Battleship

Međunarodna pomorska flota

Peter Berg producira i režira epsku avanturu čija se radnja većim delom odvija na moru.Inspiracija za film pronađena je u igrici 'Battleship' Miltona Bradleyja, od čega su Jon & Erich Hoeber ('Red') adaptirali scenario.Glavešine iz 'Universal Pictures' i 'Hasbro', imajući u vidu veliku Bergovu strast prema brodovima i mornarici, ukazali su mu puno poverenje.Onda je i basnoslovni budžet od $209,000,000 sasvim razumljiv. Većina setova napravljena je na Hawaiima, a par scena snimljeno je u San Antoniju odnosno San Dijegu.Moćna NASA otkriva planetu izvan Sunčevog sistema na kojoj su atmosferske prilike slične kao na Zemlji.Zato je poslat jak signal iz američke vojne baze, stacionirane na Hawaiima, s ciljem da se ustanovi da li ima života na misterioznoj planeti. Neočekivano kreće invazija vanzemaljaca, tokom međunarodne pomorske vojne vežbe... Filmska priča je samo pozadina za demonstraciju spektakularnih specijalnih efekata, koji daju vizuelni pečat ovoj isfuranoj avanturi epskih razmera.Angažovanje renomirane glumačke postave se podrazumeva, pa vidimo Liama Neesona u roli admirala Shanea.Akcenat je ovde stavljen na mladost, pa naslovne uloge imaju sve traženiji Taylor Kitsch, kao mladi poručnik Alex Hopper, na brodu 'John Paul Jones' i manekenka, model, a od skora i glumica, Brooklyn Decker (inače supruga bivšeg američkog tenisera Roddicka).A da ne zaboravim, jednu od važnijih uloga ima i pevačica Rihanna, kao ekspert za oružje, što je njen filmski debi.Jedino opravdano objašnjenje za njeno pojavljivanje jeste neka vrsta vraćanja dugova (usluga šta li već), po kome producenti filma moraju da se oduže Rihanninom menadžeru, pa eto onda 'pronašli mesta' da se devojka iskuša i na filmu, jer ima već određena iskustva, posle snimljenih brojnih video-spotova.Naravno, gluma nije adut ovog blockbustera.Ono što ostavlja utisak, jesu odlično snimljene akcione scene, naročito žestoka borba na otvorenom moru.A uz sve to ide sjajna muzika, pa je stvoren skoro kompletan ugođaj.Za oči i za uši, ali ne i za dušu.No to i nije bila namera ogromne filmske ekipe, koja je agresivnom marketinškom kampanjom uspela da privuče u bioskopske sale, doduše mahom mlađu populaciju (ljubitelji video-igrica).Dakle, generalno posmatrano, ovaj akcioni SF spektakl ispunio je moja očekivanja, svedena na čistu akciju, sa malo humora i bez nekakve preterane dramaturgije.Siguran sam da će pasionirani ljubitelji filma ovo svakako pogledati, uprkos zajedljivim kritičarima, koji su ga 'iskasapili' kroz medije.

STA SE DESAVA SA SAJTOM????

Ovo je totalno glup izgled stranice!!!!! Vise ne mogu pisati recenzije za film koji ste TEK stavili, nego kad VI dozvolite da se pisu recenzije. Vecinu filova gledam i skidam preko torrenta, i gledam ih ODMAH. Dakle mogu i drugima reci sta mislim o filmu, a ovako ne mogu recenzirati, jer to vi nedate..zasto???

Ugodno iznenađena!

Film za ljubitelje SF.. ima klišeja, ali su dosta dobro uklopljeni u film. Napeto, nepredvidljivo. Najbolji dio kada krene AC/DC i tada film postane preedobar!

Šefe ja bi Vam 'ćer

Da, to spasitelj Zemlje kaže šefu na kraju filma... Ah, zbog vizualnih efekata isplati se otići u kino i pogled... ne, ne u kino! Čekati ga na videu, ili da izađe s jednim od dnevnih tiskovina za nekih 1 €. Da ode ja s teme, znači efekti u filmu unatoč deja vu osjećaju iz drugih filmova, solidno su odrađeni, Ostalo je savim druga priča. Gluma je očajna. Radnja je nebulistično bljutava. Obrati se događaju samo ukoliko ste zadrijemali pa vas netko "trkne" u slabine jer hrčete. Dijalozi su... pa njih nema, a ako Vam se učinilo da ima poneki, s ruba su sastava "što ću biti kad odrastem". Ako ste se nasmijali na ovu usporedbu moguće Vam se i film svidi. Glumci uporno nastoje "glumiti" da se nešto zbiva, to rade na tako jadan način da se u vama budi sažaljenje i podrigivanje. Osobno nisam siguran u kojem dijelu filma treba ustati sa projekcije i otići, možda pred šalterom prije no kupite kartu. Valjda ne očekujete da napišem: svakako pogledati, nakon gore navedenog? Ako očekujete, pa najbolje da pogledate film u tom slučaju, a u suprotnom - sve Vam je jasno. Radnja, gluma, dijalozi, zaplet, 1 Efekti 3 znači 4 dijeljeno sa 5 = 0 (zarez osam)

Spektakl

Slažem se sa prethodnim komentarom, film je spektakl ali ništa više. Jedni od bezveznijih vanzemaljaca, Rihanna niti nije loša, sve u svemu trebalo je biti puno više, Liam mlati pare s ovim, pravi hollywoodski eskapizam!

Transformers ili ?!

Film je standardan, ukratki receno. Toliko podsjeca na "Transformerse" da je to smijesno. Prije bih rekao je blijeda kopija "Transformersa". Iako su Transformersi( ove nove verzije) klasa za sebe , to se ne moze reci za Battleship. Film je spektakl i nista vise. Pri tome mislim na onu vrstu spektakla kojoj je zadatak samo projanje dolara. Mislim da je bolje sacekati izlazak Bluray-a , jer se ne isplati ici u kino.

1

Nisam gledo ali sam mu svejedno dao jedan jer Rihanna glumi