi mislili te vjerovali ili ne. Osobno ne vjerujem ali film je ostavio na mene veliki dojam. Zapitajte se!!!

Ocjena recenzije: 4.38 Tvoja ocjena: -

sokantno

dobar religijski film koji ostavlja dubok dojam na gledatelja-sto sam mislio dok sam gledao film: ljudska glupost je pregolema......

10 zapovijedi vs Pasija

dakle sa nekog teoretskog i tehnickog aspekta film ce uci u filmsku antologiju bas kao i 10 zapovjedi koje su u svoje doba bile velika prekretnica kako na religijskom planu, tako na filmskom, no ne ulazeci u taj vjerski aspekt filma moram reci da je Gibson ipak malo pretjerao. U zelji da torturom postigne vjernost zapravo ucinio je kontraefekt jer Isus ne samo da izgubi 25 litara krvi u onih 10 minuta bicevanja, nego on do kraja filma jos ima dovoljno krvi da kada ga probodu iskrvari jos koju litru...Svaka cast Isusu i njegovim patnjama za sve nas smrtnike, ali u pretjerivanju je postignuta neuvjerljivost ne sa vizualnog efekta nego sa logickog. Sve u svemu film zasluzuje +3

totalna osvještenost

konacno da je netko snimio film i o tome sto je Isus za nas ucinio i kako je to bilo. na kraju krajeva, bez uskrsnuca cijela njegova filozofija nikad ne bi zazivjela i imala smisao. a to da je film krvav....je! ali sto ljudi ocekuju kad idu gledati 12h Isusove pasje (muke)? pa tako je to bilo...ionako je vec previse filmova snimljenih sa plavokosim, plavookim Isusima o njegovom zivotu... svaka cast mel gibsonu i kao redatelju i covijeku koji je pokazao sto je to ustrajnost kad su ga svi pljuvali na pocetku snimanja.

Ocjena recenzije: 4.17 Tvoja ocjena: -

sasvim solidno!!

Moram priznati da me film iznenadio.Mislila sam da će to biti obično religijsko smeće - kad ono sasvim solidan, čak štoviše vrlo dobar film. Preporučujem pogledati. Ocjena:4

sasvim solidno

Ne vidim zbog čega je toliko podizana buka oko ovog filma. Film je sasvim u redu i poprilično realno prikazuje Isusove patnje. To što se gledateljima čini odbojno je u biti teški realizam. Čak je i papa nakon gledanja filma rekao da je film OK i po meni to je sve što je potrebno reći. Ako se poglavar crkve tako postavlja, ne vidim zašto se pojedinci bune. Sve u svemu, film je dobro napravljen i može poslužiti kao edukativno djelo za crkvu. Mene kao običnog gledatelja je držala radnja čitavog filma. Inače nemam običaj pratiti radnju nečega što već znam kako završava, ali ovaj film me je iznenadio načinom pričanja... patnja realno prikazana...

Istjerivanje demona

U kino sam išao sa rezervom – brutalno realističan prikaz zadnjih dvanaest sati ovozemaljskog života Isusa Krista... Čemu? Kakvu će to poruku ostaviti, kakav dojam? Moje bojazni i rezerve već nakon pola sata gledanja pokazala su se opravdanima. Mel Gibson je istjerivao vlastite demone i to je sasvim u redu, da to isto ne prodaje kao religijski naturalizam, kao "to je tako bilo". Jer, ovo nije naturalizam, ovo je perverzna masturbacija u kojoj brutalnost i nasilje logički totalno skreću pažnju sa suštinom Kristova poziva, tako da njegov lik ostaje tek nedorečen, distanciran lik kojeg, eto, kroz dva sata trajanja filma tuku, bičuju, pljuju, režu i, na koncu, razapinju. Iz svega toga proizlazi da je film namijenjen praktički isključivo kršćanskoj publici (jer ostali u filmu neće naći ništa, bar ne pozitivnog), a i tu ostajem suzdržan, budući da i sam spadam u tu skupinu, a film me ostavio potpuno hladnim (jer je Gibsonovo nasilje, ponavljam, sve samo ne naturalistično). U tom svjetlu, inzistiranje na "autentičnosti" čini se zgodnom šminkom, pogotovo kad se već u prvim minutama pojavi lik Sotone. Stoga mi se čini da bi Gibsonova zamisao možda (ali samo veliko možda) bolje funkcionirala u okvirima Dogme ili, još bolje, kao dokumentarac. No, to su samo nagađanja. A moja je činjenica da je "Pasija" loš film. O crkvenom licemjerju u (samo u ovom slučaju) pozivanju na gledanje nasilja možda neki drugi put.

loše, loše....

Ovo je običan snuff film! Užas!

odbojno

Pobješnjeli max se osvetio svojim protivnicima pa je sada odlučio malo mesariti po Isusu. To je sve što trebate znati o ovom filmu. Svima iz crkvenih krugova je ovo genijalan film, jer je u pitanju mrcvarenje Isusa, inače bi film bio proglašen smećem i kad se izuzme činjenica da je Isus kršćanska božanska osoba, film je uistinu smeće jer nema u njemu ničeg drugog osim pukog mučenja i sakaćenja glavnog lika. Ako neko svoju vjeru doživljava i ućvršćuje tak kad vidi polumrtvog krvavog Isusa, osobu u koju vjeruje, onda se treba zapitati u što on zapravo vjeruje i nije li to isto što je napravio nevjerni Toma? Nije povjerovao dok nije vidio. Gibson je ortodoksni vjerski luđak, nešto poput radikalnih fundamentalističkih kršćana iz aliena 3. Usput, the Passion znači strast, što "neki" očigledno ne znaju.

