Brzi i žestoki 5

film za 10

ljudi, nemojte mi ovdje govoriti o zakonima fizike, jer ne komentiramo dokumentarac. To je normalno za svaki akcijski film.

This is Brasil!

Najbolji film! Ovo mi je definitivno najbolji film koji sam gledao! I Vin Diesel mi je odličan glumac! Film je zakon!!!!

sve po starom

Baš kao što nema kemije između likova u filmu, tako nema ni kemije između filma i gledatelja. Zanimljivo je da ti glumci rade zajedno već 10-ak godina ali i dalje se doima kao da su se tek upoznali. Osim toga, priča je izlizana i glupa kao i u prethodnim nastavcima, logika ne igra bitnu ulogu a zakoni fizike se zanemaruju baš kao što pametan gledatelj treba zanemariti ovaj film.

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

ajme

film za 16-godišnjake koji jedva čekaju prvi put sjesti u auto,maštaju o brzim limenim ljubimcima,a u stvari će im se život svesti na to da će za koju godinu uređivat svoju golf dvojku i čekat da s nekog bjesnog stojadina skinu spojler,stave par zvučnika,najnoviji cd neke folk ikone i ponosno promarširaju gradom. uglavnom,kako je netko dolje napisao,gdje su zakoni fizike? sranje,kao i ostali filmovi slične tematike

Beg u Rio de Janeiro

Nastavak eksplozivne franšize bazirane na brzim autima, ludačkim vožnjama po gradskom asfaltu i ponešto pucačine, uz neizbežni kriminal (iz nužde) bio je praktično najvljen u 4. delu.Radnja smeštena u živopisnom Rio de Janeiro, prati poznatu ekipu koja se tu privremeno sklonila, bežeći od američkih vlasti.Dom Toretto (Vin Diesel) uz podršku sestre Mie Toretto (Jordana Brewster) i bivšeg policajca Briana O'Connera (Paul Walker) odlučuje da ponovo formira ekipu sposobnih lopova kako bi izvršili još jednu pljačku i potom otišli u zasluženu i mirnu penziju.Meta je lokalni boss, Hernan Reyes (Joaquim de Almeida) koji poseduje bezmalo polovinu grada.No družina i ne sluti da im je za petama, beskompromisni američki federalni agent Luke Hobbs (Dwayne Johnson), čovek koji svoj posao uvek privodi kraju (dakle, hapsi bad guys).U napetoj situaciji, potrebno je delovati munjevito, jer je to jedini beg u tako željenu slobodu... Justin Lin režira uzbudljiv akcioni triler koji ima sve ono što krasi ovaj žanr, po scenariju koji je napisao Chris Morgan.Izvrsna glumačka ekipa pojačana fenomenalnom rolom The Rocka, daje poseban šmek i predstavlja pravo osveženje za film.Ako tome dodamo, umereno korišćenje specijalnih efekata u prikazu maštovito napravljenih akcionih scena, fino uklopljenih u kontekst cele priče, onda dobijamo zaista odličan film.Autentičnost filmske radnje postignuta je i zahvaljujući odabranim lokacijama za setove: pored Rio de Janeiro, tu su i Atlanta, Puerto Rico, uz par lokacija po Kaliforniji.Svakako da je sve to koštalo, pa uloženih $125,000,000 u produkciju deluju potpuno normalno.Poštovaoci ove franšize (u koje i sam spadam) jedva su dočekali da pogledaju najnovi nastavak, tako da je zarada od blizu $210,000,000 za nešto više od 3 meseca prikazivanja (samo u USA) verovatno i očekivana.Bez obzira što je ovakav film namenjen pretežno muškoj populaciji, ja ga preporučujem baš svima, koji vole da uživaju u napetim scenama brze vožnje koje podižu nivo adrenalina.Stoga ne treba oklevati, već gledati i uživati!

Ocjena recenzije: 3.86 Tvoja ocjena: -

super

Ah, ne znam što bi rekla, kao i puno žena ne volim ovu vrstu filmova dok je moja jača polovica naravno oduševljena i nema šanse da se propusti ovako nešto. Prisiljena sam otišla u kino i oduševila se! :) Početak mi je bio malo dosadan al kada sam pokopčala priču i uživila se, kraj je bio prebrzo :) Stalno to uspoređivanje sa zakonima fizike, dajte molim vas, zar je to bitno, pa to je film! Uostalom svakome preporučam da pogleda i kako su snimali film, mnoge stvari sjednu na mjesto što se tiče tehnike :) Uživajte ako još niste :)

pretjerivanje

svako ko malo poznaje zakone fizike razočarat če se ako uključi mozak u ovom filmu, neke stvari su naprosto negledljive tipa vuča sefa gradom ko da je limenka pive, ili pak let s autom u rijeku s kanjona gdje naši junaci nekrznuti prežive... sve se to dalo tako prikazat ali ne tako brutalno napumpano ko da je na steroidima. Manji sef ili manji kanjon prosječnom europskom gledaocu koji ne isključi mozak prilikom ulaska u kino sigurno bi više bilo pogođeno ali sve u svemu gledljivo

5 istih..ovaj brzih :-)

Kolege su opisali uglavnom sve o filmu, da potvrdim da nije klasicni brzi i opasni,nego je film dostigao novi nivo,postao je prava akcija,sa primjesom lude voznje i dobrih auta,kojih nema previse. Ekipa je dobra,mrvicu nerealan,ali je to Fast five :-)

Muski film

Film je odlican i svakako bi ga trebalo pogledat, u filmu ima scena koje koje su nerealne ali ako se to zanemari film je predobar. Glumacka ekipa je kao izmisljena, a kraj filma ostavlja dojam kao da se vec smislja nastavak, tako da mu se radujem. U svakom slucaju film za preporuciti

Pre žestoko !!!!!

Kao sto i sam naslov govori, film je prepun akcije, brzine, zepleta i kraju ponajvise testeserona. Film je sniman tipicno za muskarce, znaci sve ima od auta, pucačine, borbe, dobro razrađene priče znaci apsolutno sve. I naravno novi lik koji se odlicno uklopio u sve to "The Rock". Preporucujem !!!!!

Novi smjer i osvjezenje

Dakle, odlazim u kino pogledati nesto sto vec znam da bi moglo biti onako podprosjecno... ali grijesim! Pomalo novi pristp s obzirom na prethodnike ali svakako zanimljivo. Da odmah bude kristalno jasno - ovo nije film koji daje neku vjerodostojnu sliku stvarnosti. Scene na kraju su totalno kontra zakonima fizike - ali to zaista nema veze. FF je u biti stari dobri akcijski film bez previse nemogucih CGI efekata i upravo je to ono sto ga cini dobrim. Od trenutka kad se stara ekipa skupi, film postaje tecan i zanimljiv. Hrpa novih okreta i zapletki. I naravno, poseban bonus - THE ROCK! Definitivno najbolji dodatak ovom filmu. U svakom slucaju, odlican film za ubiti dosadu.