Nasljednici

nasljednici

Radnji i cijela priča su solidne. George je onaj koji je izvukao ciju stvar i zbog kojeg vrijedi pogledat film. Inače, Nasljednici je za mene film koji ću pogledat jedanput, eventualno dvaput i to je to. Kvalitetno, usporeno i ozbiljno

Tragovi na duši

Matt King (George Clooney) ima advokatsku kancelariju za prodaju nekretnina, u mestu Honolulu, na egzotičnim Hawaiima, lepu suprugu i dve simpatične kćeri.No kada supruga Elizabeth (Patricia Hastie) doživi nesreću na skuteru u moru, njegov život se odjednom okreće u pravcu patnje i preispitivanja 'šta dalje'.Opterećen ovim incidentom, Matt mora da se suoči s još jednom obavezom. Kao glavni poverenik 150 godina starog porodičnog nasleđa (zemljišni posed na Kauaima), on mora da ga proda nekoj moćnoj finansijskoj korporaciji, jer je to njihova dužnost koju moraju da obave u roku od 7 godina. Time bi odezbedio finansijsku sigurnost članovima svoje brojne rodbine, a naravno i sebi.Saznanje da ga je supruga varala s drugim čovekom, dodatno ga razdire, a još kada mu lekari saopšte da nema nade za Elizabeth, Matt prima još teži udarac.Na njega pada sav teret porodične tragedije, jer sada mora da pripremi dve maloletne kćeri (ali i ostale članove familije), na jedan drugačiji život, život bez supruge odnosno majke njegove dece... Alexander Payne (izvanredni 'Sideways') režira pravu porodičnu melodramu, po scenariju koji je napisao u saradnji s Nat Faxonom i Jim Rashom. Inspiracija za film pronađena je u romanu 'The Descendants' koji je napisala Kaui Hart Hemmings (ne znam da li zbog simbolike ili ne, ali ima malu ulogu, kao Mattova sekretarica Noe).Setovi su odrađeni na Hawaiima, a u celu produkciju uloženo je samo $20,000,000.Međutim, nema sumnje da će ovaj film puno da zaradi, jer je izuzetan.Glumačka postava je uglavnom dobro obavila svoj posao.George Clooney kao glavni lik, briljira u roli čoveka koga je život tako jako i baš iznenada, ošinuo.On deluje potpuno prirodno, znači zbunjen je, besan i ljut, a u isti mah svestan da je on ta karika koja mora sve ostale da poveže i održi na okupu.Devojčice su veoma solidne, Amara Miller u roli mlađe Scottie izgleda kao razmažena 10-godišnjakinja (psuje i zna da bude nepristojna), dok je stariju Alexandru, kao devojku ophrvanu porodičnim problemima, izvrsno 'skinula' talentovana Shailene Woodley (tek joj je 20 godina).Od sporednih likova, pomenuo bih još i Judy Greer, jer je maestralno odigrala svoju epizodu prevarene žene Julie Speer, koja ima puno razumevanja za Mattov položaj.Odlična priča sa puno inteligentno postavljenih dijaloga, verodostojno je preneta na veliki ekran, a glumačka ekipa je uspešno prikazala emocije čineći ih tako prirodnim, da prosečan gledalac može bez problema da se identifikuje s nekim od filmskih likova. Muzika je takođe solidno odrađena, s jasnom namerom da bujicu emocija (koja osvaja kadar po kadar u filmu), izrazi na pravi (audio) način.Nakon odjavne špice, shvatamo da smo videli jednu konzistentnu, izrazito emotivnu filmsku priču, prožetu porodičnom toplinom (obrati pažnju na završnu scenu).Da, da, stvarno je film sjajan, pa posmatrano iz ovog ugla, ni Oskar nije tako nedostižan.Ja samo mogu da držim fige Clooneyiju i ostalim članovima filmske ekipe.

Nasljednici

Ja bih se vise složio sa tara_cumalot. Mada sam se malo zabavio,ali nekako mi je..ma ne znam, nije mi bas za komentarisanje..

ovaj film

je govneto iritantni nezanimljivi likovi. nerealne situacije omotane velom neuspješnog crnog humora. poremećena razmažena obitelj i njihove otužne i neuvjerljive reakcije na smrt bliske osobe. neuračunljiva špijuniranja, također. ma nikakva radnja. ako je george clooney lik volio svoju ženu, ja sam george clooney. :) i george clooney ne zna glumit ni kad mu se plati, odnosno glumi sebe. al to radi u svakom filmu. svaka čast care, ma bitno da si ti i dalje markantni i šarmantni cigić holivuda:* .-.- . i ona scena gdje trči u japankama. ma. urnebesno. ...

Svaka čast !

Moj favorit za Oskara. Film ima odlicnu pricu i dobre mlade, perspektivne glumce na čelu sa Clooneyjem. Film je čista desetka !!

Čista petica