Izvorni kod

frtalj avatara

pa jel beskrajan dan ili deja vu??4 filma u jednom jos nisam vidio,vlak iz opsade 2,glavni lik avatar,sto puta da uspije i jednom da sj kvantnu fiziku.pa pogledat se da,al zapamtit bas i ne ;)

Super

Film mi je bio izuzetno zanimljiv, uopće nije nelogičan. Naravno, nije realan, ipak je ZF, ali ako prihvatimo da je "izvorni kod" kao projekt moguć barem u svijetu tog filma, onda je ostatak priče sasvim dosljedan i jasan. Ako vam je logičan Inception ili Butterfly effect, onda će biti i ovaj.

Zanimljivo

Film ima puno nelogičnosti, ali usprkos tome drži ritam, priča je zanimljiva, a gluma jako dobra. Za ljubitelje ZF preporučam.

Previše nelogičnosti

Nikako ne preporučujem ovaj film. Obično nakon takvih filmova imate sto upitnika nad glavom i samo 1 ili 2 rješenja, odnosno moguća kraja. Ovaj, ima 10000 mogućnosti jer je cijeli film jedan paradoks. Osnovan na nemogućem, nastavlja s nemogućim i završava s nemogućim. Nikako mi se nije svidio.

Ništa izvorno

Samo za die hard obožavatelje sf žanra, a ostali, ako isključe logiku, uspjet će pogledati film do kraja. Eventualno još za obožavatelje i štovatelje lika i djela Jake Gyllenhaala.

Uzbudljivo

Evo, nakon dugo vremena baš sam imao prilike uživati u jednom nadasve inteligentnom filmu. Sa naglaskom na riječ - inteligentan. Odličan scenarij, plus dakako i za redatelja i glumce. Jake mi je oduvijek bio dobar, a ni ovaj put me nije razočarao. Možda radnja izgleda malo konfuzno i zbrkano na momente, ali to ne umanjuje opći dojam kakav je film ostavio na mene. Obavezno pogledati !!!!

Source Code

Očekivano je bilo da će nakon jako dobrog filma ‘Moon’, Duncan Jones dobiti puno više resursa i podršku većeg studija u snimanju novog filma. Taj novi film je ‘Source Code’, film izrazito zanimljive premise u kojem se Jake Gyllenhaal konstantno vraća u posljednjih 8 minuta, u tijelu drugog čovjeka, kako bi otkrio tko stoji iza budućih terorističkih napada. Jones uspijeva održati vrlo solidan ritam koji je izrazito bitan za žanr SF trilera, no ipak ono što je najbitnije je ipak kraj u takvim filmovima, a tu SF prefiks ipak pada u vodu. Ne dobivamo neki završni upečatljivi preokret, zapravo ne dobivamo nikakav preokret u radnji; već u zadnjoj trećini dobivamo emocionalnu dramu glavnoga lika koji razvija osjećaje prema glavnom ženskom protagonistu, kao i emocionalan razgovor s vlastitim ocem kada saznaje svoju sudbinu. Zaključno, ‘Source Code’ ne uspijeva ostaviti na gledatelja veći utjecaj (kao npr. Spominjani Nolanov ‘Inception’) jer scenaristički film opada kako se kraj bliži, a i nauma tvoraca je očito bilo pružiti i približiti likove s jedne ljudske, emotivne strane koja je svakako pohvalna; ali sudeći po potencijalu koji je film imao i nepotrebna. Bilo kako bilo, svakako solidan uradak Bowieva sina i jednako tako solidna interpretacija Gyllenhaala!

