John Carter

Barsoom

Oskarom nagrađeni Andrew Stanton ('WALL·E') kao pasionirani ljubitelj naučnofantastične literature još od malih nogu zavoleo je heroje koji vode svoje velike bitke i doživljavaju maštovite avanture daleko izvan prostora naše planete, tamo negde po bespućima svemira.'Walt Disney Pictures' je napravio dobar izbor kada je pomenutog filmskog radnika angažovao da napravi visokobudžetnu SF- avanturu koja bi privukla današnju publiku, uvek željnu novih superheroja i svežih ideja u kreaciji spektakularnih specijalnih efekata koji će nas ostaviti bez daha.Inspirisan naučnofantastičnom pričom 'A Princess of Mars' poznatog Edgara Ricea Burroughsa, Stanton je napisao scenario u saradnji sa dvojicom istomišljenika: Mark Andrews & Michael Chabon. Smeštajući priču jednim delom na matičnu planetu Zemlju, a drugim, dobrim delom filmske radnje na egzotičnu planetu Barsoom tj. Mars, pratimo Johna Cartera (Taylor Kitsch), nekadašnjeg kapetana američke vojske iz građanskog rata.U jednom okršaju sa neprijateljski raspoloženim Apačima, skrivajući se u pećini zajedno sa pukovnikom Powellom (Bryan Cranston), Carter na neobjašnjiv način dospeva na Mars.Tamo biva upleten u sukobe između lokalnih stanovnika. Koristeći neke svoje novootkrivene moći, kapetan ulazi u epsku avanturu, posle koje više ništa neće biti isto...U produkciju je uloženo ogromnih $250,000,000 sa odabranim lokacijama za setove po Engleskoj, kao i u New Mexico i Utah.Za snimanje scena u zatvorenom prostoru, korišćeni su: 'Shepperton Studios', London i 'Longcross Studios', Surrey, u Engleskoj.Dosta vremena utrošeno je i na digitalnu kreaciju željene scenografije, koja u kombinaciji s adekvatnom prirodnom scenografijom ima za rezultat autentičan prikaz udaljene planete Barsoom.Takođe, za izradu maski i za upadljivu šminku, bio je neophodan čitav tim stručnjaka, a sve kako bi likovi delovali realistično i normalno, drugačije od Zemljana.Brojna glumačka ekipa imala je kompleksan zadatak, obzirom da su morali da budu 'dobro namontirani' za likove koje tumače u filmu.Glavni baja, Taylor Kitsch radi što uverljivije interpretacije svog lika, morao je da prođe kroz jake fizičke pripreme i da nauči osnove veštine mačevanja.No i pored svega, utisak je da ovaj glumac nije pokazao ništa posebno, kao da mu fali malo harizme i iskustva.Rola glavnog negativca, koji se predstavlja i kao Matai Shang, još jednom nas je uverila da Mark Strong baš uživa u koži raznoraznih zloća, pa su pohvale na njegovu adresu, sasvim zaslužene.Iako su angažovana značajna sredstva, mnoštvo iskusnih filmadžija i renomiranih glumačkih imena, ipak sam film nije dosegao neki vrh, valjda iz razloga što je tek bleda kopija nekih ranijih, koje smo videli, napuštajući bioskopske sale, egzaltirani, sa širokim osmehom na licu, zadovoljni ponuđenom predstavom. Generalni zaključak: veliki promet mala zarada, jer ova visokobudžetna SF-akcija definitivno nije loša, ali s druge strane teško se može klasifikovati u rang 'Star Wars' ili 'Star Trek'.Komercijalni aspekt je po svemu sudeći najvažniji, jer od inkasirane sume zavisi dalja sudbina vezana za eventualni nastavak avantura na ovoj fascinantnoj planeti.

Nevalja

Nisam ga gledao u cinestaru tko da vjerujem da oni koji jesu sigurno imaju bolje mišljenje o filmu nego ja. Gledao sam ga doma i nakon filma sam bio ljut zato što sam 2 sata potrošio uzalud. GLUPOSTI U FILMU: dode na mars kao gravitacija je slabije nego na zemlji i jedino sta može je skakat jako, kad se treba tući u jednoj sceni je super jak a u drugoj nemože nikoga da pobijedi. Radnja je ništa specjalno i ako ce mo usporedit sa Avatarom ovaj film nije ni do koljena Avataru u svakom pogledu.

