Nedodirljivi

dalje

silne pozitivne recenzije koje sam pročitao su me nagovorile da pogledam ovaj film. no međutim...već od samog početka sam bio rezerviran....sumnjao sam u kvalitet ovog filma (nijednu od bitnih nagrada nije dobio u godini kada je objavljen). Film je okarakterisan kao drama sa elementima komedije. Na samom početku filma sam pomislio da se radi o SF-u žanru...ona jurnjava autom na samom početku je bila siguran znak da je film ispodprosječan. tako je i ostalo.....sve do 32 minuta kada sam prekinuo gledanje.... jadno! ocjena 5/10...za ovih 32 minute gledanja koliko sam izdržao... hvala! nadam se da kinematografija nije spala na to da se ovakvi filmovi u zvijezde kuju.

Ocjena recenzije: 1.2 Tvoja ocjena: -

Vrlo dobar

Vrlo dobar film, ima ono nešto "dušu", glumci su OK, obavezno pogledati.

Neobičan spoj

Tandem Olivier Nakache & Eric Toledano zajednički potpisuje toplu ljudsku priču inspirisanu istinitim događajima.Naime, aristokrata Philippe Pozzo Di Borgo je doživeo nesreću na paraglajdingu, što je ostavilo trajne posledice na njegovo zdravstveno stanje: kvadriplegičar do kraja života.Nakon par godina preminula mu je i supruga, pa je nesrećni čovek pored fizičkog, preživeo i duhovni slom.A onda je neočekivano upoznao Marokanca Abdela Selloua, čoveka koji je za kratko vreme od njegovog ličnog staratelja, postao njegov najbolji prijatelj.Philippe je svoju tragičnu sudbinu, ali i radost ponovnog otkrivanja lepote življenja, objavio u vidu romana, pod nazivom 'Le second soufflé', 2001. godine.Roman je dostigao neslućenu popularnost i već tada je bilo jasno da imamo pogodno štivo za filmsku ekranizaciju.Dvojica bliskih saradnika imali su dobar predosećaj u vezi toga i adaptirali su iskrenu ispovest čoveka koga život nije mazio, u dirljiv filmski scenario.Sticaj okolnosti dovodi u vezu bogataša Philippea (François Cluzet) i Drissa (Omar Sy) mladića disidenta, sa kriminalnim dosijeom, koji je poreklom iz Senegala.U početku njihovo druženje počinje kao neka vrsta opklade, ali vremenom između dvojice muškaraca se razvija veliko neraskidivo prijateljstvo, bez obzira na brojne razlike:generacijske, socijalne (društveni status), fizičke (invalid i momak u punoj snazi), pa i mentalne...Mada radnja nije lišena patetike, sve je to prikazano na jedan prirodan način, kroz niz realističnih situacija, tako da publika može da se poistoveti s nekim od glavnih likova, jer oni su baš onako autentični, neponovljivi.Miks drame i komedije, podseća nas još jednom na neizvesnost, munjevite obrte, koje samo život može da režira.Kasting je možda i najveći pogodak, jer dvojica glumaca su toliko ubedljivi, da publika nakon filmske projekcije, odlazi u uverenju da su njih dvojica sigurno najbolji prijatelji i van filmskog platna.Da bi ugođaj bio potpun, zasluge idu i na račun autora muzičkih aranžmana, Ludovicoa Einaudija.Komercijalni aspekt ovog projekta je takođe na zadovoljavajućem nivou.Zarada od preko $350,000,000 u periodu od oko 8 meseci prikazivanja širom sveta, jasno ukazuje da je publika prihvatila film, jer je ovo istinsko osveženje, za razliku od brojnih hollywoodskih blockbustera, koji su možda lepi za oko, ali nisu prijemčivi ljudskoj duši.Preporuka nije potrebna, jer ovaj francuski film svojim kvalitetom, definitivno spada u kategoriju pod 'must see'!

Ocjena recenzije: 4.78 Tvoja ocjena: -

Kakav...

....samo genijalni film. Ostao sam bez daha!!!

Odlično!!

Europski filmovi imaju dušu, a ovo je jedan od boljih koji sam gledala. Nikako vas neće ostaviti ravnodušnim. Pogledati obavezno!!!

Ocjena recenzije: 4.2 Tvoja ocjena: -

odličan

Film je prejak iako je pun klinac klišeja, ali nikako ga preskočiti.Francosi Cluzet i Omar Sy savršeno su kliknuli.

Odličan

Ne treba puno riječi o ovom filmu. Jednostavno, ako niste, pogledajte, bez obzira na žanrovske preferencije i slično. Petica.

cista petica!!!

stvarno sjajan film!!!od rezije,glume,scenarija do samog kraja.film vrijedan gledanja i svake vase minute.obavezno gledati!!!

Svaka čast!

Toliko pozitivan film, a još k tome prema istinitom događaju! Fenomenalno!

.

jel mi moze netko reci gdje da gledam film?

