Svi su ludi za Mary

NEOBIČAN HUMOR

Degutantan humor je očito trade-mark braće Farrelly i ovdje ga ima u izobilju. Od 'gela' za kosu, šlica do onoga sa psom. Čovjek nije siguran dali da se smije ili da se čudi. Ja sam ipak odabrao smijeh, jer sam navikao na njihov humor. Taj humor može nekome biti dosta uvrijedljiv i neukusan. Ben Stiller je odličan u njemu sasvim karakterističnoj ulozi zbunjenog tipa. Cameron Diaz je solidna. Smatram da su se Peter i Bobby Farrelly ipak bolje iskazali u odličnoj komediji Ljubav je slijepa, koja za razliku od ovog filma, ima pouku. Bilo kako bilo, ovo je nadprosječna komedija koja će vas nasmijati jedino ako razumijete njihov humor. Ocjena filma: 4

Zgodno

Iznenađujuće dobar film kad se uzme u obzir da su ga radili kraljevi degutantnih komedija - braća Farrelly. Cameron i Ben dobro funkcioniraju. Ujedno i jedini Farrelly-film koji mogu gledati ponovo.

marry

Valja za pogledat jer vam neće biti dosadno.Film je jako humoristićan i zanimljiv te isprepliću se humoristićne scene kojih ima u izobilju.

Morate pogledati!

Ovaj film jednostavno morate pogledati.Ovo je sigurno jedan od najsmiješnijih filmova braće Farrely poslije filma Glup i Gluplji i Kralj svih glavonja.Braća Farrelly su jednostavno stvoreni za odlične komedije.Film nam i šalje jednu važnu poruku,a tu poruku otkrijte sami!Ali svakako pogledajte ovaj film!!!

Tipično zahodski

Pomalo je tužno gledati većinu hollywoodskih komedija iz devedesetih. Nostalgija vas jednostavno preplavi kad se sjetite nekih drugih,ranijih filmskih epoha. Ako je «Mary» vrhunac filmskog humora glede&unatoč desetljeća koje je iza nas, trebamo se ozbiljno zabrinuti za svoje mentalno zdravlje u tisućljeću koje je započelo. Ovo je tipični proizvod iz radionice braće Farrelly koji onako odoka svrstavamo pod zajednički nazivnik zahodskog humora. Ben Stiller (ej, Benny gdje su oni slavni dani SNL-a) glumi Teda koji je očajnički zaljubljen u Mary (preplaćena i preglumljena Cameron Diaz) i to je otprilike to. Ted će učiniti sve ne bi li ostvario svoju fantaziju o zajedničkom životu s ljepoticom iz srednje škole. Usput, Farrelly brothers ismijavaju mentalno zaostale, foot fetišiste, nakvarcane i ostale lake mete. Ima tu i ono s penisom koji krvari, psom u gipsu i nekonvencionalnom gelu za kosu Jest, izmami vam to osmijeh na lice, ali mene više poklopi tuga kad vidim da se današnji klinci zapravo i nemaju čemu inteligentnijem smijati.

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

zabavno

uvodna scena je sigurno jedna od najsmješnijih scena devedesetih. dalje, film se pomalo topi u prosječnosti. ali, sigurno originalan scenarij četvorke, dobra režija, ali pomalo iritantni ben stiller. film je na mahove dosta zabavan, na mahove dosadan, i sasvim prikladan da ubije jednu večer. solidna 2.

Vrlo dobro.. uz upozorenje

Standardni humor braće Farrelly donosi zabavu od početka do kraja. Jedno upozorenje, DVD izdanje koje sam ja posudio imalo je velikih problema s hrvatskim titlom. Svakih par minuta je nestajao i to bi trajalo nekoliko minuta, pa se zatim ponovo uključivao. Gotovo pola filma nema hrvatski prijevod. Meni nije smetalo jer dovoljno dobro govorim engleski, no nekima će upropastiti doživljaj. Raspitajte se i provjerite u videoteci je li titl ispravan.

odlično!

Film sam gledala više puta i nije mi nimalo dosadio jer je odličan! Nema pretjeranih scena koje su česte u američkim komedijama, nego je prisutan normalan zdrav humor!