Noćni brodovi

Hrvatski mostovi okruga Madison

Nakon samo jednog dana od premijere u Zagrebu, film se prikazuje i u Sisku! Ovo je zaista sjajna vijest i o tome bi se moglo pisati posebno štivo: konkurentnost među hrvatskim kinima! Iako je prvi dan prikazivanja filma u sisačkom kinu okupilo jedva devetero gledatelja, bio je to jasan pokazatelj koliki je interes za hrvatskim filmom, no ipak tih devetero ljudi su bili kvalitetna publika, što ovaj film zaista zavrijeđuje! No, hajmo o filmu... Noćni brodovi su film koji napokon nema nikakve veze s ratom i zaista uz izvrsnu glumačku ekipu, lijepo će vas provesti kroz emocije. Ovo je film o trećoj životnoj dobi, koji u romantično ispovjedanoj situaciji, mami osmijehe, tugu, te divljenje o jednoj nedogođenoj zaboravljenoj ljubavi koju će ponovno oživjeti protagonisti. A protagonisti su izvrsni Radko Polič (nejasno mi je zašto ga redatelji puno više ne angažiraju jer je briljantan glumac) i nenadmašiva Ana Karić. Uz Bogdana Diklića, Peru Kvrgića, te ostale glumce, ova romansa će vas zaista zabaviti jer ovo nije uobičajni hrvatski film. Već sam spomenuo Poliča, za kojeg ću se usuditi i reći da je hrvatski Eastwood, no i dalje mi je nepoznanica zašto hrvatski redatelji ne angažiraju ovu staru gardu glumaca, jer su zaista kvalitetni. Stoga BRAVO Igore, jer napravio si zanimljiv film! Lagana radnja od sat i četrdeset minuta uz odličnu fotografiju Silvestra Kolbasa, garantira da će Noćni brodovi biti film koji će se pamtiti. Osobito uz saznanje da propuštene ljubavi, mogu ponovno doći, no pitanje je s koliko hrabrosti će te ih ponovno moći prigrliti?!