Film mi je odličan, konačno komedija sa glavom i repom i stvarno par super smiješnih situacija, gluma i sve ostalo je odlično napravljeno, film je baš dobra zabava!!

:)

Steve Carell i Juliane Moore su stvarno pun pogodak, odlično su kliknuli, definitivno se osjeti kemija.. Film je simpatičan a neke scene su totalno komične

ta luda ljubav

Mnogo sam očekivala od glumaca, ali ipak je ovo klasična komedija sa elementima drame. Preporučujem film, ali samo za razbibrigu.

Švalerčina

Cal Weaver (Steve Carell) bio je ubeđen da ima sređen život, a što podrazumeva skladan brak, dvoje divne pametne dece i siguran posao.No kada mu supruga Emily (Julianne Moore) saopšti da želi razvod, njegov svet se ruši kao kula od karata. Saznanje da ga je žena prevarila s uglađenim Davidom (Kevin Bacon) njenim kolegom s posla, pada mu posebno teško.U trenucima očaja kada treba početi iznova – izlasci, udvaranje ženama, besane noći u barovima, u život emotivno slomljenog Cala ušeta mladi i zgodni zavodnik, Jacob Palmer (Ryan Gosling).Za kratko vreme uspeva da ga transformiše od nesigurnog smotanog raspuštenika u samouverenog zrelog muškarca koji je sposoban da mnoge žene za jednu noć smuva i odvuče u krevet.Problem je što Cal zapada za oko i bejbisterki njegovog 13-godišnjeg sina Robbija (Jonah Bobo), smušenoj 17-godišnjoj Jessici (Analeigh Tipton) prema kojoj jaka osećanja gaji Robbi.A kada se Calova kćer, slobodoumna Hannah (Emma Stone) baci u naručje njegovom ortaku Jacobu, stvari ozbiljno kreću u pravcu totalnog ljubavnog zamešateljstva... Zajednički rad na režiji jedne netipične romantične komedije, saradnika još od studentskih dana, Glenn Ficarra & John Requa, po scenariju Dana Fogelmana ('Cars 2') pokazao se kao profitabilan, jer je film zaradio preko $84,000,000 za nešto više od 3 meseca prikazivanja u američkim bioskopima.Obrada teme ljubavi (ili zaljubljenosti kako hoćete) predstavljena kroz tri paralelne priče, gde godine i nisu toliko važne (od deteta koje ulazi u period adolescencije pa do sredovečnog muškarca), samo je dokaz kako se radi o nečemu, tako poznatom, univerzalnom, gde gomila naučno zasnovanih objašnjenja nije uspela da odgovori na pitanje: 'kako se ponaša zaljubljena osoba?'.Fina režija, koja je uglavnom uspela da prezentira emocije, zahvaljujući dobrom kastingu.Dve glavne uloge, Carell i Moore su standardno dobri, a pravo osveženje su mlade snage predvođene talentovanom g-đicom Stone i ništa manje lošijom Analeigh Tipton.Ryan Gosling nam dokazuje da je raznovrstan glumac, jer veoma solidno iznosi lik zavodnika, kome ne može odoleti skoro nijedna žena (možda i zbog njegovih pločica na trbušnim mišićima i uopšte savršeno izvajanim telom – metroseksualac na delu).Vredi da se pogleda, zbog dobre glume i jako zanimljivog scenarija, koji će nesumnjivo navući osmehe na lica publike.

luda, blesava ljubav

Zanimljiva komedija sa vrlo dobrim glumcima i dobrom pričom u kojoj vidimo kako u tri različite generacije, nema neke razlike kad je ljubav u pitanju. Ona je uvijek isto luda i blesava!

Crazy, Stupid, Love...but a funny movie

Odlična priča sa jako uvjerljivim glumcima, posebno Steve Carell i Julianne Moore za koje dok ih gledate zaista imate dojam da su toliko duuuugo u braku.Tu je i međusobna kemija, nimalo preglumljena. Vrlo zabavan je Ryan Gosling (i bolno zgodan), kao i Marisa Tomei, koja ima malu, ali pamtljivu ulogu! Sve u svemu feel good movie...Ostavit će Vas u jako dobrom raspoloženju.