Osvetnici

Sjajna akcija!!!

Film Osvetnici na jednom mjestu spaja sve superjunake koji imaju misiju spasiti Zemlju od neprijatelja iz svemira. Sve ono što je bilo nagovještano i pretpostavljano u zasebnim filmovima o junacima, ovdje se spaja u jedinstvenu i fantastičnu priču. Mrazni Div Loki iz Asgarda(on nije bog), uspio je pobjeći iz bezdana u koji je upao i uz pomoć oružja zvanog Teserakt želi podjarmiti naš planet uz vojsku Čitaurija. To mu neće dopustiti agencija SHIELD(Štit), čiji direktor Nick Fury okuplja šaroliko društvo spasitelja. Problem nastaje u taštini, sitničavosti, prepucavanjima.Naši protagonisti moraju se boriti kao ekipa da bi pobijedili. Ekipu čine:Kapetan Amerika, Iron Man, Hulk,Sokol, Thor i Crna Udovica koju utjelovljuje prezgodna Scarlett Johansson. Usprkos činjeničnim greškama i lošem humoru koji se ponegdje pojavljuje, ovo je akcijski spektakl koji će većinu oduševiti.Najtoplije preporučam zbog niza razloga. Čekam nastavak!!!1

srednja žalost

Nikome ne bih preporučila da pogleda ovaj film. Jednostavno je dosadan, predvidljiv i jedino šta u filmu vrijedi jesu specijalni efekti. The end

Osvetnici

evo i da ja komentiram ovaj film s malim zakašnjenjem. Film sam gledao u kinu i sve je tu bilo cool i zabavno, ali da je film onakav extra kako svi govore nije, ima tu stvari koje su mogle biti puno bolje napravljene malo sam razočaran, ali i dalje tvrdim da je film zabavan i ako puno očekujete nemojte jer bi moglibiti malo razočarani kao ja, tako film ako niste gledajte bez puno očekivanja jer je nažalost na nivou svega dosad viđeno u super junačkim filmovima. Nadam se da će supermen nadmašiti sva očekivanja i ponuditi dosad neviđeno u ovom žarnu super junaka!!

Kosmička Kocka

Filmadžije iz 'Paramount Pictures' i 'Marvel Studios', udružili su snage (čitaj:sredstva, moć i jake veze) da naprave megaspektakl, u kome se nekolicina Marvelovih super-heroja, bori rame uz rame, protiv vanzemaljskih zavojevača, nazvanih Chitauri.Loki (Tom Hiddleston) polubog iz Asgarda, zli usvojeni brat, moćnog Thora (Chris Hemsworth), stiže na našu planetu, i uspeva da dođe u posed kosmičke Kocke - Tesseract, koja ima ogromne moći.Pomoću Tesseracta, koji je zapravo izvor neiscrpne energije, može da se otvori portal i tako dovede armija iz drugog univerzuma kako bi pokorila svet i omogućila Lokiju da zavlada našom planetom.Nick Fury (Samuel L. Jackson) legendarni direktor internacionalne organizacije za očuvanje svetskog mira, poznate pod nazivom 'S.H.I.E.L.D.' svestan je da mora brzo da reaguje.Dolazi na ideju da okupi tim snova za odvažnu misiju odbrane planete od moćnih neprijatelja.Thor, Steve Rogers tj. Captain America (Chris Evans), "Iron Man" tj. Tony Stark (Robert Downey Jr.), Bruce Banner tj. Hulk (Mark Ruffalo), Clint "Hawkeye" Barton (Jeremy Renner) i Natasha Romanoff tj. Crna Udovica (Scarlett Johansson), moraće najpre da nauče kako da funkcionišu kao dobro uigran tim, kako bi se uspešno nosili sa ljigavim Chitaurima i opakim Lokijem...Sjajno snimljene akcione sekvence koje su uistinu ostvarenje snova pasioniranih ljubitelja Marvelovih strip-junaka.Međutim, režiser i koscenarista, Joss Whedon uspeo je da sve ove heroje predstavi kao zanimljive ličnosti, sa nekim ličnim problemima, čime ih je nesumnjivo približio običnoj publici, koja im se divi, fascinirana njihovim herojskim podvizima.Dinamična radnja, koja istini za volju ide nekim predvidljmivim tokom, bez nekakvih grandioznih, neočekivanih obrta, ipak drži pažnju i prosto se film gleda u dahu, širom otvorenih očiju. Glumačka izdanja su sasvim solidna, gde ima i dobro osmišljenih dijaloga između ovih heroja, koji deluju zabavno, a na trenutke i duhovito.Odlično postavljena scenografija, uz već ranije poznate vizuelno dopadljive kostime, kao i maštovito dizajnirana vozila, stvaraju uslove da radnja deluje stripovski autentično.Naravno, zanimljive su i muzičke numere koje je aranžirao Alan Silvestri, za potrebe snimanja, tako da film i dobro zvuči, pored toga što vizuelno fantastično izgleda. Zadovoljan sjajnom zabavom u trajanju od preko dva sata, jer se radi o odlično režiranom filmu, sa interesantnom pričom, u kome defiluje galerija neobičnih likova, koje su angažovana poznata glumačka imena uspešno ovekovečila na filmsko platno.Najviša ocena se podrazumeva.Naravno da bi ovo trebalo da se gleda, jer ovakvi filmovi se jednostavno ne propuštaju.

