Koliba u šumi

Obred u krvi

Producentska kuća Lionsgate lansirala je moderan horor u koji je uložena zavidna suma novca od oko $30,000,000. Drew Goddard je dobio priliku da debituje kao reditelj, pošto je ispekao zanat radeći kao scenarista na nekolicini TV-projekata, a između ostalog i u kultnoj TV-seriji 'Lost'. Sarađivao je i na izradi scenarija, za koji je bio angažovan renomirani Joss Whedon ('The Avengers').Petoro prijatelja odlaze u izolovanu kolibu u šumi, da provedu prijatan vikend daleko od civilizacije.Tamo nabasaju na neki dnevnik u kome je detaljno opisano kako je nekada davno, otac sadista mučio članove svoje porodice.Kada bojažljiva Dana glasno pročita tekst na latinskom, nesvesno priziva zlo.Krvožedni zombiji kreću da love mlađariju po šumi...Zanimljiv koncept u proizvodnji horora. Publika vrlo brzo shvata da ovde imamo parodiranje, čak i sprdnju s brojnim primercima žanra, gde su žrtve po starom običaju naivni i lakoverni tinejdžeri.Dakle ova odabrana petorka nije baš slučajno došla na jedno udaljeno mesto koje odiše atmosferom nespokoja, neke blage jeze.Kratko portretisanje društvanceta samo je uvod u ono što ih ovde čeka.Potrebno je samo da zagrizu mamac i da potom sve krene svojim očekivanim tokom.Aha, kapiramo da su oni deo nekakve umobolne igre.A ta igra se postepeno razvija, što je sporo i malo narušava dinamiku radnje.Koristeći odavno ustaljene standarde horor žanra, režiser nam servira stravu i užas tek u završnom delu filma.Brutalno kasapljenje ljudi od strane raznih monstruma zaista je efektno dočarano i ostavlja povoljan vizuelni utisak. Mlađarija je odglumila svoje role u granicama očekivanog, dok su Richard Jenkins i Bradley Whitford, kao dvojica saradnika, odlično oslikali ljude koji hladno, bez ikakvih emocija obavljaju svoj posao.Za ono malčice humora što imamo, zasluge pripadaju upravo njima. Odlični CGI-efekti odradili su posao na zadovoljavjući način, jer su nam priuštili dovoljno 'scary' sekvence, posebno na kraju filma. Bez obzira što pati od klišeiziranog narativa, koji je namerno potenciran i isturen u prvi plan, smatram da je ovaj horor dovoljno zanimljiv da ispuni očekivanja fanova žanra. Meni se baš dopao zbog vešto plasirane poruke i solidno snimljenih segmenata strave i užasa.

Užasno

Nešto užasno, gubitak vremena.

Horor

I to je jedan od strašnijih horora.Hahhahahahaha. Strašnije mi izgleda malo jača drama od ovog velikog sranja.priča nikakva,glumci totalno jadni.Pola i više filma se događa u mraku a možda je i bolje tako da ne vidimo sveto sranje koje su pokušali nazvati filmom. Ovome smeću ne mogu niti dati ocjenu jer ne postoji dovoljna niska ocjena za ovaj dobro su napislai grozan horor.Da to je jedan grozan horor od kojeg se ne mogu ni mala djeca uplašiti.Ajme i kuku1Zabopravite ovo smeće i probajte nešto drugo!

film tipa kocka

film me ugodno iznenadio, skroz zanimljiva koncepcija. jedini nedostatak je dosta ne razrjesenih stvari(mozda neki nastavak?). cak su mi i glumci ok, iako ima dosta teen vristecih scena. sve u svemu dobrodoslo osvjezenje u odnosu na hrpu predvidljivih filmova.

Totalno retardirano

Jedan od najhvaljenijih horora??? Stvarno mi nije jasno zašto. Film je totalno neprobavljiv i neuvjerljiv. U njemu nema ništa scary, samo krvi do koljena, od koje se ne možeš pošteno niti naježiti. Dosadan je do bola. Priča iza priče je toliko tanka, da uopće ne znam s čim bih je usporedila. I paučina u kutu moje sobe je zanimljivija. Katastrofa, najgori film koji sam pogledala u... pa ne znam koliko posljednjih godina. Jedino što valja u filmu je nekoliko prizora golog poprsja Chrisa Hemswortha, ali zbog toga se stvarno ne vrijedi mučiti gledajući cijeli film. ! SPOILER: Jedina scena koja valja u filmu je zabijanje Chrisa Hemswortha motorom u nevidljivu visokonaponsku mrežu :)