Voda za slonove

Vrhunska moderna melodrama

Iako sam čuo da je snimljen po odličnom romanu,nisam imao nekakva očekivanja od ove filmske adaptacije prvenstveno zbog glavnog glumca,Roberta Pattinsona,o kojem nisam imao veliko mišljenje.Međutim,film me i više nego ugodno iznenadio.VODA ZA SLONOVE je moderna melodrama koja budi nostalgiju za klasičnim melodramama iz 40-ih i 50-ih,a za uspjeh filma su zaslužni vješta,nenametljiva režija koja savršeno hvata vrijeme radnje,odnosno vrijeme Velike Depresije,briljantan scenarij i odlična glumačka postava.Radnja je tipično za melodramu,predvidljiva.Znamo što će se dogoditi,no to nas ne sprječava da uživamo u prekrasno osmišljenoj i odigranoj priči.Pattinson me naposljetku ugodno iznenadio.Iako nije imao prezahtjevnu ulogu odlično je odradio svoj dio posla,a kemija između njega i odlične Withersponice funkcionira.Međutim,najbolji je posao odradio briljantni Christoph Waltz.Taj je čovjek pravo otkriće i ovdje je kao i u Nemilosrdnim Gadovima ukrao show.Dominira u svakoj sceni u kojoj se pojavi.Svom je liku unio dozu kompleksnosti zbog koje njegov lik nije potpuni negativac.Waltz je trenutno jedan od najboljih glumaca u Hollywoodu i po meni je trebao zaraditi još jednu oskarovsku nominaciju za ovaj film,a čudi me,uostalom da film nije zaradio niti nominaciju za najbolji film i režiju.Ako su nominirali inferiorniju Spielbergovu melodramu PUT RATA velika je pogreška da nisu nominirali Vodu za Slonove.Toplo preporučam Vodu za Slonove jer je riječ o uspješnoj adaptaciji u kojoj mogu uživati svi uzrasti.

Lijep...

...romantičan film. Glazba u filmu mi je izvrsna.

Jako lep film

Ceo film mi se jako svideo,pravi ljubavni :)

Ceo svet je iluzija

Filmski radnici 'Fox 2000 Pictures' uložili su pozamašnih $38,000,000 u projekat koji razmatra večito zahvalnu temu za filmsku ekranizaciju.Da to je ljubav, tačnije imamo ljubavni film, nastao na osnovama romana 'Water for Elephants', koji je napisala Sara Gruen (koja je i sama dobila jednu malu ulogu u jednoj sceni filma). Richard LaGravenese ('The Bridges of Madison County') je prilagodio roman u srceparajuću ljubavnu filmsku priču, koju je na filmsko platno preneo talentovani režiser Francis Lawrence.U formi priče dobrostojećeg krepkog dekice (izvrsna epizoda Hala Holbrooka) gledalac upoznaje životnu storiju jednog mladića koga život baš i nije mazio.Jacob Jankowski (Robert Pattinson) neposredno pred polaganjem diplomskog ispita za veterinara, saznaje za porodičnu tragediju, koja ga je ostavila bez roditelja.Kako nevolja ne dolazi sama, ostaje i bez porodičnog doma, s obzirom da je bio pod hipotekom.Prepušten sam sebi, mladić se pridružuje cirkusu poznatom kao 'Benzini Brothers'.U vreme velike depresije, tokom 30-ih godina prošlog veka, svaki posao je dobrodošao, pa Jacob ubrzo postaje veterinar, koji se brine o životinjama, a posebno o slonici Rosie koja bi morala da postane glavna atrakcija kako bi cirkus uopšte opstao.Vlasnik cirkusa August (Christoph Waltz) je nemilosrdni, pronicljivi čovek, spreman na sve kako bi se održao u ovom poslu. Marlena (Reese Witherspoon) je uzdanica cirkuske tačke sa životinjama, od koje mnogo očekuje njen suprug August.No kada bliskost mladića i mlade žene zarobljene u nesrećnom braku izraste u neočekivanu ljubav, uslediće brojna iskušenja u kome će i njihovi životi biti stavljeni na kocku...Nežna, ljubavna priča maksimalno koristi motive pomenutog romana u veličanju ljubavi i prikazu borbe zaljubljenog para, koji je spreman da se uhvati u koštac s teškim, naizgled nepremostivim preprekama. Glumačka podela je dosta dobro napravljena.Teenage senzacija, Robert Pattinson čini se da je dao sve od sebe da iznese lik mladića koji se sam probija kroz život, pa u prilog tome i podatak da je na setovima dosta radio i sa životinjama iz menažerije, baš kao i njegova iskusnija koleginica Reese Witherspoon.No najbolje glumačko izdanje ponovo nam je priuštio izvrsni Christoph Waltz, koji je na impresivan način prikazao kompleksan psihološki profil čoveka s kojim nikada niste sigurni na čemu ste, pa nas iz tog razloga neminovno podseća na SS-oficira iz Tarantinovih 'Prokletnika'.Romantična ljubavna priča smeštena u vremenu nestašice, velike bede, kada ljudski život i nije imao neku vrednost, samo još više naglašava emocije koje prožimaju celokupan tok filmske radnje. Autentičnost radnje (stalna putovanja vozom svih cirkuskih radnika) postignuta je i izborom lokacija širom USA (Georgia, Tennessee i California). Definitivno film koji vredi pogledati, a svi zaljubljeni i oni koji bi hteli da im se tako nešto dogodi, ovde će sasvim sigurno, doći na svoje.

