Torque: Bijes na dva kotača

naj naj naj

Napokon se vidi aprilia RSV

Matrix, s kojeg si ti planeta?

Prije svega, UKUSI SE RAZLIKUJU! Netko bolesno voli motore --> TI, dok neki više preferiraju aute. Pa ako ti svi kažu da je film loš, j...š mu mater, onda je! Iskreno, pogledao sam film i mogu ti reći da nije ništa posebno. Sorry, al glumačka postava je za k...c, a o burekima da i ne pričam jer bih mogao i pekaru otvoriti. To što vrijeđaš ljude koji su ti rekli istinu o tom filmu stvarno nije u redu od tebe. Tu uopće nije rijeć o ljubomori ni o zavisti, već o ukusima, koji su, kako sam već i rekao, RAZLIĆITI! Brzi i žestoki je film koji je pobrao gro para i pohvala, što se baš za Torque ne može reći. Statistika ti govori sve. Ti si očito jedini kojem je taj film "prejebeno jeben" iz čisto prostog razloga - TI VOZIŠ MOTOR!, pa misliš da si Bog! Wow...! Ako se itko treba sakriti onda je to definitivno Torque!

Motooori, moootori u daljinu odlaze...

Dobri motori i dobvri komadi, ali to je jedino dobro u ovom filmu.Gluma i režija ne valjaju, a da ne spominjem akciju i natjeravanja motorima.Nerealno i loše.

Kaaawwwwaaaaaaasaaaakkkiiiiiiiiiiiiiiiii

Još jedan film u kojemu glavnu riječ ima brzina,dobri komadi, i u ovom slučaju motori.Od producenata Brzih i Žestokih se ništa drugo nije ni moglo očekivati,nego jedna dugačka nabrijana jurnjava bez mozga.Priča je bezveze,skoro da je i nema,naime priča postoji samo zato da bi se glavni likovi mogli nagnjati i izvoditi kojekakve akrobacije motorima.Scenarij je djelo debitanta Matta Johnsona koji je nakon ovog filma napiso još i scenarij za nadolazeči Into the Blue sa Jessicom Albom i Paul Walkerom u glavnim ulogama.Možda mu ta priča bude bolja,jer ovdje nije uspio napisati ni napetu i zanimljivu priču,niti razraditi likove i njihove odnose.Ni režija nije ništa posebno,iz cijelog filma je vidljivo da je redatelj Joseph Kahn prije ovog "filma" režirao reklame.Prenabrijano i nerealno.Usporedbe radi,npr.dok su u Brzim i žestokim 1 i 2 kaskaderi izvodili još koliko toliko realne stantove,ovdje je sve nerealno,i koristi previše specijalnih efekata u izvedbi tih stantova(skok na vlak i zaatim okret za 360 na vlaku,ma daj)a da ne spominjem da je cijela završna jurnjava snimljena uz pomoć CGi-a,tj. ispred zelenog platna.Glavni likovi jure tolikom brzinom kroz grad i još se pritom tuku da je to presmiješno.Gluma nije ništa posebno,ali ajde barem se ne preseravaju.Henderson glumi sasvim običnog dečka koji voli brzinu i motore,no očito je da se isfuravao na Tom Cruzea iz M-I 2,duga kosa,crne naočale,skoro da je bio identičan.Ice Cube se nije također nešto posebno iskazao iako je on jedan od rijetkih repera koji zna glumiti.Glumice su zgodne,i očito je da su uz dobre motore i nabrijanu akciju one također jedan od aduta za privlačenje publike.Ovo je film samo za ljubitelje brzina,i one koji če to tek postati.No oni koji traže nakakvu priču ili realnost u svemu tome,neka traže dalje,možete npr pogledati film slične tematike sa Laurencom Fishburnom,Najbrži i najžešći,on ima barem realniju akciju i jurnjave.Zabavan je,i vizualno je dosta zanimljiv,samo da je realniji bilo bi OK.

loše

"Torque" je glupost na dva kotača isto tako kao što su Charlievi Anđeli glupost na 6 nogu. Ali za razliku od Charlievih Anđela, sumnjam da će ovaj film dobiti nastavak. Jer je smeće.

već viđeno...

...tisuću puta... svaki ovakav film me podsjeća na tisuće drugih istih, samo sa jednom razlikom-imenom

Brzi i žestoki sakrijte se!

E ja sad ne znam jeste vi glupi ili koji K....., ali ovaj film šilji slične filmove da to nije za vjerovat. Šta u njemu ne valja? Dajte djeco mala, pa 5x je spektakularniji, zanimljiviji i uzbudljiviji od 2FAST 2FURIOUS...A vi će te govoriti kako ima lošu priču i glumce koji se krevelje, a šta imaju Prebrzi???!!!Molim vas lijepo, vi ili strašno ne volite motore ( zavist, ljubomora ili nešto sl. vas hvata - ja imam motor i pretpostavljam kako se osjećate ) ili ste defektni... OVO SE VEĆINOM ODNOSI NA ŽENSKU OSOBU KOJA JE NAPISALA 1. RECENZIJU FILMA....

uzas

Vec sama kolicina gledatelja zainteresirana za ovaj film bila mi je iznenadujuca jer se sjecam kakve je guzve stvarao Brzi i zestoki i 1 i 2. I ja sam isla gledati jer volim brzinu ali ovaj film je totalan fijasko. Nikakava prica, losa gluma, glumci se stalno nest krevelje i rade cudne face, akcijske scene totalno nerealisticne, efekti oni iz 80tih. Cijelokupni dojam kao da je ovaj film snimala ekipa iz Hrvatske kojima su dali par skupih rekvizita. Uglavnom jako lose. Svako malo u kinu su se mogli cuti komentari malobrojnih gledatelja tipa:" ne vjerujem", "ma daj", "nemoguce" i tome sl. James Bond i Charlijevi angeli su vrlo realisticni naspram ovoga.

Repeat

Odmah moram reći da film nisam gledao. Ali si opet ne mogu pomoći a da ne komentiram jedan takav film koji je stvarno nešto već viđeno ali ipak zarađuje brdo love. Volim ja "jurnjave" i-sve-to, ali čemu onda trkeljanja oko nekakve priče koja je toliko jadna i milijun puta obrađena da čovijeka već stvarno boli glava :) Ne bih imao stvarno ništa protiv da se radnja filma vrti oko dva prijatelja kojima je najveći gušt u životu ganjanje. Naravno tu se ubaci i problematika koju takav stil života vuče sa sobom i eto ti dobrog filma, a ne sad silna napetost od filma čiji je recept (jedan jedini): brdo akciskih scena, kriminal=policija, ja-bio-pa-se-vratio spika, motori=auti, komadi (muški i ženski). Najgore od svega je što ću ja taj film i gledat. Čujemo se nakon toga :)