Crvenkapica

Prolazno

Nisam gledala Sumrak, tak da ne mogu uspoređivat. Volim filmove na bazi bajki, pa malo nešto dodano... Jako sam voljela Harrya Pottera. Ipak, nije mi ovaj film baš niš posebno, iako se da pogledat, tak, za zabavu. Zapravo mi je krivo, jer je ideja bila dobra, i glumačka ekipa, da film nije bolji, jer je mogao biti. Uvijek mi je žao kad netko ubije dobru ideju. Šteta.

5

Film je odličan, odušvila sam se i iznenadila.! Svakako pogledat! I da.. ja twilight ne mogu smislit a red riding hood je neusporediv.

Zašto nema manje ocjene od 1?

Kriste, koje smeće! Katastrofalna režija, scenografija izgleda kao da su je kupili na Hreliću, specijalni efekti su tragikomični, a scenarij je dno dna. Ne gledati ni pod koju cijenu!

Red Riding Hood

Dobro poznata priča po meni sasvim solidno prenesena na filmsko platno. Ništa spektakularno, ali može se pogledati. Scenografija prekrasna. Amanda Seyfried jako dobra. kao i glazba. Ne morate nužno biti fan 'Sumraka' da bi vam se ovo svidjelo.

Plavušica s crvenim ogrtačem

Catherine Hardwicke nakon 'Twilight', ponovo nam servira fantaziju, ovog puta smeštenu u neka davna, srednjevekovna vremena.David Johnson ('Orphan') je autor scenarija, koji se potrudio da bajkovitu priču prikaže na drugačiji način, potencirajući i neke mračne strane i detalje, često zaklonjene sladunjavim happy-endom.Valeri (Amanda Seyfried) je lepa devojka, stasala za udaju.Zaljubljena je u Petera (Shiloh Fernandez), siromašnog drvoseču, ali su joj roditelji već ugovorili brak s bogatim Henryjem (Max Irons). Kada posle dužeg vremena, vukodlak napadne i ubije njenu stariju sestru, meštani živopisnog Daggerhorna iznenada će se naći u vrtlogu misterije koju nisu sposobni sami da razreše. Ubrzo u selo stiže otac Solomon (Gary Oldman), čovek koji dugo lovi vukodlaka, jer ima neke neraščišćene račune.Međutim, Solomonova potraga pokrenuće lanac nemilih događaja čije posledice mogu biti smrtonosne za celo selo...Profesionalno odrađen film, počev od izbora lokacija koje su morale da dočaraju neko davno vreme (pronađene su u kanadskoj provinciji, u Britanskoj Kolumbiji), do izbora solidne glumačke ekipe, kao i fino, s merom (ne preterano) iskorišćenih CGI efekata u kontekstu same priče.Radnja nam nudi dovoljno vremena da sagledamo svaki iole značajan lik u procesu rešavanja misterije, ko je vukodlak maskiran u telu čoveka, koji i sam živi u selu. Kamera posvećuje pažnju detaljima, koji daju prepoznatljiv vizuelni pečat ovoj fantaziji (crveni ogrtač s kapuljačom što Amandu čini posebno sexy cicom, sneg, boja očiju vukodlaka), stvarajući jednu turobnu atmosferu iz koje se jasno vidi panika i strah među meštanima sela.Ni odabrana muzika takođe nije loša, prilagođena je suštini radnje. Za svođenje računa na komercijalnom polju, još je rano, ali nema sumnje da je ovo filmsko štivo pitko, gledljivo, mada prevashodno namenjeno mlađoj populaciji raspoloženoj 'da proguta' ovakve fantastične priče sa određenom dozom (nesrećne) ljubavi, s kojom je suočen glavni lik u filmu.Iznad očekivanja, koja ruku na srce i nisu bila nešto velika, s obzirom na ime autora filma.Očekujte nastavak, pod pritiskom ljudi koji hoće samo da zarađuju bez obzira na kvalitet onog što nude publici.

Ocjena recenzije: 4.57 Tvoja ocjena: -

Li - la

Inače, obožavam Sumrak i pročitala sam sve knjige.. Ali ovo i nije nešto. Počela mi se sviđat polako Amanda i njene uloge koje dobija. Glumci su predobri :D Radnja je baš li-la. Mogli su oni i bolje, s obzirom da su rekli da Crvenkapica podsjeća malo na Sumrak i da je isti režiser čini mi se.. Al naravno, Sumrak je Sumrak ;)

razočarenje

Ljubiteljica sam Sumraka, ali ovo me je stvarno razočaralo. Totalna zbrka, što je šteta jer ideja nije bila loša.

katastrofa

užas užasa.... davno nisam vidio ovakav debilizam.... produkcija, gluma, radnja, scenografija- čini vam se ko da gledate malo bolji pornić samo što u ovom filmu niko nikog nije j....

Crvenkapi rece mati..

Neću se opravdavat, samo ću reći da kamera ljubi lijepe ljude, a meni je Amanda Seyfried prekrasna. :) Nadalje, lik njenog ljubavnika mi je potpuno otkriće, to je Shiloh Fernandez, kojemu Edward iz Sumraka nije ni do koljena. hehe Glazba.. savršena. Tko se sjetio samo Fever Ray-a? Pun pogodak, naježila sam se puno puta dok sam gledala film. Neki dijelovi su očekivani, držim da je film ciljao na mlađu populaciju. Ali, s druge strane, ima i iznenađenja, što čini film drukčijim od drugih takvih sličnih njemu. Ja dajem peticu, možda sam presubjektivna, ali zaslužio je. :)

Odlično za ljubitelje Sumraka !!!

Za one koji vole Sumrak i ostale filmove o vukodlacima, ovaj film će im se vjerojatno svidjeti. Meni se osobno film svidio....