Željezna lady

Željezna šaka

Film je dobar, na trenutke i sjajan samo zbog maestralne izvedbe Meryl Streep. Više bi mi se svidio da se fokusirao isključivo na vladavinu M.Thatcher kao premijerke, dakle, dok je bila na svom vrhuncu, bez uvida u sumornu sadašnjost, kad je oronula i onemoćala.

Margaret Roberts

Svi dosadašnji komentari objedinjuju ono što je potrebno reći za ovaj film ali moram spomenuti nevjerojatno dobru, izvrsnu Merly koja je ovaj put (ili još jednom) nadmašila samu sebe!! Jedina stvar koja dolazi nakon filma kad se pohvataju svi dojmovi jest da je film, iako radnja teče ujednačeno i sporo, vrlo uznemirujuć ponajviše jer dovodi u pitanje kvalitetu sadašnjeg života ljudi u tzv. modernim društvima kao i njihove budućnosti..

prolazno

Neoriginali jedino zbog čega ću ga se sjetiti je željezna izvedba mrly.

Željezna Lady

Jednostavno briljantno!!!

Lady Streep

Prekrasna biografska priča.. Posebno me se doimo način prikaza života Iron Lady. Nije klasično snimano već se koristi retrospektiva koja unosi novitet u već pomalo dosadne i uobičajene biografske filmove. Sve pohvale za kostimografiju, šminku...itd Meryl Streep se po tisućeti put dokazala kao izvrsna glumica koja može glumiti razne uloge sa jednakim žarom i kvalitetom i trenutno joj nema konkurencije, a to je konačno potvrđeno ovogodišljim Oscarom!

Čelična Lady iz Downing Streeta 10

'Nekada su ljudi pokušavali da nešto urade, danas samo pokušavaju da nešto postanu'.To je prepoznatljiva politička krilatica Margaret Thatcher (Meryl Streep), žene koja je definitivno ostavila traga na društveno-političkoj sceni V.Britanije.Kroz fragmente pratimo sve bitne događaje na životnom putu, jedne nepokolebive jake žene, sa čvrstim karakterom i realnim pogledom na svet.Od obične devojke, ponosne ćerke siromašnog piljara, do poslanice u britanskom parlamentu, pa sve do mesta premijera, kao prve žene u istoriji Velike Britanije, ova mentalno snažna žena često puta bila je suočena s brojnim dilemama, situacijama kada je morala da donese neke teške, nepopularne odluke, svesna da je to dužnost političara, ljudi koji kreiraju društveno-ekonomski život svoje zemlje. Britanska režiserka Phyllida Lloyd nastojala je da efektno portretiše g-đu Thatcher, kao osobu koja ima svoje nade, strahove, ali i ambiciju da učini nešto od svog života ('neću da budem samo umiljata supruga u pratnji svog muža' odmah je jasno nagovestila izabraniku svoga srca). Abi Morgan je autor scenarija, gde se nije insistiralo na hronološki sled dešavanja, jer ovo nije striktno biografski film.No upravo zbog toga, radnja nije dovoljno konzistentna, pa na momente dolazi do konfuzije u praćenju filmske priče, jer akcenat je bio isključivo na prikazu Margaret Thatcher i grupe ljudi kojima je bila okružena. Glumačka postava je solidno odradila posao, pa pored neosporno odlične glume u izvedbi Meryl Streep, vredi istaći i zapažen performans Jima Broadbenta, kao njenog supruga Denisa, čoveka koji je bio istinska podrška ove izuzetne žene.Brz rad kamere, sa par dokumentarnih priloga, uspešno nam predstavljaju važne istorijske događaje za vreme vladavine premijerke Thatcher. Za pohvalu su kostimi i šminka, radi verodostojnog oslikavanja prohujalog vremena, još od 50-ih, pa sve do početka 90-ih, kada je Čelična Lady sišla s političke scene. Generalno film kao celina me nije posebno impresionirao, ali ima niz dobrih momenata, pa stoga vredi da se pogleda, naročito ovo važi za onaj deo publike koja se zanima za živote poznatih ličnosti, pa makar se radilo i o političarima.

Iroooooon Laaaady

Nije loše. Jednostavno i zanimljivo a Meryl Streep je svoj posao u filmu jednostavno odradila savršeno.

The Iron Lady

Pazi svoje misli, jer one postaju riječi. Pazi svoje riječi, jer one postaju djela. Pazi svoja djela, jer ona postaju navike. Pazi kakve su ti navike, jer one grade tvoj karakter. I pazi svoj karakter, jer on kroji tvoju sudbinu......ŠTO MISLIMO TO POSTAJEMO!