Turist

Alexander Pearce

Nakon debitantskog briljantnog filma 'Das Leben der Anderen', mladi nemački režiser Florian Henckel von Donnersmarck, otpočinje svoju hollywoodsku karijeru.Inspirisani francuskim filmom 'Anthony Zimmer', Christopher McQuarrie i Julian Fellowes dali su svoj doprinos pružajući pomoć mladom režiseru u adaptaciji scenarija.Cilj je bio napraviti jedan zabavan film koji će malo podići adrenalin, a takođe da bude i praznik za oči, bez namere da gledaoce 'muči' nekom sumornom, tugaljivom pričom.Elise (Angelina Jolie) je misteriozna lepa žena, besprekorno odevena, pod prismotrom Scotland Yarda.Operaciju vodi agent Acheson (Paul Bettany) na zadatku hapšenja njenog ljubavnika, famoznog Alexandera Pearcea.Postupajući po instrukcijama Elise ulazi u voz koji je iz Pariza vodi do Venecije.Tokom putovanja vozom, traži muškarca koji liči na traženog Alexandera.Izbor pada na američkog turistu, šarmantnog profesora matematike Franka (Johhny Depp)...Izbor glumaca za tumačenje glavnih uloga se nametnuo kao jedino moguće rešenje, jer za radnju je bilo suštinski važno da se postigne odgovarajuća hemija između njih dvoje.A samo takve dve glumačke veličine, sa harizmom, mogle su iznesu ceo film držeći pažnju gledoca do samog kraja.Režija je nenametljiva, jer se poprilično oslanja (u dosta kadrova) i na lepe lokacije kroz koje defiluju naši junaci: Pariz, Venecija i Trevizo.Time je stvorena atmosfera romantike, određene sofisticiranosti koja odlikuje ljude dubokog džepa i prefinjenog ukusa (odlični kostimi, pre svega večernje haljine u kojima gledamo Angie, kao i ono što naručuju za večeru, na terasi hotela, tik iznad venecijanskog kanala).Sve ovo nekako uspeva da nam skrene pažnju od pomalo zamršene priče, gde se traga za identitetom odbeglog lopova.Valja istaći i solidna glumačka izdanja nekih sporednih likova, pre svega upornog agenta Achesona u izvedbi Bettanyija i nemilosrdnog mafijaša Shawa, koga tumači iskusni (okušao se već kao negativac) Steven Berkoff, koji dobro funkcionišu u isprepletanoj mreži intriga, romanse i opasnosti po život glavnih junaka.Veoma solidan film koji je uglavnom ispunio moja očekivanja (a koja nisu bila prevelika, jer Florian se tek uhodava tako što upoznaje način funkcionisanja hollywoodske mašinerije).

joj, joj...

Uputiti bilo kakvu pozitivnu riječ ovom nedjelu, zahtjeva samilost kakvu samo Bog ima. Scenarij za ovaj film praktički ne postoji, a bogme ni režija i gluma kao takve. Zapravo, ovakvo smeće je tipičan predstavnik Angelininog filmskog opusa, no Johnny bi trebao što prije staviti ovo iza sebe i nastaviti snimati Pirate s Kariba, koji su remek-djelo za ovaj šund. Više se isplati 103 minute buljiti u strop nego u ekran koji vas bombardira s ovim sranjem.

Zanimljivo

Dinamično i duhovito. Depp i Jolie dosta dobri, mada film nije nešto posebno. Ali ako želite neobaveznu zabavu, idealan za pogledati.

Solidna četvorka

Film je zanimljive radnje. Nekoliko će vas puta zaintrigirati i postaviti vam veliki upitnik iznad glave. Mnogo stvari koje su naizgled jasne se zakompliciraju. Ugl, film koji vas tjera da ga pogledate dokraja. Također, odlična uloga Johnnyja Deppa. Nije lako nakon svih herojskih uloga glumiti šmokljana. Svaka čast. Angie - besprijekorno odigrana uloga femme fatale.

tourist

pravi film

tourist

pravi film

Turist

Johnny Depp i Angelina Jolie hm.....bolje mi je film zvučao kad sam vidjela tko glumi nego kad sam ga pogledala. Razočarao me.

Osrednje

Viskobudzetna produkcija i poznati glumci uzdizu ovaj film od prosjeka. MIslim da nije vrijedan takvih hvala...ocekivan zaplet i kraj, pomalo naivan i djetinjast film. Jedino sto mi se svida u filmu je akcija koja ne prestaje ni na 5 minuta.

