Ledeni ubojica

Ništa novo

Klasična akcijska razbibriga. Čvrsta trojka.

Akcić !!!!

Što smo očekivali od Stathama, to smo i dobili. Tipična akcijska razbibriga. U rangu 'Ubrzanja' i 'Transportera'. Kako je krenuo, Statham bi se ubrzo mogao prometnuti u vodećeg glumca akcijskih filmova. A to mu taman dobro stoji.

Tipičan Statham

U potpunosti se slažem sa prethodnim komentarima. Film je dobar za razbibrigu. Likovi su zanimljivi, a priče ima taman toliko da poveže akcijske scene. Statham je skuliran, proračunat i nezaustavljiv kao i uvijek, a jedina razlika između njega i Supermana je ta da njemu ni kriptonit ne može ništa.

Traži se mehaničar

'Neko mora da rešava probleme!', polazna je premisa rimejka iz 1972. (glavni lik je tumačio Charles Bronson).Radnja u fokus stavlja Arthura Bishopa (Jason Statham), čoveka koji se javlja na šifrovane oglase 'traži se mehaničar', a što je zapravo paravan za dobro izvedena profesionalna ubistva loših, tipovanih momaka.Striktno se držeći koda ponašanja, a što podrazumeva visoko-profesionalnu etiku u eliminaciji 'označenih meta', Artur će odraditi jedan posao koji će probuditi njegovu savest.A kada nastupi emotivni faktor, stvari lako izmiču kontroli...Simon West (Lara Croft: Tomb Raider') režira akcioni triler po scenariju dvojca:Richard Wenk & Lewis John Carlino (autor priče po osnovu koje je napravljen original).Okupljena renomirana glumačka postava prikazuje se u jako solidnom izdanju, gde se čini da svako ima dovoljno 'minutaže' u sklopu jedne tipične priče o ubicama, žrtvama, osveti i svemu ostalom što uz to ide.Bez obzira na podatak da se film još nije isplatio (zarada od blizu $30,000,000, naspram uloženih $40,000,000 u budžet za produkciju), na prvi pogled običan gledalac dobija nešto što je i očekivao.Brza, dinamična radnja koja ima zaplet i pomalo neočekivani rasplet (samo za neke).Kamera je fino uhvatila kadrove u kojima se puca, juri, sevaju pesnice, ruši od eksplozija i sl. dakle sve po ustaljenim obrascima snimanja žestokog akcionog filma.Istakao bih i dobru foru sa sigurnosnom kamerom (na kojoj stoji datum) na benzinskoj pumpi, a što je zapravo i datum premijere filma.Ništa spektakularno, ali uglavnom očekivano od ovakvog filmskog žanra, pa stoga bi krajnja 'presuda' bila: gledljivo i zabavno, dobro za opuštanje mozga.Još ako ste fan mišićavog tipa sa promuklim glasom iz koga se čuje tipičan britanski akcenat, onda ne oklevajte – pogledajte, nećete zažaliti.

Meni se sviđa!

Slažem se da se ne razlikuje od drugih Statamovih uloga, ali "The Mechanic" mi se svidio zbog jako iznenađujućeg kraja. Uopće nisam očekivao takav kraj i zbog toga mi se ovaj film sviđa skoro kao svi dosadašnji Statamovi filmovi zajedno! Još nešto: nisam znao da Ben Foster može ovako dobro odglumiti! Nadam se da ćemo ga vidjeti u još mnogim filmovima.

Mehanicar..

Ukratko.Pravi "statemovski" film. On mrtav hladan,sve moze,sve zna,kao nekada Klint Istvud. Ni ovaj film se ne razlikuje mnogo od njegovih prethodnih. Uloga skoro ista..ubojica,placenik,ubije svog mentora i obucava njegovog sina..ali on pobi,zdrobi sve..fuj,kaka..