Tekken

Samo jedan može biti 'King of the Iron Fist'

Dwight H. Little koji se kalio, režirajući brojne TV-serije, između ostalog i 'Prison Break', potpisuje filmsku adaptaciju, mega-popularne video igrice 'Tekken'.Scenario je napisao Alan B. McElroy, smeštajući radnju u 2039. godinu, u vreme kada je uspostavljen novi svetski poredak. Svet je mesto gde vladaju svemoćne korporacije, jer kontrolišu sve raspoložive resurse na planeti Zemlji.Jedna od najvećih korporacija je Tekken, koja svake godine, u svojstvu generalnog sponzora, organizuje turnir u borilačkim veštinama.Pobednik može biti samo jedan, a to je onaj borac koji će poslednji napustiti arenu uzdignute glave, ispraćen povicima egzaltirane mase željne znoja, krvi i suza.Time on osvaja laskavu titulu 'King of the Iron Fist'. Mladi Jin (Jon Foo), dečko iz običnog, potlačenog naroda, stiže na ovaj turnir kao potpuni autsajder.No, on ne razmišlja toliko puno o protivnicima i predstojećim borbama.Njegov cilj jeste da osveti smrt svoje majke...Brza, dinamična radnja, gde se brzo smenjuju kadrovi solidno snimljenih akcionih scena.Najveću pažnju privukle su borbe na samom turniru, mada se stiče utisak da je to moglo znatno bolje da se odradi.Ovako je ispalo da angažovani glumci tek odrađuju svoje borbene zadatke, ograničeni stegama klišeizirane predvidljive priče. Prosečna gluma, nedovoljno dobro razvijena radnja, iako je imala solidne osnove (tematika koja razmatra svet u bliskoj budućnosti), pokazuju nam da je reč, tek o pitkoj akciji za dnevnu razbibrigu.A takvih filmova ima na svakom koraku.Dakle, može i da se preskoči, ukoliko naravno niste strastveni gamer, koji će da gleda film, čisto iz radoznalosti ili iz želje da eventualno spozna u kojoj meri se filmska radnja držala verodostojnosti iz video igre.'Tekken' igrica je vremenom postala brend (čak je otvoren muzej u Japanu), ali ovaj film izvesno je neće postići ni približno takav uspeh.

Ispod nule

Film je brutalno glup,dosadan i svaka cast onome tko je dopustio da jedna tako dobra igra(tekken 3) postane tako brutalno glup film! Preporuka samo za retarde i repere glupe!

Ispod nule