Čovjek zvan Hrabrost

Ugodno iznenađenje

Nisam neki ljubitelj vesterna,a jos sam manji ljubitelj remakeova,tako da nisam ocekivao nista posebno od ovog filma unatoč tome što ima 10 nominacija za Oskara i iza njega stoje velika braća Coen.Međutim,film se pokazao u sasvim drugom svijetlu i ugodno me iznenadio.Ljubiteljima braće Coen se ovaj film mozda nece toliko svidjeti jer je eto drugo njihovo dijelo koje nije radjeno po njihovu orginalnu scenariju (uz NO COUNTRY FOR OLD MEN) vec po adaptaciji knjige.Međutim neki njihovi elementi su ipak prepoznatljivi tako da filmu daju poseban sarm.Braca su savrseno prikazali Divlji zapad i njegove stanovnike,a najveci adut filma su dijalozi koji zvuce kao da su autenticni iz tadasnjeg vremena.Film nije spor kako mnogi pricaju,ima puno vise nasilja od primjerice Eastwoodovih NEPOMIRLJIVIH.Glumacke izvedbe su besprijekorne,svaka uloga je odigrana do perfekcije.Jeff Bridges je kao vino,sto je stariji to je bolji i u svojoj je ulozi nadmasio velikog Johna Waynea u orginalu.Drzim da je trebao dobiti Oskara vise od Colina Firtha za Kraljev Govor,a da je Firth pak vise zasluzio nagradu iz prethodne godine (za A SINGLE MAN) u kojoj je opet bio u konkurecniji sa Bridgesom no te je godine eto dobio Bridges za CRAZY HEART. Mala Steinfieldovka je pravo otkrice i doslovno vlada ekranom kad god se pojavi.Biti ce nova vladarica Holywooda. Damon je odlican u sporednoj ulozi za koju je trebao dobiti vise priznanja,a Brolin je također izvrstan u maloj ulozi negativca.TRUE GRIT je primjer filma koji je u svakom segementu nadmasio orginalnu verziju.

True boredom

Film je navodno vestern, a ustvari se radi o drami. Zamjerka radnji koja je poprilično usporena! Jeff Bridges mrmlja sebi u bradu, a jedina svjetla točka je debitantica Hailee Steinfeld u ulozi djevojčice koja kreće u osvetu svog oca.

Jako dobro

Baš sam uživao gledajući ovaj film, mada nisam baš neki veliki fan braće Coen. Ali, ovo je baš dobro. Sve je u ovom filmu na svom mjestu. Gluma je odlična, ne bih nikoga posebno izdvajao.Preporuka za gledanje.

Dobar, ali ništa više od toga

Gotovo sve vezano za ovaj film je precijenjeno. Al to se valjda dešava kad dođeš na tu razinu na kojoj se nalaze Coenovi i Bridges - svi se takmiče tko će ti bolje poljubiti dupe. Jeff je odglumio dobro, no ne dovoljno dobro da bi dobio oskara, pogotovo ne u godini u kojoj Colin Firth odglumi ulogu kralja koji muca. Nadalje, braća Coen su poprilično pala ispod svog prosjeka, zato što su previše potezali za klišejima, nisu uspjeli postići ugođaj napetosti, a završetak izgleda kao da ga je sklepao netko drugi, onako na brzaka. To je nešto što se od njih ne očekuje. Možda je Spielberg, koji je ovdje bio izvršni producent, imao previše utjecaja na konačni ishod, pa je zato ispao takav. Voli Steven ubacivati patetiku u završetke svojih filmova. A nemojte se zavaravati, bio Spielberg redatelj ili samo producent nekog filma, to je njegov film! Ocjena: trojka.

TRUE GRIT

Evo pogledah i ja ovaj zestoko hvaljeni film i kod kritike i kod publike i sa cak 10 nominacija za oskara ako se ne varam.Danas sam ga pogledao drugi put i sinu mi da napisem recenziju za ovaj novi film brace Coen koje ja inace kao reditelje jako cijenim,film sam pogledao dva puta samo da bih se iznova nasao u cudu odakle ovom filmu gore pomenuta reputacija.Prica je naime dosta prozvakana i mnogo puta smo na filmu vidjeli ovakve pricice o osveti.Drugo scenario koji je blago receno los pocev od poprilicno dugackih i zamornih dijaloga koji jos uz to nemaju nikakvu ostrinu do lose razradjenih likova mislima na lik Jeffa Bridgesa koji je on svojom glumom i donekle uspio da spasi i lika Mata Damona koji gotovo nema niti jednu karakteristiku sem da nam bije nama svima vec dragu glavnu junakinju i da se raspravlja oko besmislica sa coravim marsalom koji ne moze da pogodi staklenu flasu na 20 metara razdaljine,uz to jos Damonu ne prilice brkovi i izgled nekog iskusnok teksaskog rendzera.Citav film do pred sam kraj je poprilicno dosadan bez ikakve pucnjave jurnjave konjima i onoga sto u klasik vesternima stalno gledamo a na kraju onaj isti marsal ubija troicu ljudi u trku pazite onaj isti covjek koji na pola filma promasuje staklenu flasu sa 20 metara sada puca i jos pogadja kao John Rambo sve oko njega.Moram priznati da je kraj nesto sto je dobro u ovom filmu kraj koji je zaista dirljiv i gdje nam je konacno pokazana ta tolika hrabrost tog marsala tek pred sam kraj zavolio ovog kroz film poprilicno ne simpaticnog lika koji se na pocetku filma izvuce pred sudom ni mi sami ne znamo kako jer se vidjelo da cojek koji ga je ispitivao uspostavio krivicu.U filmu bi pored poprilicno dobrog kraja filma pohvalio i odlicnu reziju,odlicno su se braca Coen snasli,glumu svih glumaca i Mat Damon je dobro odglumio i ako ga je tesko gledati onakvog sa brkovima djeluje potpuno vjestacki,ali dobro je on to odradio u svakom slucaju,mantaza super,kao i zvuk,vizuelni izgled filma i lokacije na kojima je sniman uspjeli su nam vjerno prikazati divlji zapad braca Coen,ali scenario je uslov svakog dobrog filma pa zato ovo vaskrsenje vesterna brace Coen mi nije narucito prijalu. ocjena 3