Evropska kinematografija

Ovaj film je odličan primjer kako snimiti film. Likovi sa dušom, humor, patnja, ljubav prijateljstvo, obrati, zaplet, rasplet, poruka, socijalni segment... Mogao bih nabrajati jako dugo. Dokaz? Film završi, a ja ga poželim odmah ponovo pogledati. I opet. I op... Ne pogledati ovaj film, ozbiljnijem dijelu publike, veliki je propust. Da, evropska kinematografija ima ono što komercijalizirana Amerika ne može "uhvatiti", a osim toga, oni ne rade filmove koji traže "mozganje" nego kokice.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Intouchables

Svojevrsni remake "Mirisa žene" sa Pacinom i O'Donnellom... genijalno ispričana priča koja se zasniva na stvarnom događaju... ispričana bez i jednog grama patetike... nabijena pozitivnim emocijama i optimizmom… jednostavno je grijeh ne pogledati…

Ocjena recenzije: 4.8 Tvoja ocjena: -

Intouchables

Ima nešto neodoljivo u ovoj priči, jer od početka do kraja, morate 'živjeti' film s likovima, jer su oni tako dobro odglumljeni i napisani od strane odličnog Cluzeta i zaista velikog otkrića Omar Sya, koji ima svojevrsni tour de force kroz cijeli film. On je ta pokretačka snaga, on unosi ogromne količine energije u svoj lik nevjerojatnom lakoćom i dobiveni Cesar je potpuno zaslužen. Ne smijem ne spomenuti Cluzeta koji bez puno riječi, s suptilnošću kakvu posjeduje samo veliki glumac dočarava jako težak lik na zadovoljavajući način. Iako se možda film na trenutke čini kao da ulazi u poznate i već obrađene teme odnosa između neobičnog pojedinca i čovjeka kojem je zbog spleta okolnosti potrebna medicinska pomoć, „Intouchables“ ni na trenutak ne gubi svoj šarm, a to se događa isključivo zbog činjenice što dva glavna glumca ni na trenutak ne posustaju u svojim izvedbama. Zaista preporučljiv film, snimljen po istinitoj priči; drama koju ne smijete propustiti, kulturološki fenomen u Francuskoj i to zbog svih pravih razloga. Film dostojan posljednjih hvaljenih američkih drama, koji odiše europskim štihom koji se jednostavno ne može kopirati i nemoguće ga je naći u hollywoodskim filmovima.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Um je jači od tijela!

Sjajan film, a Omar Sy otkriće! Inspirativna priča! Da nam je svima u životu, pa makar i na kratko jedan Dris...Parafrazirajući jedan citat, ako pobijediš vlastiti um, zaista tada postaješ nedodirljiv.

Top topova

Definitivno najbolji film godina, a skoro i desetljeća.

Fora

U nedoumici sam davati ovom filmu ocjenu, kad su svi tako odusevljeni, mogu se složiti sa svim dolje napisanim, ali ću mu ipak dati 4, makar nisam potpuno siguran, sve je super ali za 5 trebam ostati bez daha, još jednom, sve super, topla priča, filma vas stvarno oraspoloži, pogotovo ako imate kakve probleme, otiđite ga pogledati, pomaže, u ovo vrijeme to je jako puno.

!!!!!!!!!!!!!!

Predivna, topla, humorna, životna prića. Francuzi su i opet napravili odličan film. Obožavam njihove filmove!

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

NEVJEROJATNO

Najbolja drama koju sam ja gledao u svom životu, prelijepa životna priča puna iskrenog smijeha i događanja koja ostavljaju bez teksta. Francuzi dižu granicu dramama i postavljaju ju jako visoko, tko voli pogledati dobar film, toplo preporučam, jer ovaj je izvrstan, čista desetka.

Francuzi obaraju s nogu!

Za one kojima se ne da čitati duge kritike, poruka je: pogledati pod obavezno!!! A sada mogu dalje.. :) Sama najava filma nam obećaje pregršt ludih dojetki smiješnih Francuza i dirljivu fabulu pomalo delikatne teme. Film je nadasve nadmašio moja očeivanja u pozitivnom svijetlu! 112 minuta čiste ugode, zabave i zanimljivosti radnje. Film je predivno isprepleten trenucima sreće, zabave, tuge i ludosti. Film u kojem će pasti suze, i od smijeha i od sousjećanja s glavnim likovima. Ako bih mogla dodati još jednu zvjezdicu pri ocjenjivanju filma, zasigurno bih to učinila! Film koji obara!!!

Vrh!

Ovaj film je genijalan! Istinita životna priča pretočena u zabavan i emotivan film.. Stvarno vrijedi pogledati!

Nedodirljivi

E za ovaj film sam vam neki dan govorio. Pregledao sam ga prije neki oko mjesec dana, i film je extra dobar. Ismijao sam se, stvarno dolican film o nepokretnom bogatasu, i siromasnom crncu iz geta. Francuski film, koji je i zabavan, i smijesan, i pokazuje kako se razvija pravo prijateljstvo. Po istinitom dogadjaju, likovi su i danas zivi..stvarno vrijedi svake sekunde gledanja. Imam mnostvo samijesnih scena, cak super blesavih..pogledati pod OBAVEZNO !!!