Bore Lee: U kandžama velegrada

ŠTA

Ovo je sigurno neki vic.

Zmaj iz Sinja

Nema se tu sto puno pisati, legenda je rodjena!!! U cijeloj preostaloj hrvatskoj kinematografiji nema toliko duha i ljubavi za filmom kao kod Bore Leeja. Naravno, svi smo svjesni kamere koja se trese, banalnog zapleta, prekomicnih negativaca i ostalih "nedostataka" ovog filma no ne zaboravimo da je snimljen za 500tinjak kuna i da se ekipa vjerojatno sjajno zabavljala dok ga je radila. A ta pozitiva se osjeca u svakoj sekundi filma!!! :)

užas

film je katastrofa : gluma -1 , kamera - polivena , zaprljana . užas , sramota ! ovaj film je za plakati -sramota hrvatske , ali ako vam je stvarno dosadno pogledajte ga , l bar ćete se smijati !ocjena: - 1

Najbolji hrvatski film do sada!

Nažalost, to moram s razlogom ustvrditi! Razlog je jednostavan - niko nije s toliko samouvjerenosti ušao u svoj lik kao Bore Lee! Koliko god imali kritički stav o svim aspektima samog filma ono što se ne može osporiti su: genijalnost, iskrenost i spontanost! Samo naprijed Bore Lee!

Smiješno...

A potupno je svejedno je li zbog tuge ili duhovitosti.

tresla se brda, rodio se miš

Nakon mjesec dana svakodnevnih komentiranja o bore lee-u i kopanja po svim ilegalnim videotekama, napokon poziv od frenda: imam ga! Navrat nanos, izlijećem iz stana, povlačeći curu za sobom koja bezuspješno pokušava navući desnu cipelu. I onda trenutak istine: what the fuck is this??! zbunjen i bez teksta nakon pogledanog filma, odlazim doma, cura mi jebe mater zbog izvlačenja iz stana, tek sad nakon par mjeseci mogu nešto reći o filmu i o bori općenito. sve što ću reći je - barem se potrudio (ipak je budžet bio simboličan) i u svakom slučaju bolji je od matrixa :)

Čuvaj se Sinjske ruke

inače, prvi hrvatski film koji se isplati gldat u kinu! I to više puta! Priceless! Bore mi te volimoooooooo! :) Okej, dosta emocija, realno ovaj film je trash, i to prvi pravi hrvatski trash. Bio sam na projekciji u MKC-u u Splitu, kino je bilo ispunjeno a neki što nisu uhvatili mjesto su stajali na nogama. Bore se osobno pojavio na svakoj projekciji da pozdravi publiku i demonstrira svoje znanje borilačkih vještina uživo :) E da hrvati snimaju više ovakvih filmova u kojima nema ni rata ni politike....