Ocjena recenzije: 2.17 Tvoja ocjena: -

dobro, ali prebrutalno

kako sam moj naslov kaže, zaista prebrutalno. pa što nam treba devet minuta bičevanja. te se scene ni tarantino ne bi posramio. pa, bože, mene ne zanima otkidanje ljudskoga mesa sa kostiju. sve u svemu, film je odlično napravljen. fotografija je izvrsna, čak su i usporeni dijelovi dobro, ali mrvicu prepatetično napravljeni. u određenim dijelovima ima dosta pjesničke slobode, kao kod kljucanja očiju na drugome križu. u ponekim dijelovima na početku likovi židova izgledaju pomalo groteskno, ali tu nema nikakve zamjerke. genijalan dio filma su sporedne uloge jude, koji po mojemu mišljenju zaslužuje oscara i pilata, koji odlično igra svoju rolu, te pilatove žene. dakle, dobar film, ali prepreprebrutalan

hmn

Film mi je više nego odličan. A kakvih sve ovdeje ima glupih komentara, npr. "neki" ne znaju da The passion znači "muka"...

marketinski pogodak!

savrsen tajming, mnostvo besplatne reklame zbog tematike, dobra ideja sa upotrebom mrtvih jezika...ali sve u svemu, vec vidjeno, nedovoljno orginalno...nist posebno...samo naglasak na danas vrlo popularnom nasilju...i moram reci da gledajuci film vise suosjecam s poncijem pilatom, nego isusom koji je prikazan nekako povrsno...pa ako niste dugogodisnji stovatelj biblije i pobornik nasilja, bit ce vam samo zao sto jadnog covjeka tuku....

Genijalno!

Sve u ovom filmu je genijalno. Od glume, do setova i do redatelja. Svaki je dio rađen s ljubavlju i to se vidi. Preporučam svakome. Ono što osjećate nakon filma jače je od bilo kakve kritike...

Nakon krugova...

sam se zakleo da neću gledati ni jedan film koji ima ikakve veze s Mel Gibsonom, fakin vjerski fantik nek se preseli u hrvatsku ovdje bi mu bilo mrak, evo još malo pa u nedelju jedina će legalna stvar biti ići u crkvu. Jeste vidli kolik je fanatizam povukao taj film kod nas? Scary

Ocjena recenzije: 1.4 Tvoja ocjena: -

Gibsonovo remek djelo!

Ovo je samo nastavak njegovog uspješnog i talentiranog rada na filmu.Ima sjajan osjećaj za stil,rad s glumcima i kameru.Moram priznati da sam više puta bio na rubu plača..Prognoziram Oscara iduće godine!

Pas i ja

Čemu ovo? Zašto Gibson i dalje ne glumi histerične kretene, nego ispada loš režiser i skuplja pare od crkve? Ovo je gore i od onog filma o abortusu.

Loše, loše...

Moram se ne složiti s većinom dosadašnjih recenzija. Film ne da nije kontroverzan, nego je vrlo, vrlo dosadan i predvidljiv (naravno, kad gotovo slijepo slijedi evanđelja). Nikako mi nije jasno zašto se zove The Passion of Jesus Christ. Od Kristovog učenja i duhovnosti u filmu nema ništa, već samo patnja (trebao se zvati The Suffering of Jesus Christ). Patnja, doduše, jest prikazana realno, ali to je toliko, toliko plitka tema da je potpuno nepotrebno o tome snimati film. Nitko neće postati pametniji i duhovniji gledajući ovaj film, nego će samo vidjeti kante krvi i konstanto rušenje glavnog glumca. Teško da se nešto drugo i moglo očekivati od junaka krvavih i plitkih filmova, koji je cijelu priču zamislio ne kao inteligentnu i duhovnu kršćansku cjelinu, već kao doslovno i superplitko uprizorenje srednjovjekovnih fresaka. Holywoodska kićanka koja učmale Amerikance mora podsjetiti da je Isus jako patio bez uplitanja u doista duboku i kompleksnu pozadinu cijele priče. Čak i ne toliko loše, koliko potpuno nepotrebno i nemaštovito. Za one koji doista žele naučiti nešto o čovječanstvu i religiji -> pogledati Life of Brian (vrijedi i za vjernike).

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

kako je i bilo

Film je uistinu dojmljiv.Toliko je realno prikazan da ga je uistinu i bolno gledati. Ali treba ga pogledati jer ima jaku vjersku poruku.Osim toga prikazuje i kako ljudska glupost može biti bezgranično velika.Pogledajte ga....

Jakoooooooo

Citirati ću A. Paquolu iz Novog Lista : " ZADOVOLJAN SAM FILMOM I KAO VJERNIK I KAO FILMSKI KRITIČAR"!!! -Remek djelo.........

Ocjena recenzije: 2.83 Tvoja ocjena: -