Pirati s Kariba: Nepoznate plime

Robert Hrkac

Ovo je pokazatelj kakvi blockbusteri trebaju biti...Savršena produkcija,vrhunska gluma,solidna režija,zajeban scenarij i ljepotica...Mislim da je johnny depp opet oborio s nogu sve kritičare svojom ulogom kapetana Jacka...Nadam se da će ih biti još

Gledati i uživati

Ovo je za mene pravi "pop-corn " movie.Filmska zabava u pravom smislu riječi.Jako je bio razvikan i po meni je to bilo sasvim opravdano. Prekrasne lokacije, odlični glumci, humora koliko hoćete, itd ...Neću reći da je najbolji dio iz serijala jer po meni nije, ali je vrhunski napravljen.Poprilično sam siguran da će ova hollywoodska "zlatna koka" u budućnosti donijeti još koje "zlatno" jaje.Preporuka za gledanje.

:)

Odlican film

Odličan!

Što reći, samo pogledajte :) Toplo preporučam.

Fontana mladosti

U četvrtom nastavku izuzetno popularne franšize, radnja se fokusira na potragu za čuvenom fontanom mladosti.Da li je to samo mit iz bogate istorije pirata ili ipak stvarni produkt dejstva majke prirode, pokušaće da otkrije lukavi kapetan Jack Sparrow (Johnny Depp).Samo ovog puta biće u društvu sebi ravnim likovima, jer će mu se put ukrstiti s prepredenom Angelicom (Penélope Cruz) i čuvenom po zlu, gusaru poznatom kao Crnobradi (Ian McShane).Plovidba na jedrenjaku 'the Queen Anne's Revenge' odvešće ih u nove avanture, gde su manipulacije, laži, izdaje dozvoljeni u igri s tako velikim ulogom...Ted Elliott i Terry Rossio rukovodeći se motivima romana Tima Powersa ' On Stranger Tides', donose nam jedan osveženi scenario, koji celokupnu priču odvodi u drugačijem pravcu, s obzirom da sada nemamo neke bitne likove iz prethodnih delova (Will Turner i Elizabeth Swann pre svih), ali zato upadaju neki drugi, isto tako zanimljivi, intrigantni i naravno jako važni za celu priču.Proslavljeni Rob Marshall je zaseo u režisersku stolicu, dajući svoj doprinos u filmskom prikazu ove avanture, koja deluje jako autentično i pre svega magično.Zasluga za to leži i u činjenici jako dobro postavljene koreografije, ukusno kreiranih kostima i odličnom izboru lokacija na kojima je snimano (većim delom su to Hawaii, a nešto i u Kaliforniji).Izbor glumačke ekipe je pun pogodak, jer u svakom kadru Penélope i Johnny naprosto briljiraju, dok ih posmatramo u svojevrsnom piratskom nadmudrivanju.Što se sporednih likova tiče, vredi pomenuti upečatljivo kreiran lik uslovno rečeno, negativca Crnobradog, od strane izvrsnog McShanea, a pojava misteriozne sirene u interpretaciji mlade Astrid Bergès-Frisbey, definitivno ostavlja bez daha muški deo publike (cura je k'o izmišljena za ovakvu ulogu).Mada je sama priča možda nešto plića u odnosu na prethodnike, ipak film pruža solidan kvalitet, tako da je franšiza i dalje zadržala svoj, od ranije postavljeni visok nivo.To bi u krajnjoj liniji značilo da svakako vredi pogledati najnovije avanture Jacka i družine.

Ocjena recenzije: 3.86 Tvoja ocjena: -

SUPER

STVARNO ZANIMLJIV I SMJESAN FILM

HOĆEMO JOŠ

I dalje uživam gledajući pirate, tako mi je i četvrti dio jako zabavan i zanimljiv. Kapetan Jack se vratio luđi nego ikad, iako moram priznati, bio sam skeptičan kada sam čuo da ne režira Gore Verbinski. Ipak, Marshall se pokazao, po meni, kao dostojna zamjena...

jako dobro :)

Nisam puno očekivao od ovog filma pa me ugodno iznenadio. Za mene je bio jako zabavan i vrijeme mi je proletilo . Jako dobro :D

dobar

Film je svakako za pogledati, priča je zanimljiva, glumci su izvrsni. No nekako nakon prva tri nastavka pomalo osjećam zasićenje piratskim pustolovinama. Thor mi je bio bolji, možda zato što je to bilo nešto novo.

