Transformers 3

Užas

Kako su oni uspjeli od onako zabavnog prvog dijela napraviti ovakva dva nastavka, stvarno mi nije jasno. Ovo je bila muka za pogledati do kraja. Traje kao dva dobra filma zajedno, a nema dovoljno priče ni za jednog gledljivog.

Dark of The Moon

Kao prvo o efektima ne bih trošio puno riječi. Ono što očekujemo od "Transformersa" to smo i dobili. O dugim stvarima bi se itekako dalo porazgovarati. Meni ovo nije na razini prva dva djela. Dosta slabije. Ako su htjeli napraviti dostojan oproštaj od trilogije, trebali su se ipak još malo potruditi.

Sentinel Prime

Kako su prethodna dva nastavka 'Transformersa' pokupli zavidnu količinu 'zelembaća, eurića i dr. valuta' s bioskopskih blagajni širom sveta, logična posledica je nastavak franšize.Sa obezbeđenim budžetom od astronomskih $195,000,000, filmski moćnici iz 'Paramount Pictures', ponovo biraju proverenu ekipu.Tako Michael Bay ponovo režira, a Ehren Kruger piše scenario.Poznati istorijski događaj, kada je čovečanstvo slavilo astronaute koji su kročili na površinu Meseca, ipak krije i neku misteriju.U pozadini toga jeste borba između Autobota i Deseptikona, za koju nismo znali sve dok roboti nisu preneli svoju borbu na našu planetu... Poznata glumačka ekipa je opet spojena s namerom da krene u nove avanture od kojih zavisi opstanak majčice zemlje.Novina je angažman mlade i uspešne britanske manekenke i modela, Rosie Huntington-Whiteley, za rolu Carly Spencer – nove devojke glavnog baje, Sama Witwickyja (Shia LaBeouf). Takođe je za glavnog negativca – bogatuna Dylana Goulda, izabran simpatični Patrick Dempsey. Naravno da je bilo neophodno uvesti nešto novo i kod robota, pa tako imamo pojavu novog robota - Sentinel Prime (glas Leonard Nimoy, kao svojevrsni omaž legendarnim 'Star Trek'), kao nekadašnji mentor 'plemenitog' Autobota Optimus Primea (glas Peter Cullen).No sama fabula je plitka, isforsirana na brojne okršaje dobrih i loših momaka, gde gotovo u svakom kadru vidimo i lepu mankekenku, kao neizbežan dekor sukoba epskih razmera.Akcione scene su odrađene suviše pretenciozno, sa idejom da publika ostane zapanjena spektakularnim specijalnim efektima (3D je svakako primeren i dobro došao za ovako nešto).Glavni problem filma jeste, što nam u suštini nije ponudio ništa novo što bi zaintrigiralo prosečnog gledaoca da više od dva i po sata netremice prati radnju (po meni nepotrebno razvučenu na toliku munutažu).Ako dodamo loš kasting u pogledu izbora novih likova (Dempsey kao negativac, 'oh come on', kome li je to samo palo na pamet) u već posustalu, neinventivnu priču o ljudima i robotima, onda dobijamo kompletnu sliku.A ona je prilično loša, tako da ova SF akcija jedva zaslužuje neku prosečnu ocenu.Što se tiče polemika, da li je Rosie dostojna zamenica za Megan Fox, valja dodati da je to u krajnjoj liniji stvar ličnog ukusa.Moj utisak je da bledunjava britanska plavušica nema ni približno takvu karizmu koju poseduje senzualna Megan (a koja nije bogzna kakva glumica da se razumemo).Na kraju, zaljučak: nije baš za preporuku, ali ipak gledajte, čisto da budete u toku zbivanja dok ne stigne verovatno novi nastavak, pošto se današnja hollywoodska produkcija svela na veštačko održavanje brojnih filmskih franšiza (eh ta komercijala) i besomučno pravljenje remakeova od poznatih filmskih naslova.

prolazi

film je sasvim ok, puno bolji naprimjer od dvice. sve to super izgleda i zvuči, ali ipak nisam neki fan transformersa i scena di bi čovjek umro za sekunda a na njemu nema ni kapljice krvi. a i ova nova ženka nema veze s glumom i nije baš takva bomba kako su je opisivali iako joj ne bi reko ne.

Trans 3

Nema se tu sta reci posebno,a sto ne znamo. Ljudi se maximalno trude, osim sto mi vise ne drzi vodu gluma "Shie". Nekako posve sad to izvjestaceno izgleda.A prica je otisla u novi nivo drzanja za stolice. I nova djevojka je dobra, kopija Megan Fox. Mislite da se ima sta reci ovom filmu? Ok..Da vidimo. Prica je solidna. Zaplet je oproban vec i dosta smisleno uradjen da nas drzi za te stolice. Novi nivo je razaranje planete, kao u jos nekim novijim filmovima, pa je to kao zasebna prica u filmu, cemu se nismo nadali. Shia lebuf, kako se bi lik zove, ovdje je prenaglio sa glumom, jer ne stoji mu vise uloga naivnog djecaka,citavo vrijeme imam lik kako ga policija vodi pjanog ko tamburu, pa mi se percepcija pokmanja okrenula i oskvrnula mi logiku samog filma. Ona nova djevam je dobra roba, jebozovna ao i Megan,ali Megan je ljepsa od nje sa vise karizme ala Selma Hajek. No kazem, i ovu bi prislonio (sorry zenski dio samo sam obicni muskarac). Meni se film svidjeo. Pohvatali su nekako ipak zadnje konce. Za 4-ti dio jedino da se preseli radnja negdje drugo, a evo vec su kombinovali spustanje na moon, i to fino...ocjena je visoka 4-ka, ali radi Leboove glume, neznam kako da kazem njegovo prezime, samo ovako..

Transformer: dark of the moon

kad sam kao dijete 80-ih gledao crtanu seriju transformers sa Optimusom, Autobotima, Decepticonsima bio sam zaljepljen za TV, onda je nakon puno godina došao prvi nastavak filma 2007g. zanimalo me kako će to izgledati na velikom filmskom platnu i ostadoh bez rijeći, došla je i 2009.g. sa drugim nastavkom a svi znamo što se priča za nastavke, makar su i te priče već ofucana stvar još od Batman Begins iz 2005.g a i ranije. E sad je došao treći nastavak Transformera, to je film kao i prethodni sa jednostavnom pričom, postoje dobri i zli ali u tom su slučaju to roboti, manje ljudi i naravno amerikanci opet spašavaju svijet ali u tom slučaju definitivno bez one pretjerane patetike u kojoj američki predsjednik kung fu potezom obori deset terorista i sruši 50 svemirskih brodova. Ovu akcijsku SF avanturu preporućam svima koji vole dobru pucaćinu, osobito ljubiteljima specijalnih efekata [ostat ćete otvorenih usta], možete povesti curu jer ima i dirljivih trenutaka?! Svakako savršen početak filmskog SF lijeta. P.S. ako ovo ne pogledate u IMAXU, dakako oni koji imaju mogućnosti, onda ste stvarno papci