Pravi čelik

Roboti !!!!!

Slažem se s konstatacijom za ovaj film - pravi obiteljski. I sam sam ga gledao u obiteljskom okruženju. I to je vrhunski obavljeno. Malo me je zasmetalo to proračunato ciljanje na emocije gledatelja, ali nije to velika zamjerka. Ma to je vjerovatno bila i namjera redatelja. Hugh Jackman je jako dobro odigrao svoju rolu sa minimalnim prenemaganjima i njega ću jedino izdvojiti iz glumačke ekipe. Gledati !!

zabavna glupost

Od ovoga filma sam očekivao samo zabavu i to sam i dobio. Uglavnom, bolji je od Transformersa koji su prekrcani akcijom - poglavito drugi dio. Sama ideja je malo glupava i nerazrađena, sve se svodi na glorifikaciju robota i entuzijazmu malog klinca prema njima tj. njemu. Sam klinac u filmu je iritantan po glumi i čak to snizuje ukupan dojam filma. Hugh Jackman je nekako standrdan i predvidljiv, efekti su solidni ali priča i pozadina priče slaba, da ne kažem predvidljiva. Odnos oca i sina je čisti kliše i tako predvidljiv, imam osječaj da je to naknadno napisan scenarij. Sve u svemu, neloše, za kojih pola sata predugo

Borba bez pravila

Smeštena u blisku budućnost, radnja prati borbe boksera robota koji su u potpunosti zamenili ljude, pa je plemenita veština evoluirala u nekakvu veštinu upravljanja čeličnim grdosijama, preko daljinca (comp boarda il tome slično).Charlie Kenton (Hugh Jackman) je bio nekada solidan bokser, a sada je trećerazredni promoter borbi, koji jedva sastavlja kraj s krajem.Kada mu zapadne da provede nekoliko meseci s otuđenim sinom Maxom (Dakota Goyo), baja će otkriti neke skrivene talente svog sina.Mališa Max ume da pronađe robota, pa makar on bio 'druge generacije' i da od takve starudije, uz pomoć oca, napravi veliku boksersku atrakciju... Shawn Levy režira žestoku akcionu priču, koja sadrži dovoljno emotivnog naboja, prevashodno kroz pažljivo razvijanje odnosa na relaciji otac - sin.Polazna osnova za stvaranje futurističkog filma jeste kratka priča Richarda Mathesona 'Steel'.Inspirisani ovakvim štivom, Dan Gilroy i Jeremy Leven napisali su priču 'Real Steel', koju je potom John Gatins pretočio u zanimljiv filmski scenario. Puno dobrih specijalnih efekata je glavna odlika, a dobar zvuk i solidna gluma su takođe vredni pomena.Evidentno je da ovde ima puno referenci na kultni film 'Rocky', pa i na 'The Champ', tako da sama priča izgleda pomalo otrcano i već viđeno (trnovit put od autsajdera do pobednika).Međutim, ovakav smeli koncept filma, svakako je našao svoje poklonike među pasioniranim ljubiteljima video-igrica.Zato ostvarena zarada od blizu $277,000,000 širom sveta, nije za potcenjivanje, jer jasno govori da se radi o modernom filmu, koji podilazi ukusu, pre svega, mlađe publike odrasle uz razne kompjuterske video-igrice.Tačno je da nismo videli ništa originalno što bi nas oborilo s nogu, ali je činjenica da radnja nije baš potpuni kliše (u prilog tome sam kraj filma).Naravno imamo i malo nezibežne patetike, jer scenario dozvoljava da se glavni likovi postepeno otvore, unoseći toplinu u celu filmsku priču.Emocija ima tek onda kada se 'pronađu' otac i sin, jer poseduju obojica čeličnu volju da pobeđuju (a borba ogromnih robota je samo prikladna forma).Prijatno iznenađen, jer ruku na srce očekivanja i nisu bila velika od ovog filmskog naslova, koji je neočekivano kod mene zaradio i više nego prelaznu ocenu.

Odličan!

Film za cijelu obitelj! Meni je odličan...

Gubitak vremena

Ovo je film isključivo za djecu. Osim specijalnih efekata, nema ništa specijalno u njemu. Klišej na klišeju, likovi uglavnom iritantni, odnosi među njima užasno loše razrađeni, a pokušaj stvaranja simpatičnog lika od ovog robota je čista sprdnja. Ma cijela ta ideja sa boksanjem robota je totalna debilana. Film može dobiti prolaznu ocjenu jedino na račun produkcije. 2.5/5 u vrh glave.

jako dobro

Pravi obiteljski film. Vrlo topla priča i dobro obrađen lik oca i sina. Gluma odlična, puno akcije i na vrlo zanimljiv način obrađena tema robota u budućnosti. Ima nekoliko nelogičnosti, ali film je pravo osvježenje. Toplo preporučam. Meni osobno puno bolje od Transformersa zato jer ima toplinu i ne pada mu ritam ni na sekundu.

<