Pingvini gospodina Poppera

Ćelavi orao

Tom Popper (Jim Carrey) je uspešan poslovan čovek i u stanju je da napravi svakojake transakcije na zahtevnom tržištu nekretnina.Kada sazna da mu je preminuo otac, s kojim je provodio jako malo vremena, u nasleđe dobija šest pingvina.Ove ljupke ptice promeniće mu život, jer će Popper ponovo da okupi porodicu, a pritom i da uspešno sprovede veliki poslovni poduhvat... Filmska adaptacija popularne knjige za decu 'Mr. Popper's Penguins', koju potpisuju supružnici Richard i Florence Atwater.Za prilagođavanje knjige u filmski scenario zaslužni su: Sean Anders, John Morris i Jared Stern.Mark Waters ('Freaky Friday') se našao u režiserskoj stolici, što je bio sasvim logičan izbor filmskih radnika iz 'Twentieth Century Fox Film Corporation'.Topla porodična priča, prožeta lakim humorom, sa jasno naglašenom porukom (nešto tipa:'ne vredi imati dobar posao, ako si bez porodice'), uspeva brzo da prodre do srca publike.Stoga zarada od $170,700,000 za nepuna 3 meseca prikazivanja u bioskopima širom sveta i ne treba da čudi.Carrey je ponovo u svom elementu, a to znači da se ludira, što u kombinaciji s decom-glumcima, uopšte nije ispalo loše.Ženu njegovog života tumači Carla Gugino, no čini se da je lik Amande pomalo suzdržan i drži se po strani, dok su svetla pozornice usmerena na pingvine i njihovog stanodavca Mr.Poppera.Dopadljiv glumački performans pruža Ophelia Lovibond (meni anonimna) u roli asistentkinje Pippi, mlade žene koja je uvek spremna i sposobna da na suptilan način, sve zamisli Mr.Poppera sprovede u delo.Kako bi se postigla željena autentičnost, na setovima su angažovani pravi pingvini, a to je iziskivalo i niske temperature koje njima odgovaraju.Naravno da je upotreba specijalnih efekata takođe doprinela stvaranju željene magije na filmskom platnu.Generalno posmatrano, ova komedijica nije loša, mada ne predstavlja nešto što već nije viđeno, tako da je glavna zamerka na račun nekoliko kliše, predvidljivih situacija, karakterističnih za ovakav žanr.No i uprkos tome, meni se film dopao i stoga čista srca i mirne duše mogu da ga preporučim.

Filmić za zimske blagdane :-)

Nekako sam bio sumnjičav prije nego sam pogledao film,jer sam bio mišljenja da se Jim Carrey "ispucao" u zadnjih par godina....No ipak,bio sam lagano oduševljen i odlično sam se zabavljao do samog kraja.Film je idealan za cijelu obitelj,čak taman za predstojeće blagdane :-)Let it snow....

pingvini gos'n Popera

Klasičan dečiji film u kojem slatki pingvini imaju glavnu ulogu po meni. Jim Carrey je dobro odglumio i dao filmu kompletan utisak. Ovo bi bio odličan crtani film ili animirani.

Obiteljska komedija

Novi film Jima Carreya „Mr. Popper's Penguins“, baziran na istoimenoj dječjoj knjizi iz 1938., koja je i danas obavezno štivo u nižim razredima osnovnih škola u Americi. Za potrebe filma, scenarij je ponešto izmjenjen te Carrey glumi Toma Poppera, bogatog kupca nekretninama koji radi za jednu veliku firmu i koji je razveden i potpuno otuđen od svoje djece uslijed količine i zapravo želje da napreduje u poslu koji voli. Iako je kompletna radnja filma potpuno predvidljiva, pa ćete uvijek točno znati što će se dogoditi prije nego se to i dogodi, postoje stvari zbog kojih ovaj film nije toliko loš. Prvenstveno, radi se o obiteljskom filmu, kojeg bez ustručavanja mogu preporučiti obiteljima s djecom jer će mlađi uživati u pingvinima a i postoji poruka na kraju. Za nas ostale, Carrey je u dobroj formi, u inače solidan performans je ubacio par svojih fora (većinom sve humoristični trenuci njegovog lika Poppera) koje ponekad funkcioniraju, a ponekad ne. Strahovito zabavan je lik Poppersove pomoćnice Pippi (Ophelia Lovibond) koja svaku rečenicu strukturira sa što više riječi koje počinju na P; šteta što je tako malo u kadru. Odnos Poppera i djece je također bitan dio filma, jer od početka u kojem ga djeca zapravo ne zovu tata nego Popper, on je preslika svoga oca kojega također nije bilo za njega kad je odrastao. No pingvini mijenjaju sve, pa čak i Poppera... Ono bez čega većina današnjih komedija ne može proći su fore s kakanjem ili prdežima, kojih je i ovdje nažalost podosta, kao i napucavanja glavnog lika loptom u razne dijelove tijela, od strane njegove djece koja tako vole europski nogomet svaki puta kada otvorimo noviji američki film. „Mr. Popper's Penguins“ je nevina obiteljska komedija koja nikome neće štetiti, ali zapravo ništa nećete propustiti ako ju ne pogledate.

Ice, Ice, Baby

Meni ovo nije ništa posebno.Da mogu pitao bih Jima Carreya - što je ovo ? Meni baš ne liči na neku komediju. Meni je ovo običan obiteljski film koji je htio ispasti jako zabavan, ali mislim da se nije sve baš poklopilo.Da se razumijemo - ima tu poneka scena koja će vam izmamiti osmijeh na lice, ali to je premalo. Prošlo je već neko vrijeme od kad sam ga pogledao, ali još nisam na čisto što bih mislio o njemu.Ništa posebno.