Sveti ratnik 3D

Priest

Za moj ukus film je jako loš. Prijatelj mi ga je preporučio i toliko ga nahvalio da sam mislio da ću ovdje napisati ocjenu 5, ali kad sam ga pogledao ... :S 2,2/5

Legionari u službi Crkve

Zasnovan na serijalu stripova 'Priest' autora Min-Woo Hyunga, koji je Cory Goodman pretočio u filmski scenario, a mladi Scott Charles Stewart u akcioni SF, čime je nastavio saradnju s Paulom Bettanyjem, nakon debitantskog ostvarenja 'Legion' iz 2009. Na Zemlji se već vekovima vodi borba između ljudi i vampira.Pod okriljem Crkve stvoreni su savršeni ratnici – Sveštenici, obučavani od malih nogu za rat s vampirima.To su ljudi koji ne znaju za strah, spremni da daju svoje živote kako bi obezbedili pristojan život ljudskoj vrsti, lociranoj u distopijskim gradovima, pravim utvrđenjima okruženim pustarama (i svemu ostalom što je preostalo nakon nuklearnog rata).Ali zlo se ponovo probudilo i preti da zbriše ljudsku civilizaciju.Sveštenik (Paul Bettany) biće prinuđen da krene u potragu za otetom nećakom Lucy (Lily Collins) ne bi li je spasio od krvožednih vampira.Na tom putu pridružuje mu se njen dečko, mladi šerif Hicks (Cam Gigandet)...Radnja obiluje vizuelno bogatim akcionim scenama, gde se nije štedelo u korišćenju CGI efekata.Logično je onda što od glavnih likova ne dobijamo baš bogzna kakve glumačke bravure, jer tokom celog filma nakon izlizanih kliše-dijaloga imamo žestoku borbu (ipak je ovo proisteklo iz stripa, nemojmo to da zaboravimo).Za stvaranje svojevrsnog alternativnog sveta u samoj filmskoj priči, poslužile su pažljivo odabrane lokacije po Kaliforniji. Dodamo li tome odlične kostime, šminku i agresivnu muziku, dobijamo jedan futuristički akcioni spektakl ispunjen nasiljem, sa puno likvidiranih na obe zaraćene strane, kako ljudi, tako i vampira (koji izgledaju potpuno drugačije od onog na šta smo navikli).Dakle, opustite se i prepustite postapokaliptičnoj avanturi (mozak slobodno na 'stand by'), koja traje manje od sat i po, tako da nećete ni da stignete da sebi postavite neka pitanja koja se sama po sebi prosto nameću.Samo još da napomenem i ovo: eventualni nastavak je (po meni) vrlo moguć.

bezveze

bože moj koja glupost, taj film bi bio glupost da je serija a di film. kaj se vi tu delate neki stručnjaci, slika ono, fotografija ono, redatelj pustio na maštu itd., kad je film totalna glupost. ak ne vjerujete, pročitajte "carevo novo ruho"

Hoću 87 minuta života natrag

Evo još jedan film o vampirima, naravno i onima koji ih uništavaju. Nemojmo zaboraviti da film ima i animiranu komponentu na kraju. Možda su htjeli napraviti nešto u stilu Tarantina. Ah i tako ode još 87 minuta života nepovratno a koje sam mogao iskoritit za ....... bilo što drugo bilo bi sigurno puno pametnije

Dosta dobro

Iako sam očekivao malo više, film me nije razočarao. Najveća zamjerka ide dakako dužini trajanja i nekim sitnim nelogičnostima.Moglo se ipak još malo poraditi na scenariju. Nastavak ? Pa, bilo bi dobro.

pop

ok film za ubit vrijemeštoviše vrlina mu je što kraje kratko jer stalno netko kolje nekoga, da se film malo više bazirao na priču bio bi mrvicu bolji. čini se da bi mogo biti neki nastavak.

Malo drugačije

Klasika vampirske priče je prekinuta. Napokon. Već sam se uplašio da će opet biti nešto bljutavo tipa Twighlighta ili sličnih bljuvotvorina, no srećom nije. Red cinizma, red ogorčenosti, apatije, prkosa, poneka poruka tipa: ne dozvolite da vas zaluđuju! Akcija, gluma, scena.Ideja, priča, zaplet, i konačnica. Sve je pitko i privlači pozornost. Ograničenje je bilo u bazi stripa no mašta reditelja je sve stavila na pravo mjesto. Nastavak? Mjesta ima, pa uistinu ga očekujem, željno.

priest

priest

Kratko traje

Prica je dobra i razvijena, ali u istom momentu i nedorečena,jer ima tu par nelogicnosti. Film obiluje fantasticno dobro urađenim scenama borbe, ali i samim polozajem kamere koji je odlican. Što se tiče žanra, ovo je vise triler nego horor, jer kroz čitav film je ocekivanje i napetost. Film kratko traje, što me čudi s obzirom na žanr, jer moglo se tu jos svašta reći. Film je završen tako da treba ocekivati nastavak.....