Ljudožder vegetarijanac

užas

pokušaj napraviti film kao naši susjedi srbi nije uspio uvjek se u filmu nešta čeka i to ostane nedorečeno svaka čast dobrog lumačkoj ekipi ali film užas,sranje nikako nemojte potrošiti st i po na ovo

Predobar i mučan

Obavezno gledati. Ne gledam često hrvatske filmove, ali ovo je nešto sasvim drugo. Zastrašujuć, realan (naturalistički!), mučan, gadljiv i odličan. Sporedni glumci dobri, Rene odličan! Konačno film koji se bavi stvarnim problemima koji muče hrvatsko društvo - nedostatkom makar i tračka savjesti kod većine aktera koji imaju utjecaj na naše živote. Nakon ovog filma imam osjećaj da živim u totalnoj iluziji (Matrix) da još postoji dobrota, savjest, međuljudska pomoć...

NAPOKON

Očito je trebala doći nova generacija glumaca koji su neopterečeni šablonama,stereotipima stare škle glume. svaka čast

Iznenađenje domaće kinematografija!

Pogledati. Ostavio me bez teksta. I sam malom mučninom u želucu. Schmidt, good job!

* * * * * / 5

film prikazuje stvarno društvo oko nas: izrugivanje kompetentne osobe jer je drukčije boje kože, inspektor koji valja koku, korumpirani doktor i još puno toga.. meni se jako svidjela glumačka postava od rakana preko cvitešićke i ono malo mustafe. zanimljiva kamera gdje prevladavaju dugi ali dinamčni, negdje čak i predinamični kadrovi. ugodno iznenađenje od filma, preporučam!

Hvala Branko!

Prije ovog filma treba pogledati Metastaze. U prvoj verziji, Metastaze su trebale biti teška, opora drama i kritika naše svakodnevice. Na kraju je ispala, pa skoro, komedija. Crna komedija, ali ipak je sve ublaženo. E, sa "Ljudožderom", to je - to. Ne slušajte reklame, već krenite u kina film pogledati otvorenog uma, spremni na sve. Film je brutalan, težak, sirov, gorak, jednom riječju - realan. Kritika korumpiranog društva na svim razinama. Bolesno zdravstvo, policija, politika, svi znamo za taj glib u koji smo upali, a ovaj film je u srcu toga gliba. Pokazuje se kakvi ljudi trebaju biti ako žele u takvom glibu napredovati. Tu nema dobrote i savjesti. Glumce ne želim spominjati jer su oni samo oružje Branka Schmita (dobro oružje) kojim on puca u našu stvarnost koja nas okružuje. Bravo Branko i jedva čekam što je sljedeće.