Bijeg iz Gulaga

Vrhunski film

Npokon jedan film koji pokaziva da je i komunizam ono što je..totalitarno zlo..Vrhunska priča, prema istinitim događajima, nema filmskih klišeja tipa Vldaka se pojavi u pustinji Gobi i spasi ih s vodom..ne..čista realnost, bazirana na stvarnim događajima. preporučam

Odlično

Meni je ovaj film odličan, mogao bih ga opet gledati, iako sam ga nevoljko pogledao, oduševio me, čak mi je i Colin ok, iako sam mislio da neće, scene prirode su mi fantastične , konačno prilika da vidimo Sibir, najbolje mi je dok se konačno probiju do Bajkalskog jezera ili do transibirske željeznice ili dok se probiju do Mongolije a tamo ih čeka ulaz sa srpom i čekićem. meni odlično, film me potpuno osvojio!!

Film...

...kao film. Ništa posebno, barem za moj ukus. Recimo čvrsta trojka.

Pustolovina

Tema filma je dosta dobro iskorištena, kad se uzme u obzir da je snimljen po istinitom događaju. Peter Weir je dokazao da još uvijek zna napraviti dobar film. Mada mi je malo ostao nedorečen u nekim stvarima, ali dobro. Harris i Farrell jako dobri, ostali na visini 'zadatka'.

Tek solidno...moglo je puno bolje

Film je poceo obecavajuce,a zavrsio tek kao solidni film.Radnja filma je trebala biti predstavljena na neki drugaciji nacin ovako me nije uspjela zaintrigirati ili me natjerati da se poistovijetim sa likovima u filmu.Bijeg iz zatvora u koji su ukljuceni ljudi drugacijih karaktera je već viđena fora.Međutim glumacke izvedbe su vrlo dobre,pogotovo Farrelova koji je mogao i zaraditi nominaciju za sporednu ulogu.Film preporucam ako imate vremena za film sporije i turobnije radnje.

The Way back

Solidan film iako me nije ničime zapanjio a čuo i pročitao sam puno toga dobrog o ovom filmu. Film je za neku solidnu 3-cu.

Bijeg u slobodu

Intenzivna priča, koja se temelji na stvarnom događaju, koji se navodno je/nije dogodio, što je sporedno, s obzirom da ovo nije dokumentarac. Odlično pogođen casting, posebno glavni lik Janusz, kojeg glumi Jim Sturgess (nova nada, u svakom slučaju puno obećava). Jedina sitna zamjerka se odnosi na kraj filma, jer nakon toliko detaljnog i iscrpnog bijega, gledatelj se osjeti prikraćenim, kad šačica preživjelih dospije u Indiju, što sve skupa potraje tek nekoliko sekundi. Pogledati!

Bijeg u slobodu

Intenzivna priča, koja se temelji na stvarnom događaju, koji se navodno je/nije dogodio, što je sporedno, s obzirom da ovo nije dokumentarac. Odlično pogođen casting, posebno glavni lik Janusz, kojeg glumi mladi glumac, koji obećava, Jim Sturgess. Jedina sitna zamjerka se odnosi na kraj filma,jer nakon toliko detaljnog i iscrpnog bijega, gledatelj se osjeti prikraćenim, kad šačica preživjelih konačno dođe u In

Filmčina i pol...

Za ovaj film nema mjesta kritici, bar ne u mom slučaju... napeta, uzbudljiva priča, bez pretjeranih klišeja, bez prenabijene akcije, ali za ovo doba istaknuo bih najveći plus, bez prevelike posvećenosti efektima i ''frajerskom stilu'' filmofiranja, a s naglašenošću na priču, ljudsku snagu volje i emocije, a sve to skupa donosi vrhunski užitak gledanja. S likovima sam se odmah povezao, svaku scena, svaki bijeg od komunista, svako beskrajno traženje skloništa od snježne oluje usred snijegom prekrivenih planina i svako traženje izvora vode u bjesomučnoj vrućini pustinja proživljavao sam s likovima i film me potpuno uvukao u sebe. Glumačka postava odlična, a nastup besprijekoran i uvjerljiv (tko bi npr. rekao da bi Colin Farrell mogao zvučati kao rođeni Rus), a redateljski posao koji je obavio meni dosad nepoznati Peter Weir maestralan. Morat ću mu odsad posvetiti više pažnje. Obavezno gledajte, čak i ako ne volite ovaj žanr, oduševit ćete se. Čista petica!