5-ica

Odličan film,preporučujem svakome da ga pogleda !!

a ne tamo neki avatari

odličan i gotovo.. snimali su coeni i bolje ali true grit im je isto dovoljno dobar da ih zadrži na dalekom dalekom vrhu

Zaslužena kazna

Premisa:'Kazna stiže na jedan ili drugi način', jeste zapravo srž radnje smeštene na Divljem zapadu.Pratimo tok priče iz perspektive jedne devojčice.Četrnaestogodišnja devojčica Mattie Ross (Hailee Steinfeld) preuzima na sebe obavezu da osveti smrt oca, tako što će privesti pred lice pravde, ljigavog ubicu Toma Chaneya (Josh Brolin).Zahvaljujući trgovačkim sposobnostima, dolazi do nekog novca koji odlučuje da iskoristi za angažovanje iskusnog tragača, bivšeg maršala Roostera Cogburna (Jeff Bridges).Trag ih vodi na indijansku teritoriju gde se zločinac krije.Međutim Mattie nije jedina koja traži Toma.Društvu se pridružuje teksaški rendžer LeBouef (Matt Damon) čvrsto rešen da ga privede zbog ubistva senatora na teritoriji Texasa.Potraga praćena nizom opasnosti zauvek će promeniti život hrabre devojčice...Bazirana na knjizi 'True Grit' Charlesa Portisa, ova priča učinila se zgodnom za filmsku ekranizaciju, naročito što su braća Joel i Ethan Coen ('No Country for Old Men',2007.) želela da se okušaju u žanru koji nije tipičan za njih – vesternu.Stoga su braća adaptirali originalni scenario za potrebe snimanja. Namera je bila da daju svoje viđenje priče, u remakeu istoimenog vesterna iz 1969. godine (za šta je John Wayne nagrađen jedinim Oscarom u svojoj dugoj karijeri).Stoga su uneli neke sitne izmene, naročito kod nekih likova (npr. Cogburn nosi povez preko svog desnog, a ne preko levog oka kao što je bilo u originalu iz 1969. ili LeBouef govori kao da nema jezik, zahvaljući tome što je oko svog jezika zavezao dlaku).Moćnici 'Paramounta' uložili su u produkciju, nekih $38,000,000 i obezbedili autentične lokacije za snimanje u Texasu i New Mexico, USA.Film je naišao na odličan prijem kod publike, jer zarada od blizu $165,000,000 za nešto više od 2 meseca prikazivanja u USA, pravi je pokazatelj da su braća Coen opet odradili više nego dobar posao.U impresivnoj glumačkoj ekipi, posebno se nametnula malena Hailee Steinfeld (možda legitimna naslednica Dakote Fanning), jer glumačke bravure od Jeffa i Matta su manje-više i bile očekivane.Svaku pohvalu zaslužuje i kostimografija, kao i kamera koja nam prezentira pojedine scene iz nesvakidašnjeg, drugačijeg ugla, a na šta realno nismo navikli gledajući brojne 'standardizovane' akcione filmove.Jako dobro, iako su ljubitelji pravih staromodnih vesterna možda ostali uskraćeni za neku scenu sa žešćom pucačinom ili scenu ludačkog konjskog galopa, a što bi verovatno podiglo malo adrenalina.Ipak i ovako nije loše ispalo, tako da je meni ovo najnovije ostvarenje braće Coen u granicama očekivanog, što znači da i dalje drže izuzetno visok nivo na kome su se uzdigli već odavno.

braća coen u malo lošijem izdanju...

....al svejedno dobar film. jeff bridges fenomenalan

true grit

iako su zadnjih godina drugi žanrovi zavladali filmskim svjetom, ovaj film iako je western će privući svoje obožavatelje jer su braća k. uz vrhunsku ekipu glumaca napravili odličan film koji je napravljen po knjizi.sve u svemu po meni je film čista 5-tica i svi oni koji su ljubitelji dobrog filma kao i skeptici prema ovom žanru neka se neustrućavaju pogledat film! DFT-im

western definitivno nije moj žanr, ali braća Coen jesu. Mora se priznati; film je odličan! Savršen je u podjeli uloga, glumcima , scenariju,dijalozima , fotografiji, muzičkoj kulisi. Čista petica!!!

jako dobro

Vestern mi je zadnji izbor, ali film je iznenađujuće dobar. Gluma izvrsna, Jeff Bridges što je stariji sve je bolji, a djevojčica je otkriće. Toplo preporucujem. Ocjena +4.