Vožnja

Bezveze

nemojte trošiti svoje vrijeme u ovo ČUDO......dosadno, bezveze.........

Ocjena 4

Prvi dio filma mi je puno bolje sjeo, "komplikacije" u nastavku mi nekako odu predaleko. Ipak, cjelokupni dojam je ok, zanimljiv film. Malo me živcirala ona čačkalica u zubima. :)

Pravi biser suvremene kinematografije

Predivan film...Jednostavna radnja je prikazana sa toliko stila i orginalnosti da bez pretjerivanja mogu reci da je VOŽNJA pravi biser kinematografije koji se istice u morima i morima gluposti koje se prozivaju filmovima.Glumci svoj dio odrađuju odlično,pogotovo Ryan Gosling koji je stvorio jednog od najupecatljivjih likova u zadnjih desetak godina.Međutim,prava zvijezda filma je redatelj Nicolas Winding Refn koji je film snimio na predivan nacin kao svojevrstan hommage američkim akcijskim krimićima davsi mu artistički,a opet realistični štih.VOŽNJA nije tipicni akcijski film,ako ga je uopce uredu nazvati akcijskim filmom...Akcije ima,kao i brutalnog nasilja,no oboje su stavljeni u drugi plan te ih se treba docekati.Stoga bi VOŽNJU nazvao artistickim akcijskim trilerom sa akcijom stavljenom u potpuno drugi plan...Dok su u sredistu kompleksni likovi i njihovi međusobni sukobi.Za kraj bih preporucio onima kojima se svidjela VOŽNJA filmove snimljene u slicnom stilu...AMERICAN Alfonsa Cuarona(sa George Clooneyem),GHOST DOG Jima Jarmuscha(sa Forestom Whittakerom) te (meni najdraži)LIMEY Stevena Soderbegha(sa Terenceom Stampom).

Film godine

Ovaj film je pefekcija,jednosatvna perfekcija. Radnja filma me odusevila,film je onako umjetnicki a glavni lik u filmu je odlican,misteriozan covjek od malo rijeci koji govori samo onda kad treba je jedan od najvecih collera u povijesti filma stvarno bi se usudio reci takvog lika nije bilo jos od estwoodovih glumackih izvedbi U filmovima Sergia Leonea. FIlm me doslovno prikovao za sjedalo,odlican pocetak filma bas da te zaintrigrira od samoga starta,fantasticni dijalozi,pogledi medju likovima soundtrack koji je perfektan pogotovo pjesma od Collega- A real Hero AKO trazite brze i zestoke il nesto u tom stilu propustite ovaj film,oval je film za prave filmofile,genijalan

Drive

Film me odusevio i pored toga sto sam ocekivao jako mnogo od njega. Ocekivao sam vise jurnjave i akcije, prvenstveno zato sto je trailer ostavio takav utisak, ali ovakav kakav jest, prilicno spor i realistican, film je mnogo bolji. Glumci odradili posao korektno, posebno Brooks. Gosling, sa obzirom da mu je lik teski cooler vecim dijelom filma takodjer odradio jako dobar posao. Posebno sam odusevljen cinjenicom da se reziser odlucio za 'slow-mo' u scenama gdje danas gotovo svi radije koriste dinamicnu kameru i brze izmjene kadra, sto je na neki nacin osvjezenje. Ritam filma, koji me i sam podsjetio na voznju, cas ubrza cas uspori, mi je takodjer jako dobar. Atmosfera i soundtrack prilicno cudni, ali ipak funkcionisu sa radnjom filma. Sve u svemu, jako dobar film. 4/5

PRAVO IZNENAĐENJE

Iskreno, malo sam izbjegavao pogledati ovaj film i bio sam u potpunosti u krivu, neobičan i moćan film. Fenomenalno, jedan od najboljih filmova koje sam gledao.

