Duga mračna noć

Čestitka iz Slovačke

Jedan od najboljih filmova koje sam gledala. Odlična pjesma koju več znam na pamet./i ako sam strankinja/Malo poznajem filmova od Vrdoljaka ali ovaj me oduševio. Sve najbolje od Zuzany P.S. Za sada kratko , upoznavam se sa stranicom.

Može Plačljivko to i bolje!

Plačljivko je snimao i puno bolje filmove.Odabir nekih glumaca nije najsretniji.

Dugo, mračno i patetično

Kao prvo, nisam gledao film, već seriju, pa ću zapravo o njoj i pisati. Kao drugo, u biti cijenim Antuna Vrdoljaka kao redatelja, bar do vazelinskih devedesetih i neke nove pameti, zbog čega i nisam očekivao ništa od "Duge mračne noći". Spreman sam potpisati da je "Kad čuješ zvona" remek-djelo hrvatske kinematografije, kao da je i cijeli niz filmova, sve do "Glembajevih" sasvim pristojan opus osebujnog pripovjedača i pronicavog filmaša. No, nakon "Glembajevih" i osamostaljenja države, gospodin Vrdoljak se "osvijestio", te postao pravi narodni filozof (nerijetko izrazito iritantan u toj ulozi) nacionalno osvještena uma. U isto vrijeme, film je kao umjetnost proživljavao postmodernizam i digitalnu revoluciju. I onda je gospodin Vrdoljak odlučio, prosvijetljen i osvješten, snimiti epski film, priču o narodu kakvu nije mogao/smio/znao snimiti u pokojnoj državi. Vratiti se partizanima, ustašama, Nijemcima, ali s novom pameti. Nastade tako "Duga mračna noć", arhaični, u svakom pogledu zastarjeli, ideološki uglavnom karikaturalan filmski projekt u, još u Jugoslaviji njegovanom paketu dramska serija-film. Ono što je suptilno i vrlo umješno provlačio kroz "Kad čuješ zvona" i "U gori raste zelen bor" ovdje je dovedeno do neukusne groteske, a o plimi patetike da ne govorim. Malo je toga što u "Dugoj mračnoj noći" ne djeluje umjetno, koliko se god gospodin Vrdoljak trudio biti ozbiljan i suosjećajan sa svojim napaćenim likovima. Priča o velikom hrvatskom filmu zastaje na uloženim sredstvima, a sve ostalo su tek puke želje i iznimno mi je drago što je baš negdje u vrijeme premijere hrvatski film započeo svoj preporod, počevši od sjajnog "Ta divna splitska noć". "Dugu mračnu noć" neću ocjenjivati, jer se moj stav temelji na dramskoj seriji, pa ne bi bilo pošteno da moja ocjena ulazi u prosjek naveden na ovoj web-stranici. Uistinu, samo zato.

Čestitke ekipi

Znajte da je priča filma originalna možda zato što vidim u tom filmu uže članove svoje obitelji. Zapeklo me srce dok sam ga gledala. Jesu bili tada maloljetni klinci kako bi to sada rekla... ali ova priča nije... već istina puno obitelji. Još jednom iskrene čestitke cijeloj ekipi!!!

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Šteta novaca

Imati ovakvu glumačku ekipu, 30 milijuna kuna i napraviti ovo je čisti grijeh!!!! Površnost i nedorečenost likova te nihovo nestajanje bez objašnjenja. Ali ono što me najviše smeta su greške ovog filma. PAzi sad: Partizani ratuju i naravno tom prilikom pužu povlače se po rovovima blatu i svuda,a uniforme čiste kao da su ih sada donijeli sa peglanja.Možeš mislit. Ali najgora i kardinalna greška je ona sa njemačkim odredom koji na kapi ima "njemačku" zastavu i preko nje petokraku. Ali imaju današnju njemačku zastavu koja je proglašena službenom 50 i neke. Neznam koji je bio Vrdoljaku da čine takve greške ali to su evidentne gluposti koje kvare dojam filma. A sada malo o dobrim stranama.Ideja filma je odlična kao i gluma pojedinih glumaca te kamera i vizualni dojam. Film pogledajte ali ja ga neću dvaput gledati, možda kada bude opet na TV-u,a ne bude ništa na ni jednom kanalu.

Hrvatski oscarovac

Čestitke gsp. Vrdoljaku i sjajnoj ekipi glumaca, mogla bi se snimit i dvojaka, priča o ovom ratu.

Odlično!

Jako dobar HRVATSKI film. Malo možda prdugo traje, ali svaka čast svakome tko je radio na ovom filmu.

remek dijelo hrvatske produkcije

napokon nešta šta može konkurirati svijetu. Usporedite ga sa Pijanistom, pa ovo je još bolje. Mislite da je predugačak? Uzmite velike kokice i pola litre mineralne i biti će Vam i pre kratko a možda će kraj i izvuči suzu iz vašeg oka. Sve u svemu remek dijelo, možda malo preskupo ali veliki bod u hrvatskoj kulturi

Ocjena recenzije: 1.63 Tvoja ocjena: -

nonsensni nepotpisani clanak

` A to se znalo i mjesec dana prije početka festivala jer su u žiriju sjedili samo oni koji su jedini u Hrvatskoj našli svrhu tome filmu. , onaj gore nonsens je nepotpisani tekst nekog genijalca koji tvrdi da je posrijedi nevjerojatna urota. od svih prikazanih filmova u Puli, DMN je i u kinima bio najgledaniji pa nije jasno kako su to oni u ziriju `jedini u Hrvatskoj našli svrhu tome filmu`. film je, naravno, odlican i niposto predug. jedina mu je mana sto je previse materijala izrezano pa se likovi gube.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

moglo je kraće..

Dobar,čak i na rubu vrlo dobre ocjene.Zamjeram ipak na podužoj minutaži,ipak se mogao skratiti na dva i pol sata.Vjerujem da će biti bolja Tv serija.