Medvjed Yogi

Yogi spašava Jellystone

Animirana avantura popularnih likova iz Nacionalnog Parka Jellystone, koje znamo kao Yogi (glas Dan Aykroyd) i Boo Boo (glas Justin Timberlake).Ova dva simpatična medveda u stalnoj potrazi za hranom, upražnjavaju svoju omiljenu disciplinu: krađa punih korpi od posetilaca parka i ostalih ljubitelja prirode. Njihov stari znanac je rendžer Smith (Tom Cavanagh), koji se trudi da stvari u parku budu pod kontrolom.No kada gramzivi gradonačelnik Brown (Andrew Daly) dođe na ideju da proda park, kako bi popunio ispražnjen gradski budžet, nije ni slutio da će imati posla s našim junacima. Medvedići, rendžer Smith i pridošla producentkinja dokumentarnih filmova o životinjama Rachel (Anna Faris), udružuju snage kako bi sačuvali dosadašnji način života u prelepom parku...Eric Brevig režira zabavnu porodičnu komediju, gde kombinuje živu sliku (glumačke nastupe) s kompjuterskom animacijom (medvedići i druge životinje iz parka). Scenario su napisali: Jeffrey Ventimilia, Joshua Sternin (zajednički rad na 'Tooth Fairy') i Brad Copeland ('Wild Hogs').Moćnici 'Warner Bros. Picturesa' obezbedili su pozamašan budžet od $80,000,000 za produkciju filma.Istini za volju to se isplatio, jer je ostvarena zarada od preko $100,000,000 samo u USA.No ipak o nekim ozbiljnijim dometima filma nema govora, jer je ova animacija namenjena prevashodno deci Dakle neinventivan scenario, sa par naivnih dečijih fora i fazona, svakako nije u stanju da privuče pažnju šireg auditorijuma.Stoga deco samo izvolite, a vi ostali ostanite po strani.

...

the best movie eveeeeeeeer SO FUKIN FUNNY O M G O M G I CRIED.... REALLY I CRIED BECAUSE ITS SO FUNNY