Odličan

Ovdje pravi filmski znalci dođu na svoje. Film je stilski savršen, audio-vizualni ugođaj je perfektan, gluma odlična. Sve što moraš napraviti je smjestiti se u fotelju i prepustiti se filmu da te vodi svojim tempom. E sad, to je očito problem ekipi koja gušta u filmovima poput Transformera 3, Pearl Harbora, Salta i sličnih sranja, kojima neprestano treba nešto da se brzo kreće po ekranu ili da eksplodira da bi zadržalo njihovu pozornost. Nije mi uopće jasno zašto gledaju ovakve filmove kad dobro znaju da nisu za njih.

Vozač

Nicolas Winding Refn je sa 'Valhalla Rising', otvorio sebi vrata Hollywooda.Inspirisan romanom 'Drive', autora James Sallisa, poznati iranski scenarista Hossein Amini ('The Four Feathers') napisao je scenario za potrebe snimanja filma.U centru pažnje je povučeni, ćutljivi vozač (Ryan Gosling), mladić koji je danju kaskader u niskobudžetnim filmovima, a noću radi po pozivu pripadnika kriminalnog miljea L.A.Poznanstvo s lepom komšinicom Irene (Carey Mulligan) i njenim sinom Beniciom, probudiće emocije kod ovog momka.Uskoro vozač će biti prinuđen da uradi mnogo više od onoga što najbolje zna (brza vožnja), kako bi se suprotstavio opasnim gangsterima...Mladi danski režiser ostaje veran sebi, jer ponovo je naslovni junak lik koji je miran, proračunat i veoma malo priča.Iznad svega, on je momak dobrog srca i iz humanih pobuda, uključuje se u opasnu igru, iz koje nema povratka.Stilizovan prikaz lokalnog podzemlja, gde su gangsteri predstavljeni, kao obični, naizgled potpuno bezopasni ljudi, ali ljudi koji se striktno drže koda ponašanja što znači da nema mesta za bilo kakav propust, naročito kada se radi o velikim svotama novca.Glumačka ekipa je na nivou, počev od Goslinga koji maestralno oslikava lik mladića, koji se pridržava nekih svojih principa, bez obzira što ga to može dovesti u životnu opasnost.Carey Mulligan naprosto zrači neku pozitivnu energiju i kreira svoj lik na sebi svojstven način:ljubazna, nežna, slatka, uzdržana, verna, požrtvovana majka (da, da, sve to u jednoj osobi).Posebnu pohvalu zaslužuju likovi gangstera, pre svega Albert Brooks za rolu moćnika Bernie Rosea, čoveka koji poseduje mnogo toga, uključujući i neke ljude.Takođe nije loš u epizodnoj roli, Ron Perlman kao Nino, Jevrejin koji želi da bude italijanski gangster zato što je odrastao u New Yorku.Radnja ima malo akcije, a to što vidimo je odrađeno s merom, pa ne izgleda ništa naduvano, niti neuverljivo.Ova svojevrsna mešavina nekoliko žanrova (triler, drama i akcija) je brižljivo režirana, gde se vodilo računa o svakom detalju.Setovi su napravljeni na lokacijama po L.A. Kako se u filmu dosta vozi, onda je bilo logično odabrati i adekvatan automobil, pa je za potrebe snimanja, Ryan Gosling restaurirao Chevy Malibu iz 1973. godine.Inteligentno postavljena priča, koja istini za volju ima par sitnih nelogičnosti (obratite pažnju na početak filma, kada vozač parkira automobil kod dvorane i potom mirno izlazi kamufliran kao navijač košarkaškog kluba Clippers, a policija nije uspela da pronađe automobil), što generalno gledano ne umanjuje krajnji utisak o filmu.A utisak je da se radi o veoma dobrom filmu koji bi svaki istinski ljubitelj svakako morao da pogleda.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Sviđa mi se

Jako dobar film!Stvarno me je ugodno iznenadio. Gluma vrhunska, soundtrack fenomenalan, a za atmosferu ne mogu naći prikladnu riječ. Gosling sigurno u ulozi karijere. Što se tiče samog tempa filma, nemam prigovora. Baš mi je dobro sjeo. Možda zbog toga film neće baš svakom odgovarati, ali eto u meni je našao svoju ciljanu publiku. Dojmljiv, snažan i emotivan uradak !!!!!!!