OK

Dugo sam se mislio da li da gledam ovaj film. Medjutim prethodna dva komentara su me bukvalno naterali da ga pogledam i nisam se pokajao. Film je sasvim OK, postoji prica eksterijeri su fenomenalni... I ono sto je bitno film drzi paznju svo vreme. ****

Uopće nije loš film

Nakon silnih loših kritika i ismijavanja na nominacijama za Oskar izgubila sam volju uopće pogledati ovaj film. No ugodno sam se iznenadila. Film je gledljiv, glumci su svoje uloge odradili dobro. Angi dominira ekranom i naprosto je predivna u svim tim haljinama. Priča je zanimljiva i s obzirom šta se sve nudi u kinima ovo je jedan sasvim zabavan film. Svakako pogledati.

turist

Filmu dajem solidnu četvorku, akcija i fora priča.not bad.

The Tourist

Mislim da su svi imali velika očekivanja glede ovog filma od onog trenutka kada je objavljena informacija da će Johnny Depp i Angelina Jolie glumiti glavne protagoniste, a da će Florian Henckel von Donnersmarck (redatelj Oscarom nagrađenog filma ‘The Lives of Others’) stati iza kamere. Kritičari su potpuno sasjekli film te su složni bili u kritikama na račun scenarija i režije, dok su prolaznu ocjenu dobili glumci. Ja se ne bih složio s kritičarima ovoga puta jer ‘The Tourist’ nam nudi upravo ono što je u najavama filma bilo i obećano, zabavu! Depp uvijek pogađa tu komičnu notu (ovoga puta sa lažnim cigaretama i govorenjem španjolskog kao tipičnom greškom američkog turista u Italiji, te nizom nevjerojatnih pokreta koji dijelom vuku na njegovu najpoznatiju ulogu ali običan profesor matematike je ipak autentično odigran od strane Deppa koji se čak i ponešto udebljao za ulogu), a cijeli film ima naglašen predznak komedije koja dolazi do izražaja ukomponirana u cjelinu akcijskog trilera. Takav stil je poglavito preuzet iz ranijih Bondovih filmova (ovdje čak imamo i bivšeg Bonda Daltona, te negativca u Bondu Berkoffa u ulogama) te poglavito iz starog Hitchcockovog klasika ‘To Catch A Thief’ s Grantom i Grace Kelly u glavnim ulogama. Dok se Deppov opus bitno razlikuje od onoga Cary Granta, Angelina Jolie je tip glumice koja bi bez problema prošla u starim filmovima jer ima taj urođeni glamur i stav te se čini da ona Elise zapravo niti ne glumi što nije daleko od istine. Scenaristički gledano ovaj remake francuskog filma ‘Anthony Zimmer’ ne nudi ništa novoga, ali par završnih preokreta dolaze solidno zamaskirani i definitivno nisu predvidljivi toliko da ste znali kraj na samom početku filma. Osobno najviše me smeta redateljeva neambicioznost koja se očituje u jednoličnim kadrovima pa se s pravom pitamo da li je to isti čovjek koji je režirao ‘The Lives Of Others’. ‘The Tourist’ ima zanimljivu kemiju između dvije super-zvijezde, jaku sporednu glumačku ekipu predvođenu Bettanyem, te točno onoliko smiješnih scena upakiranih u akcijsku priču s elementima špijunskog filma da dobije prolaznu ocjenu; pa stvarno ne razumijem kritičare da pored toliko loših filmova ‘The Touristu’ ne daju prolaznu ocjenu ako zbog ničeg drugog, onda zbog dobre glume i lijepih lokacija!

ADIC

SLABO....:( ISKRENO;DOBRA EKIPA-SCENARIJ-UZAS!

Turist

Razočaravajuće.

ljepotica i slučajni turist

Ne treba puno riječi trošiti na ovaj film, iako bi se to možda očekivalo jer u njemu glumi toliko aktualna i svestrana(?) Angelina J. i hvaljeni glumac Johnny D., jer se radi samo o dobroj zabavi a nikako o filmu koji će ostaviti dubok trag u gledateljevu sjećanju, možda samo neko vrijeme dok ne posloži kockice u glavi koje su se rasule nakon neočekivanog(?) obrata radnje na kraju i razmišljanja posjeduje li Angelina sposobnost glume ili je to samo jedno od njenih dijelova ličnosti. Ono čega sam se pribojavala i što se potvrdilo a to je da nema puno kemije izmeđ glavnih glumaca jer Angelina pojavom ( jer puno teksta zaista nema!) proždire sve oko sebe u svakom trenutku, od likova do scenografije ( Paris i Venecija), pa čak i kad je u poražavajućoj poziciji s nožem pod grlom. Lijepo je vidjeti nekadašnjeg Mr.Bonda, Timothy Daltona kao što je uvijek zabavno gledati Deppa u ulogama odsutnih, smušenih i pomalo luckastih likova.