Poslednjih osam minuta

Talentovani britanski režiser Duncan Jones, nakon svog dugometražnog filmskog prvenca ('Moon'), ponovo potpisuje projekat u kome razmatra pitanja kao što su vreme (i njegova prolaznost), identitet ličnosti (ko smo zapravo), unoseći neophodnu dozu emocija u prikazu psihološkog profila glavnog lika.Polazeći od premise: 'Svaka sekunda je važna', pratimo Coltera Stevensa (Jake Gyllenhaal), koji se nađe u vozu gradskog prevoza u Chicagu.Preko puta njega je šarmantna, zgodna Christina (Michelle Monaghan) koja s njim razgovara kao da ga poznaje već duže vreme.Američki vojnik (pilot helikoptera na službi u Avganistanu) ubrzo shvata da je poslat u misiju spašavanja putnika u vozu od terorističkog bombaškog napada... Ben Ripley je zaslužan za jedan pravi, moderan scenario, gde praktično nema uvoda, jer radnja koju gledalac prati već je dospela u fazu zapleta, kada je vojnik već na zadatku pronalaženja lokacije bombe. Dinamična, brza radnja, sa neizbežnim specijalnim efektima, koji doduše nisu ništa posebno odrađeni (sve je to već x-puta viđeno), drži pažnju prosečnog gledaoca, u pokušajima razrešavanja misterije u koje je upleten pilot Stevens.Ako pomenemo i emotivni aspekt priče, gde se naš junak zbližava u vozu sa svojom saputnicom (minić samo 'seva' i naprosto privlači pažnju brojnih muških pogleda), pa je ljubav između dvoje mladih na vidiku, jasno je da priča dobija jedan dublji (humaniji, jer odlučuje da je pošto-poto spase), pa i lepši smisao.Glumačka podela je fino napravljena, gde je kod odličnih Gyllenhaala i slatke g-đice Monaghan uspostavljena neka hemija, a svakako valja pomenuti i Veru Farmigu u sporednoj roli Colleen Goodwin, američke vojne operativke, koja zapravo sprovodi u praksi tajni vladin eksperiment, poznat kao 'Izvorni kod'.Veoma dobro, tako da su moja očekivanja od ovog filma uglavnom ispunjena.Ljubitelji SF, akcije i trilera, ovo bi morali obavezno da pogledaju.

Ocjena recenzije: 4.71 Tvoja ocjena: -

solidno

Pa riječ je o krajnje solidnom uratku. Nije mi doduše jasno zašto ga ljudi po netu toliko hvale, možda zbog prethodnog redateljevog filma "Mjesec". U svakom slučaju, dobar je do zadnje trećine u kojoj jako popusti, a završetak je još najslabiji dio filma.

Lost code...

Prvi dio filma je solidan ali u drugom dijelu se vidi da su režiser i ostala ekipa počeli gubit konce što se tiče filma. Kraj mi je bezvezan , možda je trebalo skratit film za kojih 10-ak minuta i kraj napravit na onoj sceni u vlaku kad stane vrijeme. Film zasad na Imdb-u ima ocjenu 7,7 od 35,000 glasača , što je previsoka ocjena za takav film al mislim da je realna ocjena filma možda oko 6,5 za imdb a za filmski.net ocjena 3 je dovoljna.

Izvorni kod

Dobar triler kojeg treba pogledati. Nije za pasti u nesvjest ali korektno i zanimljivo.

Konfuzan i neinventivan film

Prva asocijalcija u vezi s ovim filmom mi je bila: već viđeno! Sjeća li se netko filma "Beskrajni dan", kada Bill Murray stalno proživljava isti dan... Na istu tu foru, radnja se događa i u ovom filmu, samo što je ovdje kraj takav da vjerojatno niti režiser nije znao što je htio reći... Film sa previše "rupa" koji nikako ne mogu preporučiti.

Izvorna poruka

Odličan triler,vrhunska glumačka ekipa,zanmiljiv završetak fila sa skrivenom životnom porukom!Obavezno pogledati!

Izvorni kod...

Pregledan. Odusevljen. Ovaj glumac,kako mu bi ime, iz onoga pjeska vremena, Princ iz Perzije,pa ovdje..promjena za 180 stepeni. Film je SF pravi+ akcija. Osmisljen sistem napola umrlog vojnika,koji se vraca 8 minuta u proslost da nadje lika koji je podmetnuo bombu u voz. Ali na posve drugaciji nacin, da bi cak ostao i ziv,u nekom drugom svijetu ipak vezanim za nas, i nasao sebi malu. Stvarno dobar film,nije dzaba tako jako ocijenjen i na IMDB-u. Super,svaka preporuka za gledanje,da jazem jos, ima cak i dosta emocija u filmu...ma pogledajte :-)

NAPET, UZBUDLJIV I ZANIMLJIV

pravi triler, bez ijednog dosadnog trenutka ili nepotrebnih dijaloga i scena. od početka do kraja napet i jednostavno ne skidate oči s ekrana. na kraju ćete možda više cijeniti život :) 5!