Grad lopova

Solidno i nista vise

Najvece mane su predvidljiva radnja i osrednja gluma.Rezija je tek solidna,a razvikana Rennerova uloga je dobra,ali ne toliko dobra za oskarovsku nominaciju.Ovaj pljackaski film je mogao biti puno,puno bolji da se nije igralo na patetiku i kliseje,ovako je samo jos jedan u nizu solidnjaka.

!

srednje kvalitete i glume, radnja predvidljiva

Prosječno

Osrednji film od kojeg sam puno više očekivao, pre malo akcije, dosta praznog hoda, jedino za pohvaliti je zvuk koji je u scenama pucnjave vrhunski. Ocijena 3

The film

Odličan film i točka! Glumci za pohvalu, režija isto, pametno napisana priča. Kad se zaželite pogledati dobar triler, uzmite ovaj film.

Bravo za Bena !!!!

Još jedan dokaz da se sve može kad se hoće. Evo posrećilo se ovaj put i Benu Afflecku.Stvarno je napravio odličan film. Glumačka ekipa također na nivou.Jedan od boljih filmova u posljednje vrijeme. Jako kvalitetno je sve to ispalo. Bene, pamet u glavu i nastavi s ovako dobrim stvarima.

Charlestown

U blizini Bostona, na površini od 1 kvadratne milje, prostire se Charlestown pravi 'regrutni centar' za buduće pljačkaše banaka i kradljivce automobila.Nekada je tu izgrađen zatvor maksimalne sigurnosti, pa su se vremenom porodice osuđenika naseljavale u neposrednoj blizini, kako bi bile što bliže svojim najmilijima.U fokusu priče je Doug MacRay (Ben Affleck), čovek koji je imao šanse da krene nekim drugim putem, a ne poput njegovog oca Stephena (Chris Cooper), kriminalca koji trune u zatvoru.Ipak Doug nastavlja 'porodični biznis', pa predvodi bandu okorelih pljačkaša banaka koja je uvek za korak-dva ispred policije, čime im polazi za rukom da prođu nekažnjeno.Kada prilikom jedne pljačke banke povedu lepu menadžerku Claire Keesey (Rebecca Hall) sa sobom, kako bi obezbedili odstupnicu, stvari poprimaju drugačiji, neočekivani tok.Doug počinje da uhodi Claire, koja živi u istom kraju, kako bi uverio bandu i sebe da je 'ona zaboravila sve u vezi pljačke'.Vremenom njih dvoje se zbližavaju i počinju romansu, unapred osuđenu na propast...Ben Affleck režira priču o pljačkašima, po scenariju koji je zajednički napisao sa Peterom Craigom i Aaronom Stockardom, zasnovanom na romanu 'Princ lopova' od autora Chucka Hogana.Interesantno je da se ovde radi o društvu iz kraja, koji zajedno pljačkaju, a potom zajedno troše plen, viseći po lokalnim kafićima.Radi postizanja veće autentičnosti, film je sniman na lokacijama po Bostonu i na još nekim po Massachusettsu, uključujući naravno i Charlestown.Glavešine iz 'Warner Brosa' uložili su čak $37,000,000, a što je podrazumevalo i jaku glumačku postavu, predviđenu za glavne likove u filmu.Imajući u vidu odlična glumačka izdanja posebno bih istakao, Rebeccu Hall i najboljeg Dougovog pajtosa, Jamesa Coughlina, u tumačenju oskarovca Jeremy Rennera, a ne treba zaboraviti ni odličnu epizodu Petea Postlethwaitea (jedna od njegovih poslednjih uloga).Ovakva galerija likova je savršeno uklopljena u kalup, sačinjen od inteligentno postavljene radnje, koja sadrži potrebnu dozu akcije, romanse i naravno drame (mladić zaglavljen u mestu sa društvom koji želi da promeni život i postigne nešto više). Podatak da je film zaradio preko $92,000,000 tokom prikazivanja za nešto više od 3 meseca u američkim bioskopima, jasno pokazuje da je film veoma brzo pronašao svoju publiku.Naravno da se kvalitet brzo prepozna, jer današnja publika tačno zna šta hoće, budući da je usko profilisana prema odgovarajućem filmskom žanru.Preporuka da se odgleda u svakom slučaju.A gosn Ben Affleck neka se češće lati režiserske palice, jer mu to zaista ide odlično, za razliku od glume gde i nije dosegao baš neki vrh.

već viđeno

film prepun klišea- glavni junak pljačkaš banke al ustvari dobrica, zgodna cura koja sve može zajebat al se naš junak zaljubljuje, prijatelj psihopat al odan i srčan.....pa malo pucnjave, jurnjave autima i eto ga... i da zašto, ali zašto uvijek kad glavni junak želi otići od svega, uvijek pristane na još jedan posao umjesto da uzme curu, lovu i jednostavno zbriše??????

top 5

definitivno medu top 5 ove godine renner je najace odglumija a nije ni ben toliko los dosta dobra atmosfera par malo glupih scena na kojima film gubi tempo i pravu kvalitetu al kraj film sve opravdava jer je dosta dobar ukupno i realno gledajuci izmedu 3.5 i 4 al dajen 4 jer su mi maske zakon i sporedni glumci

odlicno

nista drugo necu reci nego odlicno-bolji film dugo nisam gledao bar kada je u pitanju krimi-akcija...obavezno pogledajte

SRETNA NOVA GODINA

Svim filmoljupcima zelim sretnu novu 2011 godinu ,mnogo zdravlja i srece ,i svega sto vam treba :-)))

The Town

Grad lopova ili The Town je film po mom ukusu, pun izvrsne akcije, uzbudljive jurnjave Charlestownom, pljačkanje banaka, irske omerte...

Zabavno

Film je dobar, malo pucnjave, malo jurnjave, malo priče o odanosti, prijateljstvu i časti, a malo i ljubavne dramice, svega po malo, taman da dva sata prolete. Film koji se po ničem ne pamti, ali ga je ugodno i zabavno gledati.

Još jedan u nizu

Eh, ubija me komercijalizacija. A i USA kinematografiju. Sve je postalo brzo i fino, to što od USA filmova kronično poglupiš, što se zorno očitava u sistemu: gledaj-jedi-ustani-spavaj, ujutro se probudiš i ne možeš se oteti dojmu da si mrtav. Moguće ne doslovno, no definitivno: emotivno. Likovi su prozirniji od duha Caspera, a ovaj svakako ima duše unatoč činjenici da je animiran i da je tek osoba bez tijela, priča je nategnuta do pervezije no ima pucanja i jurnjave automobilima, pa, da, naravno ima i jedna sa prsima, (zaboravljam scenu di se njih dvije, tri, ma cila gomila animatorica kulture maze na party-ju)nešto stražnjica i tangi: navali narode!. Eto sve što film treba ima pa tko voli nek izvoli. Akcija je predvidljiva, slabašna. Likovi: sad ja, pa ti, sad ja. A, vid me sad. Dijalozi na nivou sastava Ljeto kod bake na selu. Da ne duljim gledao sam ga i neću nikada više. Statisti su se pokazali, samo zbog njih 2.

Ben Affleck

Ben se pokazao kao vrlo dobar režiser. Snimio je zanimljiv i napet film. Režija je vrlo dobra, scenarij tako, tako, glumci odlični . Najslabija glumačka izvedba je upravo Ben Afflecova, Istakla bih odlićnu ulogu Jon Hamma, Jeremy Rennera, Rebecce Hall, a posebno dobru epizodnu ulogu Blake Lively. moja ocjena bila bi između 3 i 4, na pr. 3,7.