Rupa straha

Rupa bez dna

Joe Dante ('Gremlins'), režiser koji je stekao status zanimljivog autora SF-horora namenjenih ne samo odrasilima već i tinejdžerima.Mark L. Smith ('Vacancy' iz 2007.) zaslužan je za scenario, gde je čitava radnja smeštena u jednoj kući, tačnije podrumu. Zbog novog posla, Susan (Teri Polo) je dovela svoja dva sina iz Brooklyna u mali učmali gradić, Bensonville.Dečaci, stariji Dane (Chris Massoglia) i mlađi Lucas (Nathan Gamble), počinju da istražuju kuću i ubrzo otrkrivaju rupu bez dna u podrumu.Kada skinu brojne lokote sa otvora rupe, nisu ni slutili da su osloboili zlo, koje im neće dati mira sve dok ne skupe hrabrosti da se suoče s njim...Bez obzira na upotrebu 3D tehnike (koja ima smisla kada zavirimo u unutrašnjost same rupe) i par solidnih specijalnih efekata, radnja nakon obećavajućeg početka, gubi ritam i postaje dosadna, usmeravajući se na neke dečje fazone, tipa 'pa ima ovde i komšiluk, u vidu slatke Julie koja traći vreme poput svake normalne tinejdžerke - tračarenjem s drugaricama'.O nekoj ozbiljnijoj glumi naravno da nema ni govora, čak i Teri Polo izgleda kao štreberka koja samo vergla svoj tekst koji je prethodno nabubala napamet.Možda ima prolaznost kod klinaca, recimo do 15 godina starosti, ali kod ostalih teško da će im ovako napravljen film privući pažnju.Razočaran sam, pa mogu konstatovati da će gosn Dante teško da povrati slavu iz prohujalih 80.-ih, sa ovakvim filmovima.

djecije

pomalo dosadno i predvidivo - eto bore se sa svojim strahovima :) - iz te rupe se moglo jos svasta nesto izvuci pa da film bude bas film a ne neka nedeljna poslijepodnevna zabava

Slabo...

Film je dobro počeo, ali kako je radnja odmicala sve je bilo dosadnije....Gluma u filmu je dosta loša, i to mi je najviše i smetalo...ocjena filma 3/5

Rupa straha

Ok,pregledano i snimljeno i ovo. Volim Dantea.Volim njegove filmove. I ovaj je u slicnim manirima odradjem.Posudio je neke ideje i zaista odao pocast kultnim hororima,a njegovo novo djelo,sasvim je solidno ispalo.Naravno,kao i svaki horor,da li za omladinu ili starije,ima ono,ne to,kako sad ovo, slicno.Radnja je lagana.Nova fmilija u novoj kuci.Nalaze otvor u podrumu,koji nema dna.U stvari to je rupa za materijalizaciju strahova onoga ko je otvori.Fino uradjen,ima bau-bau scena :-),bas film za "umrak".Preporucujem svima.Ocjena 4++..