Barsoom

Oskarom nagrađeni Andrew Stanton ('WALL·E') kao pasionirani ljubitelj naučnofantastične literature još od malih nogu zavoleo je heroje koji vode velike svoje velike bitke i doživljavaju maštovite avanture daleko izvan prostora naše planete, tamo negde po bespućima svemira.'Walt Disney Pictures' je napravio dobar izbor kada je pomenutog filmskog radnika angažovao da napravi visokobudžetnu SF- avanturu koja bi privukla današnju publiku, uvek željnu novih superheroja i svežih ideja u kreaciji spektakularnih specijalnih efekata koji će nas ostaviti bez daha.Inspirisan naučnofantastičnom pričom 'A Princess of Mars' poznatog Edgara Ricea Burroughsa, Stanton je napisao scenario u saradnji sa dvojicom istomišljenika: Mark Andrews & Michael Chabon.Smeštajući priču jednim delom na matičnu planetu Zemlju, a drugim, dobrim delom filmske radnje na egzotičnu planetu Barsoom tj. Mars, pratimo Johna Cartera (Taylor Kitsch), nekadašnjeg kapetana američke vojske iz građanskog rata.U jednom okršaju sa neprijateljski raspoloženim Apačima, skrivajući se u pećini zajedno sa pukovnikom Powellom (Bryan Cranston), Carter na neobjašnjiv način dospeva na Mars.Tamo biva upleten u sukobe između lokalnih stanovnika.Koristeći neke svoje novootkrivene moći, kapetan ulazi u epsku avanturu, posle koje više ništa neće biti isto...U produkciju je uloženo ogromnih $250,000,000 sa odabranim lokacijama za setove po Engleskoj, kao i u New Mexico i Utah, USA.Scene u zatvorenom odrađene su u 'Shepperton Studios' u Londonu i 'Longcross Studios', Surrey, u Engleskoj.Dosta vremena utrošeno je i na digitalnu kreaciju željene scenografije, koja u kombinaciji s adekvatnom prirodnom scenografijom ima za rezultat autentičan prikaz udaljene planete Barsoom.Takođe, za izradu maski i šminku, bio je neophodan čitav tim stručnjaka, a sve kako bi likovi delovali realistično i normalno, drugačije od Zemljana.Brojna glumačka ekipa imala je kompleksan zadatak, obzirom da su morali da budu 'dobro namontirani' za likove koje tumače u filmu.Glavni baja, Taylor Kitsch radi što uverljivije interpretacije svog lika, morao je da prođe kroz jake fizičke pripreme i da nauči osnove veštine mačevanja.No i pored svega, utisak je da ovaj glumac nije pokazao ništa posebno, kao da mu fali malo harizme i iskustva.Rola glavnog negativca, koji se predstavlja i kao Matai Shang, još jednom nas je uverila da Mark Strong baš uživa dok sa lakoćom iznosi takve likove, pa su pohvale sasvim zaslužene.Iako su angažovana značajna sredstva, mnoštvo iskusnih filmadžija i renomiranih glumačkih imena, ipak sam film nije dosegao neki vrh, valjda iz razloga što je tek bleda kopija nekih ranijih, koje smo videli, napuštajući bioskopske sale, egzaltirani, sa širokim osmehom na licu, zadovoljni ponuđenom predstavom. Generalni zaključak: veliki promet mala zarada, jer ova visokobudžetna SF-akcija definitivno nije loša, ali s druge strane teško se može klasifikovati u rang 'Star Wars' ili 'Star Trek'.Komercijalni aspekt je po svemu sudeći najvažniji, jer od inkasirane sume zavisi dalja sudbina vezana za eventualni nastavak avantura na ovoj fascinantnoj planeti.

Prolazno

Film je čista razbibriga,podsjeća me na Fantomsku prijetnju, zbog ovih vanzemaljaca, nije dosadan ali ni ne ostavlja bez daha, nećete ga po ničemu pamtiti, sve u svemu ok! Glumci su dobri, radnja može proći, znači po meni čista zabava. Znači ono što bi film trebao i biti, a u ovo vrijeme i to je puno, zar ne?

Pogledajte film u 3D-u !

Ponova taj magicni 3D. Ne znam po cemu neko ovaj film moze nazvati "velikim gubitnikom". Film je korektno uradjen, radnja jeste malo naivna, ali nista nije naivnija nego kod Avatara. Film je jako slican Avataru, s tim sto ima i doze humora koji je odlicno uklopljen. Zeleni vanzemaljci su kroz čitav film šaljivi pa čak i simpaticni, tako da je ovo bar za mene je od boljih Sci-Fi filmova. Ako ništa film je isplati pogledati zbog do sad najboljih 3D efekata. Od mene je 4 za film. Preporucujem !!

John Carter

Film sam pogledao na velikom IMAX platnu i mogu samo reći da ga je bilo užitak gledati. Standardno kao i primjerice Thor ima umjerenu ljubavnu komponentu što će se zasigurno svidjeti svakako ženskom djelu publike. Film svakako preporučujem pogledati u 3D okruženju.

Dzon Karter

Uprkos katastrofalno losem snimku, sa arapskim duplim prevodom, losim tonom, uspio sam pregledati ovaj film.Srecom, boje su zive, pa sam ipak mogao pregledati, mada jedva cekam neku bolju kopiju da ga odgledam iole u boljem svjetlu. Film je dobar. S obzirom da mi ocjenjujemo filmove kao svakakv ili nikakav, ovaj je dobar, sto ce reci pravo dobar. Dzon Karter kapetan US Army iz 19-og vijeka, nasavsi staru spilju i medaljon, pelazi na nepoznati teren. To je u stvari planet Mars, na kojem zive dvije frakcije ljudi,i jedna frakcija ne-ljudi, nego ljudolikih cudovista sa 4 ruke, visokih 2,5 metra sa kljovama, ali pametnih naravno :-). Imaju svoj jezik, svoje zivotinje i slicno. Najvise mi se dopao onaj kao pas, koji fura brzo kao mig-mig road runner :-). Svidjeo mi se film, koka je straha dobra, a sami likovi su osmsiljeni vrlo pametno.Karter je dobio cudnu moc da skace mnooogo visoko i daleko, sto na pocetku izgleda smjesno kad se uci "hodati". Imaju i oni nesto slicno "Ejvi" iz Avatara, ali slicno samo po boji prikaza hehe. Dopao mi se, nacin odvijanja radnje,akcijske scene, sveukupno film je dosta fluidan, bez dosadnih scena, ili nekoh Dezavua.Preporucujem ga za cijelu obitelj, i mislim da ce biti dosta gledan, ove godine medju hitovima apsolutno..ocjena,5!