Pušteni s lanca

Ekstremne mere

Rick (Owen Wilson) i Fred (Jason Sudeikis) su najbolji ortaci i shodno tome imaju brojna zajednička interesovanja.Žene i to pre svega one, lepe i zgodne, su baš ono za čim obojica čeznu, pa su normalno one, često puta tema njihove neobavezne konverzacije.No problem je što su oni oženjeni, muškarci koji nisu više u cvetu mladosti i naponu snage.Uz to, oni su pod stalnom prismotrom svojih lepših polovina.Kada njihovo nesmotreno ponašanje postane nepodnošljivo smarajuće, njihove supruge, Maggie (Jenna Fischer) i Grace (Christina Applegate), inače takođe bliske prijateljice, odlučuju se na ekstremne mere.Daju nedelju dana slobode muževima, da rade sve što im je po volji i da za to ne moraju da polažu račune, kada se ponovo usidre u bračnu luku...Braća Bobby & Peter Farrelly, potpisuju urbanu komediju, stavljajući u centar dešavanja dva bračna para, u kome neminovno dolazi do sukoba proisteklih po osnovu neusklađenih muško-ženskih odnosa.U pokušaju da daju svoj pogled na moderan brak i kako da isti opstane u današnjem surovom okruženju (puno vremena se provodi na poslu, kako bi se obezbedila egzistencija, a time i bolje mogućnosti za vaspitanje i podizanje vlastite dece), braća su napisali jednu savremenu komičnu priču (uz svesrdnu pomoć dvojice saradnika: Pete Jones & Kevin Barnett).U produkciju je uloženo respektabilnih $36,000,000 čime je poslat jasan signal kolike su bile ambicije renomirane producentske kuće 'New Line Cinema'. Publika je solidno prihvatila film, pa je zarada od preko $45,000,000 bila manje-više očekivana.Uprkos svemu, pošteno je reći da komedija u kojoj se dvojica zrelih momaka ludiraju i muvaju sa mlađim ženama, pa čak i jedva punoletnim devojkama, zapravo nije ponudila ništa specijalno.Humor je predvidljiv, često puta isforsiran, a ponešto vulgarnosti i golotinje ostavljaju nekakav opor utisak, kada je reč o dometima filma.Što se glume tiče, niko ne zaslužuje neku pohvalu, jer se čini da su svi samo otaljali postavljene glumačke zadatke.Jason Sudeikis me je malo razočarao, jer ovde on definitivno nije bio na nivou nekih svojih prethodnih glumačkih ostvarenja (kao npr. u 'Semi-Pro' ili u 'What Happens in Vegas').Ćist prosek od filma, koji može, ali i ne mora obavezno da se pogleda, jer u suštini nema nikakve karakteristike (fore, replike i sl.) po kojima bi se izdvojio iz mnoštva američkih filmova slične tematike.

Ekstremne mere

Dosadno

Nemaštovito i užasno dosadno.

105 minuta dosade !!!!!

Farrelly brothers! Jason Sudeikis I Christina Applegate! Na prvi pogled reklo bi se - potencijalna hit komedija. A ispala je totalna bezvezarija kakvu već dugo nisam gledao. Znam da je taj "zahodski" humor već dugo zaštitni znak spomenute braće, i znam da im je već donio dosta uspjeha u karijeri,ali ovo je stvarno previše. Prevulgarno i besmisleno.Tko se želi pošteno nasmijati neka radije pogleda - Horrible Bosses.

glupo i dosadno

Pretpostavljam da je komedija žanr koji je najteže napraviti tako da bude svima zabavno tijekom trajanja cijelog filma, ali ovdje stvarno ništa nema elemente komedije. Ne mogu se sjetiti ni jedne scene koja me je nasmijala. Strašno loše, žali Bože potrošenog novca.

pusteni s lanca

Davno dosadniji film nisam pogledala.Vec na pocetku sami mozete napisati scenario do kraja. Najveci utisak su mi dva gola muskarca koja uopste nemaju smisla sa radnjom filma niti su smesni.Nisam mogla do kraja da pogledam film jer sam umrla od dosade.

ja

film za zabavu,definitivno...djelo hollywooda