Tucker i Dale protiv zla

Seljaci iz kraja

Eli Craig debituje kao režiser i scenarista na polju dugometražnog filma,jednom pravom crnom urnebesnom komedijom, koja parodira horore i to one novije produkcije ('Wrong Turn' pre svih).U pisanju scenarija učestvovao je i Morgan Jurgenson.Dakle, radnja je smeštena u američkoj nedođiji - West Virginia (jasna referenca na pomenuti horor), gde se u šumi nađu dvojica prostodušnih tipova, željni pecanja, neobaveznog zezanja uz koje hladno pivo.Ali na njih naleti grupa razmaženih histeričnih studenata, predvođena neurotičnim Chadom (Jesse Moss).Tucker (Alan Tudyk) i Dale (Tyler Labine) pokušavaju da ostave utisak miroljubivih ljudi, ali to im baš i ne polazi za rukom...Ređanje komičnih scena u tipično horor okruženju, po nekakvom hronološkom redu ispalo je pun pogodak, jer sukob u šumi pored eskplicitnih scena nasilja, ipak deluje smešno (normalno misli se na crni humor).Razlog leži u tome da je vešto prodata fora 'o zameni teza', jer su uglavnom studenti bile nevine žrtve pomahnitalih ludaka sa više nego izraženim porivom za ubijanjem.A ubistva su veoma svirepa, uz obavezno puno krvi, otkinutih udova i sl.A ovde je skroz kontra, gde su na jednoj strani prljavi seljaci zapravo čiste, neiskvarene duše, dok na drugoj strani, kako radnja odmiče, shvatamo da među studentarijom ima istinskih manijaka.Šarenolika glumačka postava mahom sastavljena od mlađih glumaca (ne naročito afirmisanih imena) objektivno nije nešto posebno odradila svoj posao.Pošteno je ipak pomenuti kanadskog glumca, koji je uglavnom nastupao u brojnim TV-serijama.Pogađate, radi se o Tyler Labineu, momku koji je izvrsno predstavio Dalea, momka zaljubljive prirode, mada nije siguran da li je u stanju da privuče pažnju prave lepotice, plavokose Allison (Katrina Bowden).Njegov pajtos, Tucker je na nivou, a pre svega zahvaljujući zanatski, dobro odrađenom poslu (bez suvišnog eksponiranja), već afirmisanog Alana Tudyka (sećamo ga se iz 'I, Robot').Forsiranje komedije situacije, gde su scene pažljivo izmontirane, uz angažovanje kaskadera, jeste i bila ideja kojom se rukovodila filmska ekipa, radeći na setovima.Prijatno iznenađen ovom parodijom, pogotovo što moja očekivanja nisu bila nešto velika.Naravno da ova tzv. horor-komedija zaslužuje pohvale i vaše slobodno vreme u trajanju od nekih 90 minuta.

xD

Odličan film uz super ekipu i hrpu kokica! :D

Smiješno i zabavno

Evo i plus od mena za ovaj 'masterpiece'. Klasičan primjer kako se sa dovoljno pameti i talenta može snimiti jako dobar film. Bez pomoći velikih hollywoodskih studija ili glumaca iz A kategorije. Simpatično, zabavno, urnebesno. Svaka fora je na svom mjestu. Svaki stereotip o tim južnjačkim hillbilliesima je ismijan do krajnjih granica. 'Ajde hvala Bogu da i oni jednom ispadnu simpatični, jer znamo kako su uglavnom prikazani. Svakako gledati !!!!!

Polu trash Parodija

Niste shvatili? Ovo je parodija na gomilu filmova, tematike njih dva, a oni mladi i razuzdani. Humor nije prva stvar kojom se bavi film nego, klišei u filmskoj "umjetnosti", (koja uistinu ne zavrjeđuje da se tako etiketira) s druge strane izvrgava ruglu i stereotipe koje bezmalo svi imamo. Što se tiče srpskog kritičara, (nije ovo nacionalno), može on coktati koliko mu drago ali on nema pojma. U buduće neka me nazove rći ću mu "što je pjesnik htio reći". Inače film ima neobičan pristup i zadire u područje trasha.Može se pogledati.

crni humor

Mada priča počinje klasično i na prvi pogled ofucano, klasika da nekoliko tinejeđera ide na jezero i tu svaka sličnost sa hororima tog tipa prestaje. Puno crnog humora i ono što je dobro u filmu je da se stvarno možete nasmijat. Jako dobro u svakom slučaju. Oni kojima se sviđa film "Noć glupih mrtvaca" svidjet će im se i ovaj.

presmijesan

e film je jedna od najbljih komedija koje sam gledo.... boli me k sto je nerealno ili nesto slicno( mada i nije bas nerealno), najbitnije je da sam se dobro nasmijao i ono gledat cu ga za tjedana dana opet... preporuka

Mujo i Joe

Ma ima gegova tipa: već viđeno, no obrati koji situaciju čine zbilja smiješnom na pragu su Paytona. Nelogičnosti koje same po sebi tvore komično ozračje, te likovi koji se trude izgledati "normalno" ili "normalnije", daju "štih", pomalo crnoj komediji. Da su im imena Mujo i Haso vjerojatno bi se svi kidali od smijeha i prije no pogledamo film (da ne bi bilo zabune: ovo nema veze sa nacionalnim predznakom nego uvriježenim likovima koji imaju provale) no ovako... malo nam je teže doživjeti Amere kao bezazlene Muju i Hasu koji nas svojom jednostavnošću nasmiju, te pri tom ne shvatimo da je njihova zgoda tek preslika našeg života, uglavnom.

Osrednje

Nista posebno u ovom filmu. Mracni humor, blesavo razjesnjenje na kraju filma... Moja osobna ocjena je 07/10

Primitivusi :))