Od Sibira do Indije

Peter Weir ('Witness') režira epsku priču o preživljavanju, ljudskoj solidarnosti i čvrstini ljudske volje, zasnovanu na memoarima Slavomira Rawicza, koje je opisao u romanu: 'The Long Walk: The True Story of a Trek to Freedom'.U saradnji s Keith R. Clarkeom, Weir je adaptriao scenario za potrebe snimanja.Radnja prati bekstvo male grupe osuđenika različitih nacionalnosti iz sibirskog gulaga uoči Drugog svetskog rata. Predvođeni hrabrim Januszom (Jim Sturgess), ovi očajnici učiniće sve što je u ljudskoj moći da pobegnu iz sibirskih bespuća, pokušavajući da se domognu slobode...Jaka glumačka postava koja je prikazala izvrsni performans, u karakterizaciji nekolicine likova koji su preživeli nesvakidašnje iskustvo pešačenja nekih 4000 milja, sve do Indije, svakako je glavni kvalitet filma (pomenuo bih posebno nadahnutog Colina Farrella koji je naučio i nešto ruskog, kako bi verodostojno izneo lik Valka, ruskog kriminalca).Uz odličnu režiju, koja je uklopila ljudske drame u prirodni ambijent koji okružuje naše junake (snimano na lokacijama u Indiji, Maroku i Bugarskoj), običan gledalac dobija jasnu sliku o stanju duha koji je krasio grupu ljudi spremnu da se upusti u takvu samoubilačku avanturu.Emocije su jake (igra se na kartu, 'bolje grob nego rob') i ovde su u službi isticanja ljudskog dostojanstva (ne zaboravite da je došlo do svađa između pojedinih odbeglih osuđenika, ali bez nekog težeg incidenta).Niz fino napravljenih kadrova živopisnih krajolika kroz koje grupa prolazi daju svojevrsni vizuelni šmek filmu.Možda je sam kraj (zadnjih 20-ak minuta) pomalo zbrzano, konfuzno odrađeno, ali je ovo filmsko štivo ipak poželjno pogledati.Moja dobronamerna preporuka stoji u svakom slučaju.

Dobar

Dobar film, dobra gluma i odlicna prica.

Slabo

Forsirano da film bude HIT ali po mom mišljenu neuspješno! Ništa posebno

Jedva...

.. nisu me uspjeli zaintrigirati niti postići da se poistovjetim s likovima :/ Prolazno.

O volji i još ponečem...

Zamjerka filmu: prekratak. Unatoč glumcima koji su poznati, njima je tu mjesto tek kao statistima, Prije da su ih iskoristili da film ne prođe nezamijećen. U prvom redu film je oda ljudskoj ustrajnosti i volji za slobodom. Razno motiviranih ljudi,sa osobnim tragedijama koje su im dodatni teret, no u krajnjem kojima je opet sloboda primarna. Vizuelni doživljaj je ustupio mjesto gledateljevoj usredotočenosti na motiv filma, opet sloboda i cijena koju su ljudi spremnni platiti za istu. Čini mi se da primarno nije bilo da se film doživi na umjetnički, nego da u gledatelju pobudi nešto. Dali je to preispitivanje ljudskosti, snage, ustrajnosti? Dali, moguće, da shvatimo svu simboliku njihova bijega ka i u slobodu? Grandioznost samog poduhvata s obzirom na njihovo stanje, područje koje trebaju prijeći i udaljenost ili bolje reći visinu? Uistinu si čovjek nakon što odgleda film, koji je po meni čak i siromašan, izgleda baš sa razlogom, može s pravom postaviti gomilu pitanja. Odgovori bi nas mogli zateći. Mene jesu. Pogledati.