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

srednja žalost

Film je loš, svi likovi su bezvezni (još gori nego u zasebnim filmovima) izuzev Hulk koji je stvarno ne uništiva životinja. Mislo sam da će Josh Whedon napraviti bolji film.Nisam neš ni oduševljen s Batmanom(najlošiji dio), ali je remek djelo u odnosu na ovaj šit.

Vrhunska zabava

Sve je u filmu na vrhunskoj razini, počev od glumačke postave, preko vizualnih efekata do režije. Pravi spektakl, užitak za gledati, nimalo dosadan. Nepatvorena vrhunska zabava za cijelu obitelj. Ostavit ću si ga svakako za još koje obiteljsko gledanje. Thora sam pogledala prije, također odličan, i jedva čekam nastavak (kaže IMDb da se snima?), a sada ću pogledati i oba Iron Mana, i još jednom Thora :) da se malo podsjetim.

Više od 1,4 milijarde dolara zarade, ipak govori svoje

Odličan film, odlična priča, odlična glumačka postava, odlični efekti i odlična recenzija filma. :)

super!!!

sjajan film!zabavno,dinamicno,odlicna prica,glumci i naravno najvaznije sama rezija!!film je i ozbiljan i humoristican u i sto vrijeme.to je ono sto ga cini posebnim!!!3D efekti sjajni.dosad broj 1 film koji sam gledao u 3D-u!!!

Odličan

Film je odličan! Svakako ga preporučam.

SAMO JEDAN U NIZU ,,,

velikih očekivanja a na kraju velikih razočaranja.Toliko klišea toliko stereotipa nije viđeno odavno u jednom žanru ( a koji ruku na srce baš ima puno mjesta za manevarske poteze i kreativnost ). Jedina svijetla točka je jedinstveni lik IRON MANa (naravno i glumca)koji je jedini sposoban probudite gledatelje iz drijemeža kad se pojavi u prvom planu.ŽIVIO IRON MAN !!!!!!

Ocjena recenzije: 1.6 Tvoja ocjena: -

Oduševljena

Film koji morate pogledati. Kratko i jasno!

sranje

Ma ja ne znam ljudi što vi pričate, film je dosadan. Jedino zadnje scene akcije ajde de. A ne znam zašto sam i očekivao nešto. Bolji su čak transformeri nego ovo.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

EPIC

Nisam ljubitelj blockbustera jer smatram da su to filmovi pervenstveno rađeni za publiku i osvajanje kino blagajna,a ne za filmofile i kritiku,no tu i tamo ih volim pogledati kako bi pustio mozak na pasu.Tek se ponekad dogodi da neki blockbuster zadovolji i jedne i druge,poput primjerice VITEZA TAME i KICK ASSA.OSVETNIKE ne smatram nikakvim remek djelom kao potonje(iako je na IMDB-u svrstan kao jedan od najboljih 250 filmova svih vremena),no opisao bi ih samo jednom rječju...EPIC.Svi su likovi odlično prikazani,te su svi glumci odradili fantastičan posao.Nebi bilo fer ikoga posebno izdvajati no moram naglasiti da su mi se posebno svidjeli Mark Ruffalo kao HULK i Tom Hiddleston kao glavni negativac.Nisam gledao Thora i Captain Americau,ali nakon ovog ću ih svakako pogledati.Jedva čekam da i ostali likovi dobiju svoje filmove,pogotovo HULK i lik od Samuel L.Jacksona,Nick Fury.OSVETNICI jamče vrhunsku zabavu i trebali bi oduševiti svakog,a pervenstveno ljubitelja Marvelovih junaka...Čak bi i filmofili trebali biti oduševljeni ovim filmom,ne toliko zbog kvalitete koliko zbog nevjerovatne glumačke postave i parade legendarnih likova te genijalno odrađene akcije.Oni neupoznati sa ovim junacima neće biti toliko oduševljeni jer odmah ulazite u središte zbivanja sa pretpostvakom da znate tko je tko i što je što.Svakako preporučam OSVETNIKE jer je jedan od najzabavnijih filmova zadnjih godina.

