Thor 3D

Prognani bog na zemlji!!

U poplavi mnogih filmova o superjunacima postoje dobri i loši filmovi.Ovo je jedan od onih između srwdnje žalosti i solidno napravljenog posla. Dao bih mu puno pozitivnije mišljenje da u njemu nije Natalie Portman. Ta cura nije zaslužila Oskara, a ulogom i dijalozima u ovom filmu stavrno ponekad zna iživcirati, Srećom stvar spašavaju Anthony Hopkins kao Odin i Kat Dennings kao šašava i zgodna studentica Darcy. I u ovom filmu ima klišeja i netočnih činjenica, ali je ipak prolazna zabava! Možete ga pogledati! Krajni rezultat je ipak pozitivan.

Zabavica !!!!!

Kad gledam ovakve filmove, odmah si u startu ne postavim prevelika očekivanja, zato da se poslije ne bih puno razočarao. I tako je i bilo. Nije to nešto vrhunsko, ali da ćete ipak malo zabaviti - vjerujem da hoćete. Dobro je to ispalo. Meni recimo svakako bolje nego - Captain America.Hrpu kokica pred sebe i mozak na pašu !!!!!!!

Meni super

O ukusima se ne raspravlja, ali tko voli miks mistike i specijalnih efekata zaokružen akcijom - pun pogodak!

ma

nije me thor oduševio ni malo, još dio koji se odvija na onim planetama je ok, al ovo na zemlji mi je čisti škart. možda ponajprije zbog ove natali koja mi sve lošije odrađuje svoje uloge..a sad opet da se ne može pogledat nije istina, samo naprijed ...

Ratnik

Polazeći od premise: ''Hrabrost je besmrtna!'', pratimo radnju smeštenu u 965. godinu, u vreme kada je Odin (Anthony Hopkins) kralj Asgarda i zaštinik devet svetova sklopio primirje s ledenim džinovima.Međutim, njegov arogantni i svojeglavi sin Thor (Chris Hemsworth), brzopleto upada u podmuklo osmišljenu igru od strane polubrata Lokija (Tom Hiddleston) i napada drevne neprijatelje, pa tako izaziva haos i ponovna razaranja. Za kaznu, od strane oca biva prognan na planetu Zemlju, u sadašnje vreme.Usred pustinje u Novom Meksiku, dolazi do susreta moćnog Thora (boga grmljavine) s običnim smrtnicima, grupom sastavljenom od troje naučnika, koja istražuje neki neobjašnjiv fenomen.Mlada naučnica Jane Foster (Natalie Portman) veoma brzo shvata da je neobično snažni mladić koji se pomalo čudno ponaša, idealan objekat za proučavanje, a možda i za nešto više od toga...Još jedan američki blockbuster zasnovan na istoimenom Marvelovom stripu, o junaku iz nordijske mitologije, koga su stvorili daleke 1962. godine, Stan Lee, Larry Lieber i Jack Kirby.Kako je Thor vremenom postao jedan od kultnih strip junaka, logičan sled događaja jeste njegova filmska ekranizacija. Moćnici iz 'Paramount Pictures' angažovali su poznatog filmskog radnika, Kenneth Branaghu da režira, a za adaptaciju priča iz stripa u filmski scenario, pravi mali tim: Ashley Miller, Zack Stentz i Don Payne. U produkciju je uloženo oko $150,000,000 pa uz odličnu marketinšku kampanju, sve jasno ukazuje da su ambicije u vezi filma bile izuzetno velike.Dokaz da današnja publika (mahom mlađa populacija) voli vizuelno dobro osmišljene specijalne efekte sa puno akcije (i povećanom dozom adrenalina), jeste visina zarade od blizu $450,000,000 za nešto više od 3 meseca prikazivanja širom sveta. Naravno da je glavni adut filma upotreba CGI efekata, ali isto tako moramo da priznamo da je scenario adaptiran tako da služi kao odlična podloga (ili ambijent svejedno) za demonstraciju vizuelno, ali i zvučno, raskošno odrađenih sceni borbi, kako na Zemlji, tako i na udaljenim mitološkim svetovima.Tačno je da radnja ima neke kliše situacije, poput razvoja nekakve emotivne veze između Thora i zgodne naučnice ili razvoja događaja koji vode u pravcu iskupljenja i osvete glavnog junaka za sve kvarne postupke polubrata Lokija.Međutim kroz tako koncipiranu priču ipak se provlači i jasna poruka gledaocima, u smislu da shvatimo koja je poenta kazne koju je zaradio Thor (oduzimanje moći, a time i manji ego, što formira čoveka u bolju, skromniju ličnost, svesne sopstvenih mana, pa makar on bio božanskog porekla).Glumački izbor je delimično pogođen.Chris Hemsworth (meni potpuno nepoznat) je odličan izbor za rolu takvog akcionog heroja (jaki mišići na prvom mestu, mada mu polazi za rukom da bude pomalo i komičan u nekim scenama), a standardno dobar je i Hopkins u tumačenju Odina, kralja koji se našao u teškoj (moralnoj) situaciji.Jane Foster u izvedbi Natalie Portman deluje više kao neka napaljena srednjoškolka, a ne kao ozbiljna naučnica posvećena svojim eksperimentima i istraživanju, što svakako loše utiče na celokupnu filmsku radnju. U svakom slučaju preporuka da se pogleda, jer nudi laku zabavu, lišenu bilo kakvog suvišnog filozofiranja.Film koji me je prijatno iznenadio i koji je ostavio jako dobar utisak, čak iznad mojih očekivanja.

THOR

FILM JE MENI OSOBNO BIO VRLO ZANIMLJIV I DOBAR. SVAKAKO GA POGLEDAJTE.. NEČETE ZAŽALITI :)

zabavno

Možda zbog IMAX-a, dobrog mjesta u kinu ili pozitivne vibre, ali film mi je bio jako zabavan. Prava razbibriga što se od ovakvog hita i očekuje.

Thor aka. Gromovnik 2

E ako ovdje ima mjesta romanticnim scenama,onda i u Alien 2 mozemo ubaciti Fredija Krugera...

thor

ajmeee film je fantastičan,preporučujem svakome stvarno.Inače ne volim fantastiku,ali na nagovor dečka otišla sam ga pogledat i stvarno nisam zažalila.Ima i scena gdje se možeš nasmijati,romantičnih scena,a i fabula je dobra

Thor aka. Gromovnik

Pregledao sam ga. Ne bih previse da pricam,filmu nesto fali. Ima film finu fabulu,u dijlovima istancanu,ali prelazi sa onoga svijeta, na nas su suhi i lose odradjeni. Trebalo je u ovakav film malo vise zivosti. Moze se gledati,ni gluma nije losa,Hopkins je uvijek dobar,ali sve nesto..mm..htjeli su vise..eto to mislim.Ocjena,pa neka 3-ca..ali se moze gledati..

Bezveze

Ajmo krenut sa dobrim stvarima. 3D je na momente super (ali i nepotreban) i scene sa planeta iz udaljenog svemira su poprilično impresivne. I to je to. Ostalo je bezveze. Plastična gluma (Thor posebno), dosadna i predvidljiva radnja, klišea kolko oćeš. Meni je film sve i svemu bezveze!

prosjek

Prosječan ljetni hit kojem nije trebao 3D, kao što većini filmova 3D ne treba.