Čvrsta trojka!

Vrlo dobra gluma glavnog glumca Ryana Goslinga koji po mojem skromnom mišljenju ima kapacitet da napravi vrhunsku karijeru, fenomenalna atmosfera, glazba u najmanju ruku vrlo dobra.

Vrlo dobro

Dugo nisam gledao film poput „Drivea“. Kad bi ga krenuo opisati okarakterizirao bi ga kao art film unutar trilera u kojem se odvija ozbiljna dramaturška priča. „Drive“ je poseban film, savršeno i proračunato snimljen od strane Winding Refna, te zapravo fascinira tolika različitost kadrova; gdje se čini kao da je svaka scena umjetnost za sebe. Zaista je nagrada za najboljeg redatelja u Cannesu opravdana, te se ne mogu oteti dojmu da je mjesto Clooneya u kategoriji najboljeg redatelja na nedavno objavljenim nominacijama za Zlatni Globus zapravo mjesto koje je s punim pravom trebalo pripasti ovom odličnom Dancu. Ono što su mnogi vidim zamjerili filmu jest glavni lik, bezimeni vozač, a ja sam mišljenja kako je to jedan od razloga zašto je ovaj film ovako dobar. Taj bezimeni vozač, koji gotovo cijeli film ništa ne kaže, kao da je posveta Eastwoodovom radu u Leonovoj 'Dolar' trilogiji u kojima je on zapravo dobar lik. I naš bezimeni vozač je u suštini lik s pozitivnim namjerama, ali i lik koji će kroz poveće mjere nasilja doći do svojih ciljeva (kao što je slučaj s većinom glavnih likova u Winding Refnovim filmovima). Upravo ta misterioznost koja okružuje taj lik je odlična i tu Gosling strahovito puno pridonosi umjerenom, te u isto vrijeme strahovito upečatljivom izvedbom. „Drive“ je artistički napravljen triler s sporom nadogradnjom radnje i film kojeg se isplati čekati, gdje neodoljivo podsjeća stilom na filmove 80-ih; od odabira glazbe pa sve do početne špice i fonta slova kojim je naslov filma ispisan. To nije film za široke mase, čak bi se usudio reći da je to tip filma za festivale, ali ipak svaki zaljubljenik u istinski dobre filmove mora pogledati ovo djelo; jer u suštini ovaj film ima sve što čini dobar film. Posebno, nasilno i upečatljivo filmsko ostvarenje koje će vjerojatno proći ispod radara najprestižnije strukovne nagrade što je zaista žalosno.

do bola loš

Bezveze potrošeno vrijeme. neznam koji je ovo žanr akcija- nije sigurno možda 2 do 3 min, krimi-nije nema šanse, drama- nebi reko, triler- ni slučajno, biće da je psihološki jer ubija u mozak od dosade. Zbilja u trailer su stavili jedinu akcijsku scenu, Do kraja sam ga odgledo samo zbog Carey Mulligan. Ocijena 1.5

uzas

Registrirao sam se samo da bi napisao da nezanimljiviji i gluplji film nisam pogledao godinama... Par puta smo gledali jel zamrzo komp zbog staticnih slika...Ono sto je prikazano u traileru je sva akcija u filmu,a izmedju slika stoji...Zaplet i radnja uzasno predvidljiv, a tekst stane na jednu vizitku... Da nepricam o stereotipnim mafijasima... A ako netko gleda film zbog brzih auta, jedino je tamo bila mazda... Uglavnom, uzas!!!

