Živ zakopan

izvrstan triler!!!

odlična i kvalitetna režija,scenarij i gluma ryan reynoldsa zasada njegov br 1 film definitivno gledati!!!

Napokon odličan triler

U moru trilera punih klišeja i predvidljive radnje BURRIED se može ponosno isticati.Odlična Reynoldsova gluma,vrlo dobra režija i uistinu dobar,orginalni scenarij.Napetost i uzbuđenje je zagarantirano kao i nepredvidljiva,vrlo intrigantna priča.Složit ću se sa jednim američkim kritičarom koji je BURRIED nazvao "filmom kojim bi se Hitchcock ponosio". Svakako pogledati!

Solidan filmić, ništa više od toga

Upravo sam ga pogledao. Moram priznati da nisam očekivao takav kraj, koji jest nepredvidljiv, ali već viđen, i uopće nije digao ocijenu filmu. Glumac je odličan, scenarij prosiječan. Ona scena sa zmijom je smiješna, ne želim to niti komentirati. Solidna trica, ništa više od toga.

Kovčeg, telefon i upaljač

Vozač Amerikanac Paul Conroy (Ryan Reynolds) dolazi k svesti i na vlastiti užas shvata da ga je neko živog zakopao u drvenom kovčegu.Pronalazi mobilni telefon i zipo upaljač, a to su jedina sredstva s kojima može da pokuša da se izbavi iz teskobe koja miriše na smrt... Mladi Rodrigo Cortés režira napeti triler o sudbini običnog, malog čoveka (koji samo hoće da zaradi kako bi prehranio porodicu) prema scenariju Chrisa Sparlinga. Držeći se pravila da čitava radnja ostane smeštena u okvirima kovčega (dakle ispod površine zemlje), postignuta je klaustrofobična atmosfera gde se jasno može spoznati užas s kojim je nesrećni čovek suočen.Kako radnja klizi, postaje sve zanimljivije i obuzima nam pažnju.Tokom sat i po zahvaljujući odličnom radu kamere (uvek krupan kadar naravno) gledalac biva kompletno uvučen u priču, nestrpljivo očekujući neki konkretan rezultat od brojnih telefonskih razgovora našeg junaka-nesrećnika s galerijom likova o kojim zapravo ama baš ništa ne znamo.Odlična gluma praktično jedinog lika u filmu, kome polazi za rukom da održava našu zainteresovanost do samog kraja.Sam kraj jeste neočekivan, jer se ne svodi na bljutavi kliše, s obzirom na to da nam govori da su i obični ljudi samo potrošna roba po standardima velikih multinacionalnih korporacija.Fascinatno, jezovito, pa i surovo realistično ('oni su obični ljudi, nisu teroristi, kojima je potreban novac da prežive'). Preporuka svakom pravom ljubitelju filma.

Burried

Govno od filma.Čisto sranje.

ma ništa

po meni film ko i svaki drugi danas, ništa posebno, a kraj je meni opet bio preočit...slične scene u zadnjem trenutku već viđeno u serijalima saw-a..

Osvježenje

Odličan triler prepun napetosti! Ryan Reynolds je odlično odglumio. Radnja je dobra i nepredvidljiva - kraj je totalno neočekivan! Sigurno jedan od najboljih trilera u posljednjih 5-6 godina. Svakako pogledati!

--

Malo dosadan,ali napet.Svaki cas sam ocekivala da ce kamera prikazati sta drugo,medjutim nista od toga.

Ok...

Ok, zadovoljan sam s onim što sam vidio, međutim moglo je ispast i bolje.

mracan

Film je doista orginalan! Ali kamera tokom cijelog filma ne napusta lijes. Puno scena je ustvari totalni mrak,gdje se cuju samo zvukovi. Vrlo je negativan- glavni glumac fakat nema srece u filmu. Da je lijes malo veci napali bi ga valjda još i tigar, medvjed, krdo slonova,alieni i ostala zajebena gamad...

:S

šta je dobro u tom filmu? tahvih filmova ima hrpa,,film ko film,ništa posebno

originalan triler

U moru svakakvih razvikanih i klišejiziranih trilera dolazi ovaj originalan film saskromnim buđetom koji ostavlja veći dojam od onih sa mnogo višim buđetom. Film je prilično neslavno prošao na kino blagajna, vjerovatno zbog slabe promiđbe ali i same nekomercijalnosti ovog filma. U glavnoj ulozi je Ryan Reynolds u kakvoj ga nismo običavali vidjeti ali je zbilja odlično i uvjerljivo odradio svoj posao. Cijeli film se događa u lijesu i lik je ostavljen između dva svijeta podzemlja i komunkiacijskog svijeta. Jedina nada mu je mobitel u kojemu istječe baterija i koji ga je jedino može spasioti. Ali kroz film nailazimo na popriilično hladno osoblje koje samo obavlja svoj posao i ne spušta se na razinu običnog čovjeka u životnoj opasnosti. Dobro je netko rekao da je ovo kritika administracija i institucija na odnos sa prosječnim čovjekom. U ovome filmu neće mo pronaći holivudski happy end. Ovo je zbilja iznenađujući film, upravo došao u vrijeme kada mislim da ništa ne može više iznenaditi. I zbog toga ga svakako pogledati.

zanimljiv film

Film je svojevrsna kritika američkog establištmenta i društva! Kritika, općenito, zapadne civilizacije, ''modernog'' društva, birokracije, besčutnosti sustava, neosjetljivosti sustava prema malom, običnom i ''nebitnom'' čovjeku. Ovaj film je dokaz kako se i sa malo toga može napraviti dobar film! (ako zanemarimo male ''tehničke'' gafove možemo ga smatrati i odličnim filmom)

odlicno

odlican film...vrijedi sigurno pogledati...no pomalo sam razocaran koliko je film malo zaradio na kino blagajnama...koliko znam budzet filma je iznosio oko 3 miliona a ne 15 :) ...no to je nebitno...ulozeno 3 miliona vraceno 2...steta za ovakav hit...

Buried

Super film, vrijedi pogledat.

super triler

e to se zove dobro ulaganje. Naime, ovaj film je snimljen sa skromnim budžetom od 15 mil. $, što je vrlo malo, ako taj budžet usporedimo sa prosječnim budžetom filmova Hollywoodske podukcije, a opet, drži vam guzicu prikovanu za stolicu i oči za ekran neprastano tijekom cijelog filma u ukupnom trajanju od 95 minuta. Mogu zamisliti i bolje glumce u ovoj ulozi, no sa Reynoldsom nisu nimalo pogriješili i vrlo je uvjerljiv. Scene su napete, tjeraju vas na razmišljanje i u sredd ffilma više ni sami ne znate što se događa ( kad mu djevojka s policije iznenađujuće zna ime), a napetosti ne manjka (scena sa zmijom), kraj je nepredvidljiv, no uklapa se u cjelinu. Po Pogledati!!

Buried

Film nakon kojega su ne spava baš mirno.