Nepoznata plima

Nakon pomalo nategnutog trećeg dijela, većina je pomislila da je kraj pustolovinama pirata. Pogotovo kada se pronijela vijesti da Orlando Bloom i Keira Knightley neće glumiti u novom nastavku. Naravno da bi bez odvažne piratice film bio prazan, pa su tu prezninu odlučili popuniti više nego izvrsnom Penelope Cruz. Depp je još jedanput pokazao i dokazao da je ova uloga stvorena za nikog drugog nego za njega. Neponovljivi Jack Sparrow sa malo ozbiljnosti i puno impulsivnog ponašanja, uspijeva (kao i u prethodnim nastavcima) izvući živu glavu iz pogibeljnih situacija, naravno, na način da nas svih nasmije. Priča je dobro sastavljena, kao novi moment su sirene (bilo im je već i vrijeme da se pojave), nešto starih nešto novih likova. Ako želite dva sata smijeha i zabave, i to u 3D tehnici, ovaj film je svakako za vas. I bez brige, sablja vam je ispred nosa, ali ne reže.

Dobra prica

Prica je dobro razvijena, i pomalo podsjeca na 1. dio ove sada cetverologije sto je apsolutno dobro. Tu je naravno i duhoviti Deep koji je jos jednom pokazao da mu ovaj lik najbolje pristaje,a Penelope se odlicno uklopila u sve ovo. Apsolutno jedan od filmova koje biste trebali pogledati !!!

Nepoznate plime

Film je fantastičan, super, pogledao sam ga u jednom dahu.

Pirati sa kariba 4

Izgledan i ovaj film. Snimak je prilicno los koji sam gledao,i nisam mogao uzivati bas kako treba,ali sam fino ipak odgledao,mada je i ton bio los,nesto sam i cuo. Iskreno ne mogu da ti potpuno misljenje,ali film je zanimljiv,dobar,Penelop Kruz se odlicno uklopila u pricu (nije joj prva ovako slicna uloga), Deep je mrak stvarno, Crnobradi je extra lik,i najvise me podjeca na izvorni ,prvi dio. Sam kraj filma je mogao biti trunku drugacije/ljepse uradjen,ali s obzirom da su vec 4 dijela,i da se pretvori najcesce trilogija u "cetvrtologiju",stvori se haos,ali ovdje je Dizni uradio odlican posao. Jedva cekam neku bolju kopiju da "torentujem" i da pregledam..ali film je dobar!

U iščekivanju sljedećeg dijela...

Treći nastavak ‘Pirata s Kariba’, ujedno posljednji za Verbinskog i najlošiji u seriji, imao je previše akcije te je priča nekako potisnuta u drugi plan. Došlo je do promjene redatelja (Rob Marshall), izbačeni su neki bitni likovi (Will i Elizabeth), uveden popriličan broj novih (Blackbeard, Angelica, Phillip…), ali dojam je da priča nije tako svježa. Nemoguće je očekivati da će scenaristi Elliott i Rossio nadmašiti original, ali niti drugi film nije dostignut ovim četvtim dijelom, koji je miks odličnih dijelova (dolazak sirena) i onih uobičajeno jednakih pa čak i neinventivnih (poput Jackovog bijega od kraljevske garde na početku). Prvi puta cijeli film je na leđima Deppa, jer glavni zlikovac Blackbeard (odlični McShane) nema priču, točnije pozadinu iza lika poput one koju je imao Davy Jones; lik Penelope Cruz se ne može nositi sa Sparrowom a i zanimljiviji je bio odnos između Elizabeth i Jacka. Ovoga puta je mudro dozirana ljubavna priča mladog para Phillipa i Syrene pa ne dolazi do zamora koji je često osjećan u odnosu Willa i Elizabeth u trećem dijelu. Gledajući cjelokupnu sliku, četvrti ‘Pirati s Kariba’ služe isključivo kao poligon za Deppa koji dokazuje da može nositi svaki film na svojim ramenima ali očekivao sam više, pogotovo na scenarističkom planu. Jer već je viđeno u ‘Piratima’ da svaki lik ima svoje interese i da će na kraju Sparrow izaći kao pobjednik. Treba pohvaliti malenu upotrebu CGI-a, kritizirati odluku o 3D-u jer time ja osobno nisam dobio ništa novo osim paprenije cijene kino-ulaznice. ‘POTC: On Stranger Tides’ zapravo nisu čudan teritorij, već prilično poznat iako zbog Deppa treba pogledati novu pustolovinu neuništiovog Capt. Sparrowa. Nadam se da će peti dio biti bolji jer Marshall nam je ostao dužan baš kao i scenaristički tim!

Ocjena recenzije: 4.17 Tvoja ocjena: -

ODLIČNO

savršen film, depp je fenomenalan kao i u svakom djelu! po meni prvi dio je bio najbolji a ovaj je u rangu snjime! malo sam samo razočaran sa krajem, nekako me podsjeća na kraj trećeg djela pa tu imam malu zamjerku...... al sve u svemu po meni odličan film.....