Dobra lagana vožnja

Odličan film,pomalo spora radnja ali sve u stilu.Preporučam!:-)

Vozi

Malo drugaciji, smiren, tih film, bez previse texta, prati radnju, cak vrlo zanimljivo! Da se naslutiti sta ce se desiti, ali samo otprilike. Ipak, vrijedi ga pogledati, jer je dosta dobar film...ima doduse nekih malo macho sranja, ali de,zar Rambo nema :-)?!

Brutala

Sad mi je zao sta nisam otisla u kino i dala onih zadnjih 30kn za ovaj film. Da, zensko sam, gledala sam ga prvenstveno zbog Goslinga i brzih auta. I da, vise ima emocija i romantike nego akcije. Al meni je mmmljac! :) Muzika je predobar kontrast radnji, a sutnja predobra zamjena tupim akcijskim svadjama. Pet!

Prorok

OK, nije spoiler, neću o glumcima, niti radnji, niti režiji. Reći ću samo ovo: film je loš. Loš. U pojedinim momentima glavni glumac, tip tako diše da sam mu htio dati maramicu, no shvatio sam da ga to u tuposti zabavlja, valjda kao i svaku muškarčinu koja se bavi iskopom materijala iz svog nosa, dubokomnim tupim gledanjem u veliko ništa, proba se sjetiti svih bitnih stvari: tko smo, što smo, kamo idemo, jesam li platio struju, kako je prošao dinamo i da li jesnjeguljica.... jel. Film je na pragu praćenja kronologije-psihologije-komparacije glup-gluplji-gledašfilm. Pravi doživljaj bi bio ustati sa sredine reda, u prepunom kinu, i pokrenuti stampedo ka izlazu. Mnogi bi pohrlili za vama prijeteći da vas proglase za sveca te vas u budućnosti slijepo prate i kroz vatru i preko vode.... do slobode.

osvježenje [spoiler]

Od ovoga sam filma očekivao mnogo budući po jako visokim ocjenama na filmskim portalima - posebice popularnom indb-u. Viskoka očekivanja obično rezultiraju razočaranošću no to ovdje nije bio slučaj. Film Drive/Vožnja nije akcijski film kako se da naslutiti po traileru tako da će ljubitelji akcijskih filmova potjere biti pomalo razočarani - iako akcijskih elemenata ovvdje ne nedostaje opet sama akcija i scene brze vožnjenisu u prvom planu. Riječ je o mladiću, povučenom i introvertnom koji posjeduje izvanredne vozačke sposobnosti i kojega unajmljuju kriminalci iz podzemlja za obavljanje prljavih poslova. Film je nabijen emotivnom glazbom koja daje atmosferu i dramatičnim međuljudskim odnosima - posebice sa ženskim dijelom gdje je glavni lik pomalo rezerviran i djeluje poprilično drugačije od sličnih protagonista ovoga žanra. Na kraju filma glavni lik ipak u sebi budi onu emotivnu stranu i romantični dio sebe što pop glazba u pozadini snažno daje do znanja. Dakle, drama, emocije, glazba i akcijski elementi čine ovaj film zbilja odličnim i pravi je otklon od sličnih filmova koji neodoljivo podsjeća na neke klasike 70-ih godina, a možda i postane novi moderni klasik. Zbilja osvježavajuće ostvarenje lišeno seksualnih scena, droga i prljavog jezika - a možda i zato nije toliko popularan. I na kraju, glavni protagonist nakon neiredne prošlosti postaje pravim herojem koji ide novom smjernicom u životu.

Stilska vožnja

Čudi me da nema recenzija za ovaj film - u kinu kinima) teško da trenutno igra nešto bolje. Ako vam se recimo svidio "Amerikanac" ili čak Jarmuschev Ghost Dog, svidjet će vam se, rekla bih i ovo. Ryan Gosling nije ni Steve McQueen ni Mads Mikkelsen, ali boljeg Drivera Refn nije mogao ni dobiti - dečko je prejak:) Nasilja ima, ali viđala sam puno gore, akcija je više nego perfektna - gledajte!