Djeveruše

Više za NE nego za DA

Dosadno, predvidljivo. Jedino što mi se svidjelo jest razvijanje likova Annie Walker i policajca Rhodesa. Ostalo mi je sve nekako preforsirano. Malo previše pesimistično.

Pripreme za venčanje

Polazeći od premise: ' Rezerviši datum!', 'Universal Pictures' nam donosi jednu ozbiljnu, drugačiju komediju.Judd Apatow kao jedan od producenata filma, angažovao je Kristen Wiig i njenu dugogodišnju saradnicu Annie Mumolo, da napišu scenario koji će da izbegne ustaljene kliše situacije, viđene nebrojeno puta.Paul Feig se našao u režiserskoj stolici (bavio se pretežno TV serijama) i sa obezbeđenim budžetom od solidnih $32,500,000 ušlo se u projekat. Annie (Kristen Wiig) je rastrzana brojnim problemima lične prirode.Propao joj je posao s pekarom, a ni ljubav joj baš ne cveta.Tračak svetla u tunelu jeste saznanje da će biti kuma na venčanju svoje najbolje prijateljice Lillian (Maya Rudolph).E sad, pripreme za ovaj svečani čin iziskuju mnogo para i jakih živaca, a to je baš ono što fali glavnoj junakinji.Međutim nova prijateljica buduće mlade, šarmantna Helen (Rose Byrne) ima sve što je neophodno da se organizuje venčanje iz snova, da se napravi takav spektakl o kome će dugo da se priča. Počinje neočekivana borba dveju žena za Lillianinu naklonost, što priču odvodi u patetičan urnebes, sa puno smeha, ali i suza...Odličan scenario koji nam prikazuje iz novog drugačijeg ugla, razna iskustva žena koja imaju 'uloge' deveruša na venčanjima svojih bliskih prijateljica.Time je postignuta željena autentičnost, pa zato neki ovaj film s pravom smatraju zapravo miksom drame i komedije. Odličan kasting svakako doprinosi kvalitetu celog filma, jer Kristen Wiig ponovo demonstrira svoj prepoznatljivi komičarski stil (kao recimo u izvrsnom ostvarenju 'Paul').No ona nije usamljena, s obzirom da i ostale deveruše odlično prezentiraju svoje likove, gde valja istaći Rose Byrne u ulozi bogate, ali ipak u suštini usamljene, nesrećne žene.Sporedan lik debeljuškaste Megan, koju Melissa McCarthy veoma ubedljivo tumači, definitivno je najzaslužniji za nekoliko urnebesno smešnih scena.Ako dodamo i solidnu muziku tokom cele radnje, jasno je da se radi o jako dobrom filmu, o komediji koja govori o onome šta sve prethodi samom činu venčanja, a koje obično vidimo na samom kraju u klišeiziranoj happy-end verziji.Vredi da se pogleda, jer je film otkačen, zabavan, ali i poučan, u smislu da nenametljivo šalje poruke i to prevashodno ženskom delu publike.

Tak, tak...

U početku interesantno, no kasnije se razvodni i postaje dosadno. Povremeni bljeskovi no pretjerano razvučena priča s previše dijaloga. Uglavnom za mlađu publiku, pogotovo žensku.

predosadan film

jedva sam cekala kad ce zavrsiti,toliko o zanimljivom i smijesnom filmu :)

deveruše

Mislim da bi prvo trebalo u opisu filma da piše drama pa tek onda komedija. Ima nekoliko smešnih scena, ali u suštini je žanrovski drama. Preporuka za gledanje je ako se ne nadate komediji. Gluma je solidna, kao i izbor glumaca.

razočarenje

Film je imao dobre kritike, i ljudi kažu da je urnebesno smiješan , što nije blizu istini, bar po mom viđenju. Očkivala sam smijanje do suza, a dobila nekoliko smiješnih scena, al ne pretejrano,i to je to, ostalo je sve već dobro poznato dramatiziranje,ubačeno malo romanse , klišej...ugl očekivala sam puuno više

Maid of dishonor :-)

Konačno nakon duuugo vremena jedna fenomenalna komedija, sa super uigranim glumcima i otkačenim scenarijem! Nasmijat će Vas do suza, pogotovo lik koji tumači Melissa McCarthy. Pogledati više puta, te po mogućnosti u što većem ženskom društvu.

ok

ova komedija nije jedna od onih tpičnih bezveznih komedija koje pokušavaju biti smiješne ali ispadaju jadne.. ovaj film ima pomalo prizvuk drame i gluma je odlična što me najviše iznenadilo i oduševilo u filmu te scenarij i sve te situacije i razgovori su veoma mogući u stvarnom životu. ono što mi se nije svidjelo je da pojedniačni likovi nisu najbolje razvijeni u filmu i sva je radnja usmjerena na Anne što se valjda željelo i postići..a scena u kojoj ona sve porazbija pred kraj mi je preuveličana... dala bi ocjenu 3.5 za ovaj film ali eto dajem 4 ;)