Ponoć u Parizu

uff''

totalna bezvezarija,,, Owen Wilson je dobar samo u komedijama..

Ponoc u Parizu

Prethodna godina je sto se tice filma bila suva i ja kazem ne ponovila se.Od filmova koji su bili nominovani za oskara vise od devedeset posto istih su prosjecni,mediokritetski filmovi uopste tokom citave godine tesko da ima koji odlican film a kamoli remek djelo.Najnoviji Vudi Alenov film je sasvim prosjecan,pitak film koji ni u ludilu ne moze da se mjeri sa njegovim ranim smijesnim i orginalnim filmovima i svakako da mi ostaje nerazjasnjeno cemu toliki hvalospjevovi glede ovog filma.Prvo dobre stvari.Najbolja stvar kod ovog filma je definitivno Alenova rezija koja je u svakom smislu odlicna od pocetnih prekrasnih kadrova Pariza pa sve do odlicnog vodjenja filma i osjecaja za ritam pa i do dobrog izbora glumaca,Alen je pokazao svoj rediteljski talenat,iskustvo i vjestinu.Druga dobra stvar je gluma Ovena Wilsona koji i pdosjeca na Vudija i on svakako uspjeva da nosi ovaj film od pocetka do kraja i svakako da je pravi izbor za glavnog glumca.Trece je prekrasna fotografija,sa puno boja sto daje potrebnu svjezinu filmu.Sto se dobrih stvari tice to je to,nedostatci su sledeci.Likovi su svi do jednog kliseji odnosno svi do jednog su krajnje konvencionalno postavljeni tako da nema i neke motivacije a ni dobro napisanih odnosa izmedju istih,a sto je najgore osim Wilsona nijedan glumac/ca ne uspijeva da tom liku da potrebnu dubini ili harizmu u sustini to je glavni problem ovog filma a dobar film bez toga ne moze.Druga stvar je sama prica kojanije nista do velicanje umjetnosti i Pariza na jedan nacin koji meni nije bio bas orginalan ali svakako da ce siroke narodne mase biti zadovoljne.Ponoc u Parizu je solidan film koji obiluje lijepim kadrovima Pariza po nekim Alenovskim vrckastim dijalogom kojih je ovdje ipak nedostajalo,ali u svakom slucaju ovo je socna zabavica ali ni u ludilu nesto vise od toga.ocjena 6 ili 7/10

Paris je t'aime...kaže Woody :)

Film počinje sa kadrovima Pariza u svoj svojoj ljepoti i šarmu, iz čega se odmah vidi koliko je redatelj zaljubljen u ovu veličanstvenu metropolu. Dugo nisam uživala u nekom početku filma, kao u ovom...Woody je pustio malo mašti na volju tj.da se razmaše, pa Gila i nas gledatelje odvodi u davno minulo vrijeme, Pariz 20-ih prošlog stoljeća. Genijalna dosjetka!! Zanimljiv film, koji slavi umjetnost, ali i život, te se pokušava (i uspijeva) othrvati predvidljivosti i zamornosti svakodnevice, kako to nekako i sam Woody veli kroz lik Gila. Gledajte i uživajte, jer hoćete.

Volim W. Allena i ovo je, konačno,ono što od njega očekujem. Uživao sam.

time machine

Uopće ne volim Allena niti kao glumca niti kao režisera, ali ovaj film mi je bio odličan. Nazvala bih ga filmom ugođaja, jer stvarno nema neke zapletene radnje niti genijalnog scenarija, ali unatoč tome je odličan!

Zlatno doba

Smeštajući radnju u Pariz, Woody Allen pravi omaž ovom gradu.Grad svetlosti i stecište umetnika raznih fela, jeste idealno mesto da se metaforički oslika čarolija ljubavi.Gil (Owen Wilson) i Inez (Rachel McAdams) su mladi zaljubljeni par, koji dolaze u Pariz na kraći odmor, dok njeni imućni roditelji završe poslovne obaveze.Pokušavajući da pronađe inspiraciju kako bi završio započeti roman, Gil se prepušta čarima noćnog života.Doživljava neobično iskustvo, poput poznanstva s mnogim znamenitim ličnostima, koji su ostavili duboki trag u istoriji svetske umetnosti...Glumačka ekipa, sastavljena od poznatih glumačkih vedeta, jeste glavni adut filma.Pored američkih, ovde vidimo i nekolicinu evropskih glumaca, koji zajednički daju doprinos u stvaranju iluzije o mestu i vremenu koje je dalo pregršt svetski priznatih umetničkih dela (uostalom, da ne zaboravimo, Luvr je u Parizu). Shodno tome, bilo bi nepravedno ne istaći recimo pojavljivanje slavnog Dalíja, koga maestralno tumači Adrien Brody (s jasno izraženim akcentom) ili svestrane umetnice Gertrude Stein, koju ubedljivo prezentira Kathy Bates.Posebno bih istakao sjajnu Marion Cotillard u roli lepe Francuskinje Adriane, žene koja je bila istinska muza brojnim umetnicima, koji su stvarali u vremenu poznatom kao zlatno doba Pariza (nezaboravne romantične 20-e, dakle bez današnjih tehničko-tehnoloških novotarija koje nam uzimaju dušu).Najveći problem filma jeste pomalo nespretno napisan scenario, pogotovo kada se radi o konceptu 'prošlost i sadašnjost', jer prosečan gledalac lišen je bilo kakve realističnosti. Radnja je tako skliznula u okvire tipičnog 'art filma', a humor izgleda kao neki veštački nusprodukt.Kamera i zvuk su efektno iskorišćeni, pa neke scene oslikavaju Pariz u najboljem izdanju (kao npr. kada pada kiša).Teško je a da se ne primeti, da Allen kroz ovaj film projektuje zapravo sebe iz svojih najboljih (mlađih) dana.U prilog tome i način na koji glumi Owen Wilson, jer jasno je da u pojedinim scenama verno 'skida' Allena.Ali postavlja se pitanje, šta je sa izvedbom glavnog lika, jer na taj način smušeni Gil deluje isključivo kao filmska projekcija izuzetnog filmskog radnika - Woody Allena.Moja velika očekivanja su zbog ovakvih zamerki, u dobroj meri izneverena, pa sam film (kao celina) nije ostavio poseban utisak na mene.Ono što nije diskutabilno, jeste da imamo puno ukusno napravljenih scena, koje mogu da se nekome učine i kao turistička prezentacija Pariza, grada koga bi svakako vredelo obići.