Ocjena recenzije: 4.6 Tvoja ocjena: -

Emotivan i lijep film

Meni se je ovaj film baš svidio. Išao sam se malo "odmoriti" od svih tih bučnih blocbbustera u posljednje vrijeme, pa rekoh da pogledam nešto malo drugačije. I baš je bilo dobro. Glumci također jako dobri. Ne bih nikog posebno izdvajao. Jako emotivan film kojeg se uvijek rado prisjetim. Po meni vrlo dobro ekraniziran poznati bestseller Sare Gruen. Svakako gledati !!!.

Predivan film

Film je divan, možda nije za svakog, ali u svakom slučaju, sviđa mi se kako je Reese odglumila, a Robert ko' Robert.. Uvijek je savršen. :)

Lijepa priča

U filmu ima dosta dijelova koji su bespotrebno dugi,a ljubavni odnos između Marlene i Jakoba je nekako neprirodan. No sve drugo u filmu mi je bilo jako zabavno i zapravo sam uživala u priči, lijepim kadrovima i dobrim glumcima. Preporučam za pogledati.

Pogledati!

Meni je film bio baš dobar, totalno sam se ufurala u taj njihov svijet i nisam x puta pogledavala na sat što mi se kod mnogih filmova u kinu događa. Priča mi je bila jaka, emotivna, i što mi je bilo super - nije se svela na ljubić. A što se tiče Augusta meni je bilo jasno zašto se tako ponaša (MOGUĆI SPOILER pa lova je bila u pitanju). Nešto novo i zanimljivo bar meni

Priča s lijepim koricama

Kako naslov kaže ovo je priča samo s lijepim koricama i ništa više od toga, a korice bi predstavljalo šarenilo cirkusa, gdje je smještena radnja filma, ujedno i knjige. Vrijeme radnje je Depresija 30-ih u SAD-u i sve je to prikazano vjerno i autentično, uključujući i cirkuske kostime, a tu su naravno i životinje, jer što je cirkus bez njih; ali film je sam po sebi prazan i nema dubinu, posebno između glavnih likova, koji ostaju plošni i predvidljivi. Film je napravljen prema romanu i jasno je da scenarij ne može biti obiman poput knjige, jer bi onda trajao znatno duže od dva sata, ali unatoč i tolikom trajanju osjetite se uskraćeni kao gledatelj za nešto što je moglo biti veće i dubokoumnije. Tijekom čitavog filma ne vidi se zašto se glavni lik, voditelj cirkusa August (kojeg tumači oskarom zasluženo nagrađeni Christoph Waltz i ponovno daje maestralnu izvedbu, usprkos manjkavosti scenarija u pogledu veće dorađenosti njegova lika) baš tako ponaša ( a za odgovor na pitanje kako, pogledajte film), ne može se shvatiti zbog čega je takav kakav je…Ostali likovi, koji zajedno s Augustom, čine trokut radnje su njegova žena, glavna zvijezda cirkusa Marlena (iznenađujuće dobra Reese Witherspoon) i naivni, mladi, neiskusni veterinar Jakob (očajno, zapravo tragično loš Robert Pattinson). Film bi bio puno bolji da je ovu potonju ulogu tumačio neki drugi glumac, koji bi znao napraviti slojevit i trodimenzionalan lik, za razliku od Pattinsona. Dovoljno je reći koliko sjajno tumači isti lik u starijoj dobi Hal Holbrook…Svejedno pogledati, posebno kad se nađete u romantičnom raspoloženju.