Zečja rupa

Porodična tragedija

John Cameron Mitchell potpisuje tešku životnu dramu, baziranu na predstavi koja se s velikim uspehom prikazivala na Broadwayu, a koju je napisao David Lindsay-Abaire, inače zaslužan i za adaptirani filmski scenario.Tragičan gubitak sina Dannyja, potpuno će okrenuti život dobrostojećeg bračnog para.Becca (Nicole Kidman) i njen suprug Howie Corbett (Aaron Eckhart) pokušavaju da krenu ispočetka, progonjeni bolnim uspomenama na nikad prežaljenog malenog sina.Kako svako od njih ispoljava žalost na drugačiji način, neminovno dolazi do sukoba, koji preti da rasturi krhku, labilnu bračnu zajednicu...Film koji nije za svakoga, s obzirom da govori o teškoj, bolnoj temi.Smrt bilo kog člana porodice je dovoljno traumatično iskustvo za ljude koji su proveli ceo život s preminulim, a posebno je bolno kada roditelji izgube svoje dete.Logično je onda bilo napraviti odličan kasting, kako bi ovako koncipirana radnja mogla da privuče pažnju uskog kruga ljubitelja životnih drama.A izbor Nicole Kidman je na mestu, jer ona uspeva da maestralno kreira lik majke u dubokoj žalosti, koja traži smisao daljeg postojanja.Međutim, jako dobru ulogu dao je i Aaron Eckhart, koji na sebi svojstven način oslikava lik oca, potrešenog čoveka, koji traži mogućnost da nastavi zajednički život s voljenom ženom.Inteligentan scenario, režija s puno takta, gde se vodilo računa o svim bitnim detaljima, stvaraju veoma povoljnu sliku o dometima ovog filma.Poštovaoci lika i dela Nicole Kidman, siguran sam da ovo neće propustiti, a slobodno mogu da pogledaju i pravi ljubitelji dramskog žanra.

dobar

Svaki roditelj teško gleda film ovakve tematike. Mislim da je bez patetike na zanimljiv način pokazano kako se različito borimo s boli usljed gubitka voljene osobe i pokušavamo naći put kako da dalje živimo, dišemo i hodamo. Meni osobno je film dobar i preporučam ga......gluma je izvrsna, a priča je teška i ozbiljna.

Koma!

Onak, WTF? Bože, kaj rade od novih filmova.... Film je dosadan,kraj je ono - ubitačan.. Dajem jedinicu!