Amerikanac

Šteta

Sve je tako obećavalo (trailer, glumci, lokacija itd)a na kraju ništa. Vrlo loš film

dosadno

On je jednostavno star i loš glumac, film je dosadan a kraj je predvidljiv.

Ubice

Anton Corbijn ('Control' 2007.) režira dramu sa puno primesa špijunskog trilera, po scenariju koji je napisao Rowan Joffe, inspirisan romanom britanskog (nažalost sada već pokojnog) pisca Martina Bootha, 'A Very Private Gentleman'.U centru zbivanja je Jack (George Clooney), plaćeni ubica, koji često menja lokacije, zbog prirode posla kojim se bavi.Dolazak u živopisne predele italijanskog Abruzza, bio je samo još jedan zadatak koji mu je poverio Pavel (Johan Leysen), njegov čovek za kontakte.Ali poznanstvo s lokalnim sveštenikom Benedettom (Paolo Bonacelli) i lepom, šarmantnom prostitutkom Clarom (Violante Placido, inače ćerka slavnog oca, glumca Michele Placida), znatno će uticati na njegov dotadašnji nomadski način života...Odličan rad kamere, sa dosta lepih kadrova skoro netaknute prirode, definitivno daju filmskoj radnji potrebnu dozu romantike, naglašavajući ljubavni aspekt ove špijunske priče.Naravno, angažovanje poznatog nemačkog umetnika Herberta Grönemeyera (muzičar, ali i glumac) da komponuje muziku, jeste pun pogodak.Lako je onda izvesti zaključak, da film audio-vizuelno jako dobro izgleda i zvuči.No problem je tanak scenario, jer objektivno imamo puno nedorečenosti, kao i nedovoljno razrađenu karakterizaciju glavnog lika (koji malo priča, poput većine ljudi takvog kova).Režija je valjda nastojala da drži distancu s publikom, bojeći radnju u nejasne misteriozne tonove.Gluma nije loša, jer George Clooney na jedan minimalistički suptilan način, uspeva da kreira svoju rolu, a ni ostali sporedni likovi nisu uopšte loši, jer svi su nekako prirodni, stvarni, poput ljudi iz našeg komšiluka ili kolega s posla. Violante Placido daje sve od sebe (zlobni jezici bi dodali i sve sa sebe) da parira svom slavnom kolegi u svakom njihovom zajedničkom kadru. Spori ritam radnje je svojstven tamošnjem, opuštenom načinu života (tako je to kod Italijana) i to je ono što vredi pohvaliti, zbog autentičnog prikaza lokalnog mentaliteta.Dakle, imamo jedan netipičan špijunski film, koji bi mogli i da pogledate, ali bez prevelikih očekivanja da ćete ovde naići na filmsko remek-delo.

Ocjena recenzije: 4.83 Tvoja ocjena: -

Krivo shvacen

Amerikanac nije akcijski film!Priznajem i ja sam zbog trailera ocekivao akcijski triler,ali kad sam ga drugi put pogledao shvatio sam pravu bit filma.Redatelj je odao hommage tzv "europskim akcijskim trilerima" koji se koncentriraju na karatker lika i radnju,a ne toliko na akciju.Radnja AMERIKANCA jest spora,no prikazuje realan prikaz placenog ubojice bez pretjerane akcije i nerealnih cinova.Jedan kriticar je kazao kako je Amerikanac najrealniji prikaz zivota placenog ubojice,a taj zivot je turoban i gorak,a ne onakav kakvim ga prikazuju tupavi akcići.AMERIKANAC nije za svakoga,to je spor film koji ce zadovoljiti samo najzagrizenije filmofile.

shit x2

žali bože glumca kad je scenario i režija totalna nula

katastrofa

žalim svaki sekund proveden uz ovu dosadu (osim scena di se pojavljuje prezgodna Violante).... katastrofa... dosadno...a uloga stoji Clooneyu ko magarcu perje...prestrašno

Jako loše

Očekivao sam puno više od ovog filma. Dosadno, radnja nikakva!

Moj Clonjo

Bio sam uvjeren da sam dao recenziju za Americana, no očito mi se toliko smučilo da sam zaboravio. Film se isplati pogledati zbog onog potočića u brdu. To je to. Drugo ništa ne valja i bez veze je. Režiseru preporučam da snimi tri, četiri kadra onog potoka, potroši pola milijuna USD na to i svede film na 3-4 minute, Eventualno zbog dramatike da film završi sa velikom eksplozijom gdje cijeli svije eksplodira jer je žena ubojica pokidala čarapu dok je nanosila ruž za usne. Ili nešto slično.

Americano..

Dzordz Kluni je vidno htjeo sebe istaknuti u prvi plan.Meni je ipak ona zenska u prvom planu,njegova zenska.Velecasni je lik savjesti,cija je uloga jedino misticno-zanimljiva.Prica filma me podsjetila na neke filmove,pa scenario udrobili da dobiju lezernu,akcionu dramicu.Mogao je Dzordz odraditi brzi film kao Tom Kruz,bilo bi zanimljivije,ovo mi je nekako providno.Krajolik mi se dopada to bez premca,a film..mlako do bola..

užas jedan!

Dosadno, pretenciozno i predvidljivo!!!

Talijan

Početak i kraj filma su dobri, a ostatak živa tlaka!

Sve ste to već vidjeli

Ništa novoga nisam vidjela. Samo Clooney koji gotovo do samog kraja ima jednu te istu tegobno-namušenu facu što djeluje na mahove i smiješno. Kao da su mu rekli: čuj, ti si jako ozbiljan i tegoban lik, daj da vidimo tvoju ozbiljno-tegobnu facu:) Inače je film jako retro i stajliš, (što se već i po plakatu vidi), ali sve skupa je moglo bolje...Šteta.