Izvrstan

Ovo je jedan od rijetkih filmova o superherojima koji ima stvarno dobro razvijene likove i odnose među njima, odlične dijaloge i priču koja drži vodu. Od Jossa Whedona nisam ni očekivao ništa manje. A scene borbi na Manhattanu koje bi Michael Bay pretvorio u nešto što izaziva glavobolju, ovdje izgledaju izuzetno pregledno i gušt ih je za gledati.

Osvetnici maleni...

S obzirom da sam ga gledao 4 dana, zaspim malo, pa sutra opet gledam, i nije los. Ali cisto komercijalizovan, u stvari to mu je i cilj. No..ako mislite da je ovo dobar film, pogledajte ovo gospodo http://www.youtube.com/watch?v=-fCTokuOU_E

Pozitivno iznenađen !

Ovaj film je dokaz da sve sto je starije, je i orginalnije. Za one ne znaju ova film je baziran na stripu koji je napisan, čini mi se 1967. godine, što prvenstvno znaci da je i sam film jako orginalan. Film je ukratko EXTRA. S obzirom na citavu medijsku famu, ocekivao sam obican film, ali ipak pozitivno sam iznenadjen. Ironman, standardno je kroz citav film sarkastican i smijesan, Robert Downey Jr.ponovo je odradio odlican posao. Hulk je lik koji me je posebno iznenadio. Odlicno uklopljen lik, dosta simpatican. Preporucujem gledanje u kinu !

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

OSVETNICI 3D

Kao prvo, moram pohvaliti IZVRSTAN 3D... odličan film o superherojima, dobra priča, iako volim kada ima previše, ali previše akcije, priča je bila odlična i najugodnije sam iznenađen Hulkom (dva zasebna filma mi baš i nisu bila prolazna), sada je Hulk izvrstan i prilično komičan...

Avengers

Ma za djecu. Ovo nije film, ovo je exkurzija za izmamljivanje para. Ni po cemu se ovaj film nece pamtiti. Ama ni po cemu. Sarena parada!

Ocjena recenzije: 1.44 Tvoja ocjena: -

Avengersi pravdaju sva ocekivanja

Upravo dolazim s rane projekcije u UK, i slobodno mogu reci - ocekivanja ispunjena... dapace, vise od ispunjenih ocekivanja! Manji spojleri moguci* Uz silnu pompu, medijsku kampanju koja slijedi ovaj film, trailere, isjecke, prethodne filmove, doista je bilo tesko ispuniti ono sto fanovi imaju zamisljeno u glavama. Likovi... svi su od ranije poznati i uspjesni (neki bolje poput Iron Man-a, ili manje poput Hulka), dakle nije bilo potrebno ikakvo upoznavanje i otezanje s njima. Oni su jednostavno - TU! Svaki od njih ima svoje fanove koji apsolutno nece biti razocarani! Osobno preferiram Thora - i ovaj put doista je prikazan poput Boga iz romana. Moc, bitke, snaga, neunistivost... komplet paket! Isto tako osobni dojam prije filma prema Hulku je onako - meeeh.. nis posebno. Nakon filma - HULK SMASH! (Dovoljno reci da ukoliko naprave film s ovakvim hulkom prognoza Odlican) Cap. Amerika, Iron Man standardno upecatljivi. Pozitivno iznenadjenje su ona dva "manja" heroja, Hawkeye i Black Widow. U svakom slucaju iznad ocekivanja. Joss Whedon zaista zna sloziti interakciju izmedju likova. Negativac Loki - cisti klasik. Zao, mocan i sposoban. I s takvim sastojcima, Whedon slozi odlicnu zabavu za fanove (uz jedan od njegovih standardnih "potpisa" - mamu mu njegovu). Prvi dio filma je cisti setup... Nakon toga sve sto se sjecam je - akcija!?! Non stop se nesto dogadja... doslovce! Cist lako jedan od filmova koji ce bit pogledan vise puta i koji ce generirati razne diskusije o tome koji lik je jaci ;)

WOO!!

NAJBOLJI FILM IKAD!!!!!

ad