Bilo jednom na divljem Zapadu

Jedan konj fali.NE.Dva previše.

Da.2 previše. Pravi epski film. Sjedete ga gledati poslije ručka a završi prije večere. To su filmovi. PUSTINJA PUCNJEVI. I što mu još treba.

Bilo jednom na divljem Zapadu

Leone je u svojoj karijeri snimio sama remekdjela.Ovaj film mi je najslabiji od svih,radnja je spora glazba mi je nakon nekog vremena dosadila i film ima premalo akcije(u usporedbi s drugim Leoneovim filmovima).No zato ima nešto što nema niti jedan drugi film u povijesti,a to je uvod.Početak filma u kojem trojica odmetnika čekaju vlak(koji vozi Bronsona) je najbolja scena u cijelom filmu i najbolji uvod u film u povijesti istog.Bez ijedne riječi samo zvukovi.Fenomenalno.Ta scena(inspirirana vestern klasikom Točno u podne) u kojoj glumi Jack Elam prvobitno je trebala biti odglumljena s trojicom zvijezda filma Dobar loš i zao Lee van Cleefom,Clintom Eastwoodom i Eliem Wallachom no oni su to odbili jer nisu htjeli glumiti likove koji odmah na početku filma poginu.Šteta,jer da su njih troica to odglumili scena bi bila antologijska i nezaboravna ali i bez njih je ispala super.Svaka čast Leoneu snimio je svoje najslabije remekdjelo koji drugi režiser je to uspio napraviti,

biraj

volj ti film, volj ti muzika, biraj brate...

Bio jednom jedan genije

Zadnji vestern legendarnog Sergija Leonea nam prikazuje propast klasičnog divljeg zapada i sudbinu njegovih junaka u srazu sa nadolazećom tehnologijom. Priča je to trojici tipičnih junaka Divljeg zapada: osvetniku (Bronson), romantičnom razbojniku (Robards) i hladnokrvnom ubojici (Fonda) i sudbini jedne žene kroz čiju radnju, donekle, promatramo radnju. Radnja je opet kompleksna i ima više priča koje se isprepliću. Režija je... hmm, fali mi riječi. Pa reći ću jednostavno: Odlična, vrhunska, nadnaravno talentirana i slikovita. Leone nas drži budnima cijelo vrijeme i ne da nam da odmaknemo pažnju od radnje. Galzbu je napisao Ennio Morricone koji je, opet, na visini zadatka. Film nam govori kako je Divlji zapad nestao i da ga se trebamo prisjećati kroz sretne slike koje o njemu imamo. O tome dovoljno govori izjava Cheyennea:"...odlazi, nemoj me gledati kako umirem." Time on govori u ime Divljeg zapada. Leone kao da vidi da se više nikad neće snimiti takvi filmovi (tu su možda još samo od kasnijih samo Nepomirljivi i Ples s vukovima). To najbolje osjetimo u zadnjoj sceni kada vidimo kako dolazi željeznica i nosi napredak i propast, čujemo najtužniju melodiju ikad skladanu i naprosto se prisjećamo filma kao albuma sa slikama o našim sretnim trenucima uz vestern filmove. Šmrc!

nisam baš pobornik žanra vestern (kako to uvijek svagdje napomenem kad pričam o vesternima). poštujem nekoliko njih, kao unforgiven, obračun kod ok korala, čak i war vagon. ovaj film što se tiče priče nije donio ništa novo. imamo klasičan zaplet, strogo uvjetovanu radnju i predvidljiv završetak. i to nema nikakve veze s filmom. ovaj film čine nevjerojatni kadrovi, spore i poluspore scene, nevjerojatan rad kamere i naravno fenomenalna režija. glumci kao da su dovedeni sa divljega zapada. svaka je scena napravljena umjetnički, na način na koji je malo koji broj filmova napravljen, a detalji su dovedeni do savršenstva. dinamika i sama raznovrsnost radnje, kao i klišejski, ali zato ne nezanimljivi likovi, kao da su precrtani iz neke skice sa kraja 19. stoljeća. film ima i svojih nedostataka. prvi od njih je veoma velika predvidljivost radnje, ali kao što sam već rekao, ona ne djeluje previše na doživljaj gledanja, jer imam osjećaj da je to baš leone želio psotići. drugi podbačaj je, nemojte me sada razapeti, glazba. na trenutke je lucidna, inspirirajuća i genijalna, ali je isto tako na trenutke veoma iritantna i frustrirajuća. zvuk harmonike je zanimljiv jedno prvih sat vremena, ali veoma brzo dosadi. sve u svemu vrhunski film. jedan od onih u kojima gluma ne igra presudnu luogu. veličanstven vizualni doživljaj. 8/10, odnosno -5/5

ŽELIM BIT KAUBOJ

OVAJ FILM SAM PRVI PUT GLEDAO KAO DJEČARAC I NARAVNO OSTAO FASCINIRAN,A ZATIM NEDAVNO PONOVO I SAMO MOGU REĆI I DALJE SAM OPČINJEN.FILM JE ZAKON,ŽANR ŠPAGETI VESTERNA JE PUNO REALISTIČNIJI I BOLJI OD SVEGA OSTALOG.NEK SE COSTNER SAKRIJE. MA PRIZNAJTE SVI SMO KAO MALI ŽELJELI BITI KAUBOJI.

Pravi epski vestern

Remek djelo koje Kevin Costner i drugi jadnici danas nikada nece dostici. Meni osobno jedan od najboljih vesterna ikad, a i jedan od najdrazih filmova. Zvjezdana glumacka postava, film vrlo lirskog, polaganog tempa, pravi klasik. Ugodjaju doprinosi i fantasticna glazba Ennia Morriconea koja se moze uvrstiti u modernu klasiku. Svakako preporucam u kucnoj kolekciji, to je film koji se s gustom gleda nebrojeno puta!

harmonica: two too many

najajca recenica (po meni) ikad izgovorena u filmu prije pucacine. bivsi lucki radnik je zakon, s njim nema zajebancije - cak je toliko cool da vrhunskom komadu na kraju da torbicu te natukne da ce se jednom vratiti.

osrednje

Film je OK, za vestern. Pomalo je već istrošena tema, ali valjda se nema više ništa novog reći u takvim filmovima. Oni koji vole vesterne vjerojatno će bolje uživati nego ja. subosak

Legendarno

Leone mi spada među autore tipa Kubrick, iz jednostavnog razloga - jer sve njegove filmove treba pogledati! Henry Fonda je jako dobar, glazba Enia Morriconea upotpunjuje doživljaj a akcija je tako old scool da je jednostavno gušt gledati. Izvrsno!

leone

jedan od mojih najdrazih vesterna, prvenstveno jer nije "uljepsavan" poput onih hollywoodskih...glazba je odlična, fonda jos bolji...jednom rjecju kultno!!!svaki filmofil koji drzi do sebemora ovaj film pogledati minimalno 2 puta.......