Termin

Povratak kući

Arhitekta Peter Highman (Robert Downey Jr.) vraća se u L. A. s poslovnog puta iz Atlante. Čoveku se posebno žuri, jer njegova žena Sarah (Michelle Monaghan) očekuje prvo dete i datum porođaja se ubrzano bliži - još samo 5 dana.Slučajan susret, nakon lakše saobraćajne nezgode, Petera i neostvarenog glumca Ethana Tremblaya (Zack Galifianakis) na aerodromu, ubrzo ih sudbinski povezuje.Kada dobiju zabranu leta, dospevši na crnu listu, zbog Etanovih gluposti, dvojica muškaraca kreću na zajednički put s rent-a-car automobilom za L.A. Ukrštanje puteva dvojice muškaraca, potpuno će im promeniti planove, a time i njihove živote... Pod režiserskom palicom, proslavljenog Todd Phillipsa (' The Hangover') stiže komedija inspirisana pričom 'Due Date', dvojice autora: Alan R. Cohen & Alan Freedland.Ova dvojica su pomogla Todu i Adamu Sztykielu na adaptaciji priče u zabavan filmski scenario.Radnja je prožeta nizom smešnih situacija, sa zanimljivim duhovitim dijalozima, zahvaljujući postignutoj 'antihemiji' između dva glavna lika.Sučeljavanje dve sušte suprotnosti, koji zaista nemaju ništa zajedničko uspeva da proizvede dosta zabave, da navuče osmeh na lice publike i na kraju primora i običnog, nepristrasnog gledaoca da jednostavno prihvati i zavoli oba lika, ma koliko oni bili grešni i nesavršeni.Izvrsan izbor glumaca za dve naslovne role jeste realno gledano, 'više od pola posla', kada se govori o dometima ove komedije, jer njih dvojica su u kadru praktično tokom trajanja celog filma.Pomenuo bih i sjajnu epizodnu rolu ratnog veterana vezanog za invalidska kolica, Danny McBridea, koji na jedan skriven pomalo metaforičan način, pokazuje kako više ne mari za sistem, zbog koga je umalo izgubio život, tamo negde u Iraku (fora s nepoštovanjem radnog vremena).Posebno mi je drago što sam ponovo video i meni omiljenu Juliette Lewis, doduše u jednoj sasvim maloj ulozi, u trajanju od svega par minuta, ali i to je bilo dovoljno da ona iskaže svoj glumački šarm koji nije izbledeo i pored odsustva s filmske - hollywoodske scene.Vešto režirano, sa puno krupnih kadrova (scene u kolima ili u avionu), gde publika sa lica naših junaka može da pročita njihove emocije, dok nam oni na jedan suptilan način predstavljaju svoje komičarske sposobnosti.Filmski radnici 'Warner Bros.'-a mogu biti zadovoljni i komercijalnim aspektom ovog projekta, jer je na uloženih $65,000,000 u produkciju, ostvarena zarada u visini od preko $100,000,000 i to samo za nepuna 3 meseca prikazivanja po USA.Definitvno komedija koja zaslužuje vašu pažnju, tako da je poželjno da se pogleda.

Super

Odlican film!

samo ok

ok filmić za nasmijat se, daleko od top komedije, ali za ubit vrijeme idealan. čini mi se modernija kopija one verzije sa steve martinom i john candyem..nekak se zvala avioni, automobili, vlakovi..

PREESUPERRR!

Prejeben film, fakat presmiješan :D

:)

Ajme, ovaj film me tako nasmijao. :) Bojala sam se da neće bit toliko smiješan i da previše očekujem nakon savršenog "Mamurluka", ali film me oduševio. Neki prijatelji koji nisu gledali film su mi rekli da su čuli da je film dosta djetinjast i da nije baš smiješan, ali to su samo gluposti. Preporuka svima koji se dvoume da li pogledati ovaj film. :D

Odlično

Cilj komedije je da čovjeka nasmije,a ova to jako jako dobro radi.Mislim da su komedije najteži žanr za snimiti jer većina ne ispuni zadatak nasmijati nekoga.Zato ovaj film kao i Mamurluk, a i Road trip istog redatelja su Pun pogodak

Odličan!

U rangu mamurluka, ako ne i bolji!