Green Lantern

Ispod prosjeka

Nije mi baš nešto sjeo ovaj film. Tako mi je nešto sve zbrkano i konfuzno u njemu. A ni gluma nije baš ništa posebno.Inače te ekranizacije stripova ispadnu koliko-toliko korektno, ali mislim da je ovo korak nazad.Ovo mi je još lošije od 'Captain America' koji me se isto baš nije dojmio. Ma, ono može se pogledati, ali ništa posebno. Pomalo čak i dosadno.

Moć zelenog prstena

Hal Jordan (Ryan Reynolds) je talentovani test-pilot, koji je odabrao profesiju u znak sećanja na tragično nastradalog oca, kada mu je bilo tek 11 godina.Kada ga odabere magični zeleni prsten za novog regruta korpusa Green Lantern, momak će biti uvučen u nešto veliko, toliko značajno da će u njegovim rukama biti sudbina cele planete Zemlje, pa čak i svemira... Martin Campbell (režirao dva filma iz Bond serijala) prihvatio se da nam predstavi akcioni SF spektakl o avanturama još jednog Marvelovog strip heroja, poznatog kao Green Lantern. Inspirisani istoimenom pričom 'Green Lantern', trojica autora: Greg Berlanti, Michael Green i Marc Guggenheim, verno se pridržavajući izvornog materijala iz stripa, uz pomoć Michaela Goldenberga uspeli su da adaptiraju priču u željeni filmski scenario. Filmski radnici iz 'Warner Bros. Pictures' uložili su $200,000,000 u produkciju, ubeđeni da imaju pravi blockbuster, koji će da 'razvali bioskopske blagajne'.Upotreba CGI efekata je na visokom nivou, pa film vizuelno ne izgleda nimalo loše.Kasting je sastavljen od niza sjajnih glumačkih imena, ali ipak generalno gluma nije adut ovog filma.Istakao bih rolu Hectora, štrebera koji u jednom momentu uspeva da izađe iz senke našeg super-heroja, iako je to značilo da je krenuo stazama zla. Peter Sarsgaard ga je odlično izneo, uz malu pomoć maski, pa ovaj lik zaista deluje upečatljivo, za razliku od Ryana Reynoldsa i naročito blede, neubedljive Blake Lively u tumačenju Carol Ferris, glavnog ženskog lika, takođe pilota (u šta je baš teško poverovati, ali dobro ovo je ipak SF, pa mnogo toga prolazi).Radnja je tipično stripovski isforsirana, gde za kratko vreme gledalac upoznaje sile zla i one koji će tome stati na put.Naravno predvidljivost se tada nameće sama po sebi, pa je scenario definitivno velika mana ovog filma.Krajnji domet ove SF avanture, možda je neki prosek, ali mene ova stripovska adaptacija nije nimalo impresionirala, čak naprotiv ostavila me u stanju blagog razočaranja.Prema tome ko voli nek' izvoli ovo da gleda, ali na sopstvenu odgovornost, jer postoji dobar % verovatnoće da ne dobije ono što je možda očekivao s ovim filmom.

Green Lantern

Prijatelj mi ga je preporučio, nije nešto. Očekivao sam puno više a dobio jako malo. Glumci su solidni i sve je fino uštimano ali opet to nije to. 2,9/5

zabavno

Thor mi je bio puno bolji, ali pošto volim ZF dajem mu slabu četvorku. Priča je zgodna i glumci su ok, ima dijelova koji su zabavni.....sve u svemu preporučam za razbibrigu.

Neznam.........

nisam baš neki fanatik sf filmova al ih mogu pogledat, volim filmove o super junacima al ovaj film nikako nisam mogao shvatit! neznam jel sam skinio dobar torrent, pola scena koda da su obrisane, tijekom fima uvijek mi je nešto falilo u radnji!a mislim da se od te radnje mogao napraviti fenomenalan film, pa redatelja okrivljujem za ovo neznam šta od filma! gluma i nije tako loša al brate da je promašaj promašaj je velik! đabe potrošio skoro dva sata.....

Zeljena ljampa

Evo,stigao je!!Jos jedan SF koji pokusava da se nametne kao extrasuperdobarultrasenzomatik film, da nam uzme manije iz padze.Pa dokle halo?? Izgleda ovako..da se sto vise izglupi publika, da se sto vise zakukulji i zamzmzlji u filmu,pa da mi dok film prolazi kontamo sta je sad,a da nam CGI udara u oci i na kraju da kazemo ono kao mahmurni..uh jebiga jest dobar film. A vala i nije. Glavni lik, glumac kojeg sve vise forsiraju,jer je ala Bred Pit lik, i nije tako los glumac. Radnja je prosto recena isforsirana,ali ipak ima fluidnost,pa se donekle mogu zice i povezati. Samo previse je napadan,kao da to sve mora tako biti,jer film nema alternative da skrene radnja,samo ide svojim pravcem i ne dokucujes sta bi moglo drugacije. Pa sad,je li ovo dobro ili nije,vi pogledajte kao i ja cim je izasao na torrentima,pa odlucite sami. Ja to mogu gledati,ali onaj ko voli Tanku crvenu liniju,sjedne da pogleda SF i sta bude..kaze, Ma baja zupaman je za ovo Tito...Ocjena,dam mu ipak tanku,tanku cetvrorku,ne znam da li sam podlegao danasnjoj vrucini,ali eto ta tanka cetvroka radi same teme filma,i naravno,stvarno dobrih efekata. Gluma..krater vulkana Krakatau..