Tajnica

Čudo!

Čudo! Ne znam kojom drugom riječi opisati ovaj film. Odlična gluma Spadera (koji se opet iskazao i dokazao kao najbolji izbor za ekscentričnog, bolesnog, sadomazohističkog odvjetnika)i Maggie Gyllenhaal koja je odlično odglumila nesigurnu, smušenu, izgubljenu tajnicu koja je opsjednuta svojim šefom. Mislim da se bolja glumačka postava nije mogla izabrati! Film je nabijen emocijama i zorno prikazuje odnos dvoje ljudi koji grade odnos na s&m način, al kao što i sama sintagma u filmu kaže "Who's to say that love needs to be soft and gentle?" :)

filmic

film je izvrstan no u svaku ruku je i dosta neobican.No kako god okrenes ne mozes rec da je film los

And The Oscar go to...

James Spader.... Ovaj film uzeo sam samo iz jednog razloga tj. jer glavnog lika u filmu tumači moj novi idol James Spader!!! Gledajuči HTV u zadnje vrijeme nije baš da ima ičega vrijedno spomena.. Osim serije koje mi je zapela za oko ne toliko radi nekokog blistavog scenarija niti zbog zgodnih komada no več zbog datog gospodina kojeg sam prije imenovao!!! Toliko da sam svake večeri čekao kad če 'pravda za sve' da bi svi moji prioriteti pali u drugi plan!!! Jednostavno gospodin Spader je stvorio takav lik da se kosi sa svim likovima američkih advokata koji su do sada izmišljeni!! Potaknut time odlučio sam potražit još filmova sa njim u glavnoj ulozi da vidim dali je to bila slučajnost ili je on stvarno takav genijalac!!!! I nađem film Tajnica...i nemoš vjerovat glumi advokata ali ovaj put još luđega!!!! Kako je film išao sve dalje mojemu oduševljenju nije bilo kraja(kao i ekipi koja je sjedila do mene)!!! Scenarij izrazito originalan, gluma vrhunska...nisam spomenuo Maggie Gyllenhaal koja briljira uz Spadera!!! Atmosfera je dosta čudna i ide od freaky depresivne do freaky spaljene sa elementima freaky erotske!!! Sve u svemu film koji vrijedi pogledat sa ekipom ili sam uz čašu dobrog vina pored kamina u ove hladne jesenje večeri(malo sam zabrijao)!!! Pročitao sam da je film pobjedio na Sundance festivalu 2002(ljudi stvarno imaju dobar ukus)!!

tajne jedne tajnice

Uvrnut film koji u ambalaži lagadno morbidne ljubavne komedije priča o ljubavi sado-mazo vrste kakvu rijetko viđamo u romantičnim komedijama. Zapravo, sado-mazohistički odnosi su tabu tema pa ih nikad i nismo imali prilike vidjeti izvan uobičajenih obrazaca gdje se time bave ozbiljno poremećene osobe ili kakvi ekscentrični likovi čija je funkcija da nas nasmijavaju svojim kožnim odijelima, bičevima i njemačkim naglascima. Ovaj film i likovi u njemu nemaju nikakve veze sa tim, pa je lako zaključiti zašto je na Sundance festivalu 2002. dobio nagradu žirija za originalnost. U interpretaciji lika blesave sekretarice sa autodestruktivnim hobijem Gyllenhaal se odlično snalazi. Njen lik na ekranu uspijeva izgledati životno i pamtljivo - i na tome možemo zahvaliti ne samo dobroj glumi već i njenom urođenom seksepilu koji izbija na površinu baš u scenama kad se najviše trudi izgledati nevino. Iako Spader s druge strane ponavlja samog sebe - pa ga vidimo kako već rutinski odrađuje ulogu hladnog odvjetnika - kemija između njih dvoje funkcionira jako dobro i dovoljno je čvrsta da se na njoj temelji cijeli film. Režija je odrađena zadovoljavajuće iako ritam filma osjetno varira u čudnim usponima i padovima te će sigurno nekima film izgledati presporo i razvučeno. Scene sa Spaderom i Gyllenhaal su spore, pune dugih kadrova i detalja - dok su one koje prikazuju sporedne likove i obiteljske prilike glavne junakinje urađene prepovršno (lik njenog zaručnika kojeg glumi inače sjajni Jeremy Davies je nedovoljno iskorišten). Veliki plus filmu donosi sjajna glazba koju potpisuje Angelo Badalamenti i koja igra ogromnu ulogu u stvaranju atmosfere filma, osobito komičnih elemenata iste. Zanimljiv film koji nije remek-djelo ali kojeg se isplati pogledati jer donosi novu temu obrađenu na nov način te pušta s lanca veliki talent kojeg Maggie Gyllenhaal očito posjeduje - i kojeg ćemo češće viđati u godinama koje dolaze.

Čudan film

Nije loš film, a neobičan je u svakom slučaju. James Spider u svojoj uobičajenoj ulozi i Maggie Gyllenhaal uvjerljivo funkcioniraju kao par. Zgodno je što priča slijedi onu već puno puta prepričanu u standardnim romantičnim komedijama, ali prikaz je prilično neuobičajen. Zapravo se čovjek prilično razočara kad pred kraj stvari postanu "normalne". Sve u svemu, ništa posebno, ali za promjenu malo svježe i novo.

secretary

originalno i genijalno djelo i spader u zivotnoj ulozi. Scena kada začuđeno stoji na vratima gledajući samoranjavanje tajnice je za anale !

OK!

DOBRO, ZABAVNO, SUPER!

Romantika na Sado-Mazo način

Napokon i jedna malo pomaknuta romantična komedija (barem mislim da bi se to moglo tako nazvati). Dosad neviđeno, ali izvrsno obrađena tema. Izvrstan odabir glumaca među kojima se osjeti ''kemija'' koja djeluje toliko stvarnom da bi se moglo reći da su u stvaranju filma uistinu uživali. SVAKAKO POGLEDATI!!

orginalnost!!!!

svaka cast na orginalnosti, i fantasticnoj maggie gylenthall koja zasluzuje svaku pohvalu!!! bravo!!! orginalna tema, pristup filmu(komicni)i izvanredan odabir dvoje mladih glumaca daju poseban stih filmu, pogledati bez ocekivanja sladunjave romantike!! jer kako film porucuje....ljubavi ima u razlicitim oblicima!!!!