ponoć u parizu

film je totalna katastrofa, dosadan i bolno predvidiv. jedino što vredi u filmu je muzika.od mene kec!

Owen Wilson = Woody Allen

Kroz glumu Owena Wilsona progovara glumac Woody Allen. Čista posveta Woodyu kao glumcu. Da li svojevoljno ili po želji redatelja Wilson je skinuo Woodya iz njegovih najboljih glumačkih dana. Kretnje, govor, gestikulacije rukama, zbunjenost, sve asocira na Allenov lik iz prijašnjih filmova. Jasno da je redatelj trebao mladog glumca za ovu ulogu, a vjerrojatno bi ju najradije sam odigrao iako se Wilsonu nema što zamjeriti. Sve u svemu dobar nastavak svih dosadašnjih Allenovih uspješnica.

wtf???!!!!!

šta je ovo????!!!!!!!!!!!

WoodyAlenovski...

Uf a šta ja znam, bio mi je i dobar i naporan i smiješan i dosadan i romantičan i prekrasan u isto vrijeme. Nekako nikada nisam na čistu s tim Woodyjevim filmovima. Ko njega voli i kuži, svidjet će mu se i film. Najbolji lik mi je Hemingway, jedini mi je u biti i smiješan. I kadrovi Pariza su zbilja predivni, poželjela sam odmah ići tamo.

WoodyAlenovski...

Za ljubitelje Pariza

Na kraju filma nisam htio izaći iz kina, htio sam da film traje i traje. Prekrasno. Preporučujem svim ljubiteljima Pariza i onima koji misle da je nekad bile bolje.

Woody osvaja Pariz!

Ako ‘You Will Meet a Tall Dark Stranger’, Allenov posljednji film, nije bio ono što se očekuje i ono na što nas je slavni redatelj naviknuo, tj. gdje je postavio letvicu; onda dobre vijesti za sve ljubitelje filma stižu. Woody Allen opet ima odličan film, zove se ‘Midnight in Paris’ te označava redateljev pohod na Francusku, na Pariz, nakon podosta novijih filmova snimanih u Londonu i izleta u Barcelonu s ‘Vicky Cristina Barcelona’ s kojim zaokružuje svoju europsku fazu. Allenov novi film je magičan, baš kao i Pariz. Njegovi tipični likovi, u središtu radnje naoko skladan par Gil i Inez koji zapravo uopće nisu jedno za drugo, te konkretno lik Gila koji u Parizu nalazi mjesto koje ga odvodi u prošlost; gdje upoznava sve svoje umjetničke idole, od Hemingwaya, Portera, Picassa do Dalija. Upravo to Allenovo vraćanje, reminescencija prošlih vremena u koje glavni lik zalazi, koji očajniči želi prestati pisati jeftine scenarije hollywoodskih filmova i prijeći na ozbiljne romane, te koji je istodobno umoran od sadašnjeg ubrzanog svijeta gdje fine večere i bogatstvo potpuno zamjenjuje obične šetnje Parizom po kiši. Jer zašto bi se čovjek šetao po kiši nekim tamo gradom kada postoji taksi?? Allenov lik, kojeg bi bez sumnje igrao zapravo on sam da je mlađi, je upravo takav, drugačiji, umjetnički nastrojen čovjek u društvu potpuno suprotnih ljudi. Sam kraj savršeno zaokružuje priču, te daje bitnu poruku iz koje se da isčitati da unatoč konstantnom željom za nekim prošlim vremenima, mi sami biramo kako ćemo se osjećati i živjeti danas. Jer ljepote na svijetu uvijek ima, samo je treba znati pronaći kroz osobu koja dijeli vaše poglede na stvari koje vas okružuju. S glumcima Allen nikada nije imao problema, oni mu prilaze za minimalac. Od vrhunske glumačke postave valja izdvojiti Wilsona koji je jako dobar u naslovnoj ulozi, McAdams savršeno glumi svoj lik, a cameo uloga Brodya kao Dalija je genijalna. Valja spomenuti i prvu ženu Francuske Carlu Bruni u jednoj od uloga. Konačno, ‘Midnight in Paris’ je vrhunsko ostvarenje legendarnog Allena koji u sedmom desetljeću života ne prestaje s nevjerojatnim tempom od filma godišnje koji traje od davne, davne 1977. i remek djela ‘Annie Hall’. Samo tako naprijed…

Paris je t'aime !

Opustite se i uživajte u filmu,poručuje nam Woody posebno u prvih par minuta fima kada nam omogućuje da u miru i bez titlova pogledamo filmsku 'razglednicu' Pariza u proljeće...sve dalje plod je njegove mašte u kojom se pomalo bavi temom percepcije stanja vremena u kojem živimo u odnosu da bivše i buduće vrijeme, usput lagano ironizirajući karakteristike velikana umjetnosti...Ono što je Woody uvijek uspije je i nevjerojatno dobro prilagoditi film glumcima i obrnuto, tako da uvijek ostaje pitanje: stvarnost ili filmska mašta....:-)

Čista petica!

Film je odličan, mora se pogledati.Mislim da dodatna objašnjenja nisu potrebna.

Must watch movie

Romantičnost ovog naslova privukla me da što prije sjednem u fotelju kino dvorane i uživam u očekivanoj ljubavnoj tem. Vidjevši da Woody Allen ima svoje prste u u kreiranju ove priče, naslutila sam da to neće biti jedan od onih ''they lived happily ever after'’ filmova, što je bio dodatni poticaj da kupim karte as soon as possible. Pa , nisam požalila! Naizgled bajkovita priča ipak provocira svojom pomalo neobičnom fabulom i tokom radnje. Iako je priča nadasve šarmantna, Woodijevo igranje psihom i mene je natjeralo da razmislim da li bih izabrala neko drugo desetljeće, ili možda stoljeće te okušala svoju sreću u tome dobu. Priča nas spirira I ostavlja vedar trag. Film uistinu ima iskrenu I ‘osvježavajuću ‘ poruku . Ja dajem peticu Woodiju i željno iščekujem neke nove ponoći u Parizu.

Pariz 20-ih godina

Baš sam neki dan pročitala članak u kojem novinar piše kako je W. Allen u svom filmu 'Vicky Cristina Barcelona' snimao spomenuti grad kao da to radi za turističku emisiju. Pitam se što će reći kad pogleda ovaj film snimljen u Parizu. Meni se recimo jako sviđa što se Allen posebno trudi prenijeti što više motiva, lokacija i atmosfere grada u kojem se odvija radnja filma. Poseban je to ugođaj za jednog filmofila. Film je čaroban, komičan i sjajno režiran. Glumci sve redom sjajni i točno pogođeni. Likovi nestvarni, 'ukradeni' iz 20-ih godina prošlog stoljeća, što me posebno dojmilo. Film je odličan, skidam kapu Woodyu. Još jednom. A sigurno ne i zadnji put.

Jako neobičan film

Klišeji kao što su vjenčanje amerikanaca u Parizu, američki pisac, mala američka bogatašica i njezini roditelji koji ne shvaćaju novog zeta i sl. Woody je napravio genijalan i vrlo neobičan film u kojem svi ti klišeji stvaraju plodnu podlogu za razvijanje priče u neočekivanom smjeru. Film je definitivno osvježenje. 5!!!

wtf Woody?

nakon toliko utakmica 'medju' i u nogama, covjek bi pomislio da nam dobar stari Woody ima reci nesto vise osim cliche karte i 'igre na sigurno' s ovom dosadnom retro sladunjavom razglednicom iz pariza koja vise pase na prospekt turisticke zajednice pariza.jos jedan wanna be pisac u parizu.i to jos..amer..kako...banalno. veliko Ne.

Jednostavno prekrasno

Pariz, nepresušna tema mnogih filmaša, ali samo je Woody Allen mogao napraviti nešto ovako jednostavno prekrasno sa puno šarma i duhovitosti, gdje je u jednu cjelinu povezao izgubljenu generaciju s nama, jer Gil smo zapravo svi mi koji dopuštamo da nas mašta odvede u neka ljepša vremena.

S Allenom je svijet ljepši

Još jedan u nizu Woodyjevih filmova koji, u današnjim sumornim prilikama, djeluje kao melem na dušu. Prekrasno snimljen Pariz, duhoviti i inteligentni dijalozi, naizgled lagana tema o kojoj se može itekako razmišljati,muzika, radnja koja lako klizi , sve to daje pitku i šarmantnu cjelinu. Bravo Woody, bez tebe je svijet definitvno sumornije mjesto!